Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4586)

Vierailija
4541/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täällä on talven kovin pakkanen. Kädet kuivuvat ja hiukset ovat sähköiset. Onneksi ei tarvitse pelätä pörssisähkön hintaa, sillä minulla on kiinteähintainen sähkösopimus. Olisi ihan liian jännittävää talvella seurata pörssisähkön hintaa, kun maalämpöpumppu käyttää sähköä ja pakkasta yli 20 astetta.

Vierailija
4542/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ukrainalaiset. Uskotteko siihen, ettei Putin pommita viikkoon Kiovaa? Minä en usko.

Piti olla taukoa ja ei saisi sähkölaitoksia pommittaa. Jäätävän kylmä Ukrainassa. 

Puoli miljoonaa kaatunutta sotilasta sodassa, halpa on ihmishenki. Luin artikkelin itsemurhista tulilinjalla, antautua ei saa, tai omat ampuu (venäläissotilaan kertomaa). Heidän armeijassaan 'tykinruoaksi' laitetaan vankeja, rikollisia ja köyhiä. Kalliiksi tulee haavoittuneiden hoito, kuolleet halvemmaksi. Järkyttävää luettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-25 C, mies kurkkasi mittariin. Itse en uskaltanut

Vierailija
4544/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just että lapualaaset tunnistaa Kuoma-talvikengistä! Apua, mullakin on mustat Kuomat, luullaanko muakin nyt lapualaiseksi?  

Se vaara siinä on. Laita selkään iso lappu, jossa kiellät olevasi. 

Iso lappu on liian komiata. Keskikoko riittää.

Pieniki piisaa, jos Laihialla ollaan :)

Minä olen uusien keksintöjen ystävä, siksi  ehdotan, että maalarinteippiin kirjoitatte vaan.  On modernimpaa viestintää. Ja halpaa.

Vierailija
4545/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ukrainalaiset. Uskotteko siihen, ettei Putin pommita viikkoon Kiovaa? Minä en usko.

Piti olla taukoa ja ei saisi sähkölaitoksia pommittaa. Jäätävän kylmä Ukrainassa. 

Puoli miljoonaa kaatunutta sotilasta sodassa, halpa on ihmishenki. Luin artikkelin itsemurhista tulilinjalla, antautua ei saa, tai omat ampuu (venäläissotilaan kertomaa). Heidän armeijassaan 'tykinruoaksi' laitetaan vankeja, rikollisia ja köyhiä. Kalliiksi tulee haavoittuneiden hoito, kuolleet halvemmaksi. Järkyttävää luettavaa.

Venäläiset tuskin jättävät hyödyntämättä Ukrainan kovaa pakkasta. Sota on julmaa.

Vierailija
4546/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi. 

Ilniö päivätyössään. En arvosta.

Vierailija
4547/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi. 

Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni? 

Vierailija
4548/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni? 

Luulen enemmänkin, että joku elää peukuista, ylää itselle, alaa kaikille muille :)

Vierailija
4549/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takassa tulet eilen ja tänäänkin. Just just tarkenee. Miten ne ennen jaksoi, kun oli pakko aina lämmittää puilla, kun ei ollut muuta. Aina. Kun mä väsyn jo viikossa tähän tuhkien vientiin ja puiden kantoon. 

Vierailija
4550/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin kaksi laskiaispullaa. Söin jo toisen.  Toinen huutelee mulle jääkaapista.  Senkin seireeni. Laitanko korvatulpat vai poistunko keittiöstä. 

Vierailija
4551/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä

Vierailija
4552/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuin vain nyt Nukku-Matin luo Höyhensaarehen.

Vierailija
4553/4586 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä..

Vierailija
4554/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Riitan nimipäivä. Tunnen aika monta.

Vierailija
4555/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuunnella tänään iltapäivällä muumimaratonista Muumilaakson marraskuu. Siinä on kertomus Vilijonkasta, joka ikkunoita pestessään on pudota talon katolta. Niin inhimillisiä ne lupaukset ja miksi ne kutistuvatkaan. Toivottavasti on hyvä lukija.

Vierailija
4556/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson marraskuussa ei ole muumeja ollenkaan.

Vierailija
4557/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea Riitoille. Ei yhden ihmisen kannata montaa Riittaa tuntea. Liiallista. Pari riittää.

Vierailija
4558/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jauhelihasoppaa ja tänään taas samaa. Kukat pitäis kastella, ehkä huomenna.

Vierailija
4559/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta nimisiä on elossa 45917. Kyllä tänne Riittoja mahtuu!

Vierailija
4560/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muistutuksesta, laitoin tekstarionnittelut ystävälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan