Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4586)

Vierailija
4561/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ristoräppääjää telsusta. Tulee mieleen kun katseltiin näitä lasten kanssa vuosia sitten. Viileä Venla oli ihan paras.

Vierailija
4562/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitta nimisiä on elossa 45917. Kyllä tänne Riittoja mahtuu!

Minun lisäkseni 45916.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitta nimisiä on elossa 45917. Kyllä tänne Riittoja mahtuu!

Minun lisäkseni 45916.

Onneaaaaa :)

Vierailija
4564/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi. 

Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni? 

Luulen enemmänkin, että joku elää peukuista, ylää itselle, alaa kaikille muille :)

Niin sinä elät. Ja siitä että riitelet ketjut lukkoon. Mene sinne riitelemään. Täällä ei tykätä.

Vierailija
4565/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Riitan nimipäivä. Tunnen aika monta.

Kiitos muistutuksesta, laitoin tekstarionnittelut ystävälle :)

Sille tulee heti kiusaantunut olo. Tuolla lailla häritsit viikonlopun rauhaa. 

Vierailija
4566/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi. 

Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni? 

Luulen enemmänkin, että joku elää peukuista, ylää itselle, alaa kaikille muille :)

Niin sinä elät. Ja siitä että riitelet ketjut lukkoon. Mene sinne riitelemään. Täällä ei tykätä.

Pari tuntia aamulla riiteli siellä ja nyt ketju on jo lukittu poistojen ja riitelyn vuoksi. Ei tykätä missään hänestä.

Vierailija
4567/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata ilkeillä. Kaikki ilmiantaa vuorollaan riitelyviestit.

Lämmitän kohta eilistä ruokaa, tavallisen tylsää. Ehkä teen raikkaan salaatin sapatin ja helmikuun kunniaksi.

Katsokaahan ykköseltä, miten television tulo muutti elämää. Hauska ohjelma.

Vierailija
4568/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään? Onhan siinä tylsää kuulumista jos päivästä toiseen, aamusta iltaan jankkaa ja riitelee av palstalla. Tavoitteena aina ketjun lukitus.

Vierailija
4569/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule, meillä on tapana tämä tai ihan oikeat postikortit:)

Erilaisia elämiä

Vierailija
4570/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huumoriketju, ironiaa ja kuivaa huumoria, jossa ei kerrota mitään hauskoista ohjelmista tai onnitteluista. Niille on ihan muut ketjut. Tylsistytään ja mitättömistä asioista kirjoitetaan vaisusti ja ankeasti.

Rasvasin jalat ja nyt olen vankina täällä sohvalla. Evästäkään ei ole.

Vierailija
4571/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät ei tuolla lailla riehaannu muistamaan ketään.

Vierailija
4572/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapanen on kateissa. 

Vierailija
4573/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viikon lääkekuurissa on niin isoja tabletinmöhkäleitä, että luulen aina tukehtuvani siihen.  Yritä ja yritän niellä eikä mene alas. Niitä ei saa pienentää. Kuolenko tautiin vai tukehtumalla. Aamulla yritin huijata itseäni ja piilotin tabletin puuron sekaan. Ei minua huijattu.

Vierailija
4574/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle Riitalle laitoin aamulla tekstarina nimipäiväonnittelut. Tylsää, vai mitä?

Hauskaa olisi ollut, jos olisin laittanut kaikki kolme onnittelua samalle Riitalle :)

Vierailija
4575/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huumoriketju, ironiaa ja kuivaa huumoria, jossa ei kerrota mitään hauskoista ohjelmista tai onnitteluista. Niille on ihan muut ketjut. Tylsistytään ja mitättömistä asioista kirjoitetaan vaisusti ja ankeasti.

Niinkö?

Vierailija
4576/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsät ei tuolla lailla riehaannu muistamaan ketään.

Sä ymmärrät mut ihan väärin. Tämähän just korostaa mun vuoden 364 tylsää muuta päivää. Tänään repäsin !

Vierailija
4577/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Toivottavasti en riko ketjun sääntöjä,mutta tuo pätkisjuustokakku alkoi kiinnostaa! Mistä sait reseptin ja oliko hyvää?

Vierailija
4578/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Toivottavasti en riko ketjun sääntöjä,mutta tuo pätkisjuustokakku alkoi kiinnostaa! Mistä sait reseptin ja oliko hyvää?

Kvg

Vierailija
4579/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Googlesta kuullut? Saat ihan reseptin sieltä. 

Vierailija
4580/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nälkäkuolema uhkaa, voit syödä sitä rasvaa. Tuubista, ei jaloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme