Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4586)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy ukrainalaiset. Uskotteko siihen, ettei Putin pommita viikkoon Kiovaa? Minä en usko.
Piti olla taukoa ja ei saisi sähkölaitoksia pommittaa. Jäätävän kylmä Ukrainassa.
Puoli miljoonaa kaatunutta sotilasta sodassa, halpa on ihmishenki. Luin artikkelin itsemurhista tulilinjalla, antautua ei saa, tai omat ampuu (venäläissotilaan kertomaa). Heidän armeijassaan 'tykinruoaksi' laitetaan vankeja, rikollisia ja köyhiä. Kalliiksi tulee haavoittuneiden hoito, kuolleet halvemmaksi. Järkyttävää luettavaa.
-25 C, mies kurkkasi mittariin. Itse en uskaltanut
Luin just että lapualaaset tunnistaa Kuoma-talvikengistä! Apua, mullakin on mustat Kuomat, luullaanko muakin nyt lapualaiseksi?
Se vaara siinä on. Laita selkään iso lappu, jossa kiellät olevasi.
Iso lappu on liian komiata. Keskikoko riittää.
Pieniki piisaa, jos Laihialla ollaan :)
Minä olen uusien keksintöjen ystävä, siksi ehdotan, että maalarinteippiin kirjoitatte vaan. On modernimpaa viestintää. Ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy ukrainalaiset. Uskotteko siihen, ettei Putin pommita viikkoon Kiovaa? Minä en usko.
Piti olla taukoa ja ei saisi sähkölaitoksia pommittaa. Jäätävän kylmä Ukrainassa.
Puoli miljoonaa kaatunutta sotilasta sodassa, halpa on ihmishenki. Luin artikkelin itsemurhista tulilinjalla, antautua ei saa, tai omat ampuu (venäläissotilaan kertomaa). Heidän armeijassaan 'tykinruoaksi' laitetaan vankeja, rikollisia ja köyhiä. Kalliiksi tulee haavoittuneiden hoito, kuolleet halvemmaksi. Järkyttävää luettavaa.
Venäläiset tuskin jättävät hyödyntämättä Ukrainan kovaa pakkasta. Sota on julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi.
Ilniö päivätyössään. En arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja on tullut ilahduttamaan taas meitä tylsimyksiä. Kiitos siitä! Arvostan uskollisuuttasi.
Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset nykypäivänä elävät ja hengittävät sen mukaan, saavatko hänen postauksensa tykkäyksiä.
Mitä ihmeen väliä niillä peukuilla tai tykkäyksillä on? Niistäkö sinun itsetuntosi ja hyvinvointisi on kiinni?
Luulen enemmänkin, että joku elää peukuista, ylää itselle, alaa kaikille muille :)
Takassa tulet eilen ja tänäänkin. Just just tarkenee. Miten ne ennen jaksoi, kun oli pakko aina lämmittää puilla, kun ei ollut muuta. Aina. Kun mä väsyn jo viikossa tähän tuhkien vientiin ja puiden kantoon.
Täytin kaksi laskiaispullaa. Söin jo toisen. Toinen huutelee mulle jääkaapista. Senkin seireeni. Laitanko korvatulpat vai poistunko keittiöstä.
Joutuin vain nyt Nukku-Matin luo Höyhensaarehen.
Tänään on Riitan nimipäivä. Tunnen aika monta.
Aion kuunnella tänään iltapäivällä muumimaratonista Muumilaakson marraskuu. Siinä on kertomus Vilijonkasta, joka ikkunoita pestessään on pudota talon katolta. Niin inhimillisiä ne lupaukset ja miksi ne kutistuvatkaan. Toivottavasti on hyvä lukija.
Muumilaakson marraskuussa ei ole muumeja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Riitoille. Ei yhden ihmisen kannata montaa Riittaa tuntea. Liiallista. Pari riittää.
Eilen jauhelihasoppaa ja tänään taas samaa. Kukat pitäis kastella, ehkä huomenna.
Riitta nimisiä on elossa 45917. Kyllä tänne Riittoja mahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, laitoin tekstarionnittelut ystävälle :)
Tänään täällä on talven kovin pakkanen. Kädet kuivuvat ja hiukset ovat sähköiset. Onneksi ei tarvitse pelätä pörssisähkön hintaa, sillä minulla on kiinteähintainen sähkösopimus. Olisi ihan liian jännittävää talvella seurata pörssisähkön hintaa, kun maalämpöpumppu käyttää sähköä ja pakkasta yli 20 astetta.