Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5233)
Vierailija kirjoitti:
Sähköpatteri meni rikki ja tilasin sähkömiehen ja uuden patterin. Tuli heti ja nyt taas lämmittää. Ei ole mikään niin kuin ennen, jolloin kuukausi vähitään piti odotella ja soitella perään. Niin muuttuu maailma. Kumpaanko suuntaan?
Liiallista, että tilasit molemmat yhtä aikaa. Vasta jos sähkömiehestä ei olisi ollut apua, olisi kannattanut tilata patteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä gurmeerataan ruskealla kastikkeella ja pernoilla. Jälkiruuaksi juhlapäivinä korppu kahvilla tai ilman.
Mä olin nuorena ihmeissäni, kun ruokalassa oli kuulema "kastiketta pernojen kanssa" . Sairaalastako lähetetään leikkausjämät tänne? Mutta ei, Pohjanmaalla perunat on pernoja. Vieläkin.
Kyllä ne on pottuja.
Kouvolassa potkoja
Sähköpatteri meni rikki ja tilasin sähkömiehen ja uuden patterin. Tuli heti ja nyt taas lämmittää. Ei ole mikään niin kuin ennen, jolloin kuukausi vähitään piti odotella ja soitella perään. Niin muuttuu maailma. Kumpaanko suuntaan?
Liiallista, että tilasit molemmat yhtä aikaa. Vasta jos sähkömiehestä ei olisi ollut apua, olisi kannattanut tilata patteri.
Aivan! Patteri oli 25 vuotta vanha, niin oli sähkömieskin. Mutta sähkömies ei varmaan olisi jäänyt mun luo ainaiseksi lämmittämään, patteri jäi.
Meillä kävi kerran sähkönainen ( melkein tyttö), joka korjasi astiapesukoneen. Myönnän, että olin vähän ennakkoluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi kerran sähkönainen ( melkein tyttö), joka korjasi astiapesukoneen. Myönnän, että olin vähän ennakkoluuloinen.
Meille asensi ilmalämpöpumpun nuori nainen. Ei kummeksuttu, mutta auttaa piti nostamisessa, kun hän ei yksin jaksanut. Huolella teki.
Kohta on taas vaihdettava yöpuku. Stressaa tämä jatkuva vaatteiden kanssa pelaaminen.
Olipa outo olo, kun villasukat oli menny vääriin jalkoihin, huomasin vasta illalla.
Jos edes joku joskus jotain, mutta kun ei kukaan koskaan mitään.
Keittiö on vesivahinkoremontissa, joten söin madekeittoa kylmänä. Gaspasso tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes joku joskus jotain, mutta kun ei kukaan koskaan mitään.
Jos jossia ei olis, niin lehmätkin lentäis ja miltä se tuntuis, kun hatulle tippuis?
Kaupupungin vesijohdossa vuoto ja vettä ei tule. Muuramessa kesti viisi päivää korjaaminen, meillä varmaan kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupupungin vesijohdossa vuoto ja vettä ei tule. Muuramessa kesti viisi päivää korjaaminen, meillä varmaan kymmenen.
Muuramessa oli koulussakin bajamaja käytössä. Yksi. Kyllä oli jonoa.
Pesin hiukset ja nyt on pää jäässä.
Mä en tarkene mennä kokosuihkuun, pesen lavuaarissa tukankin iltaisin. Onneksi on lyhyet hiukset.
Kyllä oli hyvä uusi patteri, ei naksunut yhtään. Monta kuukautta sitä öisin kuuntelinkin.
Blääh! Vesikeli. Enää -11, 5. Aamulla -22, 5.