Ärsyynnyn aina sovituista menoista vaikka ne etukäteen tuntuisi hyvältä
Ennen töihinmenoa ärsyttää
ennen vapaa-ajan sovittuja menoja
mikä mua vaivaa? miksi vittuunun jos oon lupautunut johonkin?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Joku meno tyyliin viikonpäästä kuulostaa etukäteen ihan kivalta. Kun se päivä koittaa niin voi saakeli mitä tulikaan sovittua... Tosin ihan kivaa siellä lopulta oli, ei vaan jaksais lähteä.
Jos joka päivä ärsyttää ennen töihin menoa olet ehkä uupunut.
tää ärsytys on vakio joka työssä
Mulla vähän samaa. Kaikista paras olo on kun ei ole sovittuna mitään menoja ja tekee sitten asioita extempore sen mukaan mikä fiilis itsellä.
kaikista suurin ärsytys jos lupautuu menemään vaikka viikonlopuksi johonkin kylään tai juhliin.. sitä ärsytyksen määrää
Mulla vähän sama. Olen sosiaalisesti kömpelö, joten kaikki sellaiset tilanteet vaatii hirveästi energiaa että osaan käyttäytyä ns normaalisti. Jälkeenpäin kuitenkin oon yleensä tyytyväinen että tuli lähdettyä vaikka sitten saakin taas hävetä omia möläytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Joku meno tyyliin viikonpäästä kuulostaa etukäteen ihan kivalta. Kun se päivä koittaa niin voi saakeli mitä tulikaan sovittua... Tosin ihan kivaa siellä lopulta oli, ei vaan jaksais lähteä.
tää ärsytys on vakio joka työssä
No ei mulla ole. Ei töihin meneminen lähtökohtaisesti mitenkään vtuta suunnattomasti. Elämä ois aika kauheeta jos joka aamu ois karseeta taistelua itsensä kanssa.
Sama juttu. Olen nyt ollut työssä 2.5 vuotta sellaisessa roolissa, jossa joutuu koko ajan käymään jossain workshopeissa ja kissanristiäisissä ja olenkin vaihtamassa ihan erilaiseen rooliin, koska en vaan jaksa olla koko ajan epämukavuusalueella. Ihmiset on ihan kivoja mutta kun mua ei vaan kiinnosta olla joka paikassa touhuamassa heidän kanssaan.
Sellaista se on, kun aika menee nopeasti ja on väsynyt, ja lähteä pitäisi kaikenlisäksi. Kuitenkin voikin olla tiedossa lopulta hyvä tapaaminen.
Suosittelen kokeilemaan extemporee näkemistä kavereiden kanssa, toimii niillä, joille sopii nähä yllättäen.
Mulla vähän toisinpäin, pitkin hampain sovin jotain ja sitten ennen tapahtumaa on olo että mihin tuli taas suostuttua, mutta sitten kun homma lähtee käyntiin niin kivaahan se on lopulta.
Mutta joo, kaikki etukäteen sovittu rasittaa etukäteen ja tuntuu että on jotenkin kahlittu siihen asiaan. Parasta on jos saa spontaanisti päättää asioista, mutta jotkut asiat vaan on sellaisia ettei ne onnistu ilman etukäteen sopimista.