Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4586)

Vierailija
4581/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huumoriketju, ironiaa ja kuivaa huumoria, jossa ei kerrota mitään hauskoista ohjelmista tai onnitteluista. Niille on ihan muut ketjut. Tylsistytään ja mitättömistä asioista kirjoitetaan vaisusti ja ankeasti.

Rasvasin jalat ja nyt olen vankina täällä sohvalla. Evästäkään ei ole.

Jos nälkäkuolema uhkaa, voit syödä sitä rasvaa. Tuubista, ei jaloista.

Nimenomaan. Kakut ja muut ruoka-ohjeet  kuuluu muihin ketjuihin. Täällä syödään jalkarasvaa.

Vierailija
4582/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huumoriketju, ironiaa ja kuivaa huumoria, jossa ei kerrota mitään hauskoista ohjelmista tai onnitteluista. Niille on ihan muut ketjut. Tylsistytään ja mitättömistä asioista kirjoitetaan vaisusti ja ankeasti.

Rasvasin jalat ja nyt olen vankina täällä sohvalla. Evästäkään ei ole.

Jos nälkäkuolema uhkaa, voit syödä sitä rasvaa. Tuubista, ei jaloista.

Nimenomaan. Kakut ja muut ruoka-ohjeet  kuuluu muihin ketjuihin. Täällä syödään jalkarasvaa.

Näin on. Muut on gastro-  . .   jotakin hienoa, jalkarasvajutut on aitoa  tylsää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Toivottavasti en riko ketjun sääntöjä,mutta tuo pätkisjuustokakku alkoi kiinnostaa! Mistä sait reseptin ja oliko hyvää?

Pätkisjuustokakuissa ei ole mitään kiinnostavaa. Maistuvat pahalle ja pistävät mahan sekaisin. Näkkileipä riittää.

Vierailija
4584/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Toivottavasti en riko ketjun sääntöjä,mutta tuo pätkisjuustokakku alkoi kiinnostaa! Mistä sait reseptin ja oliko hyvää?

Pätkisjuustokakuissa ei ole mitään kiinnostavaa. Maistuvat pahalle ja pistävät mahan sekaisin. Näkkileipä riittää.

Säästöpaketti koulunäkkiä, päiväysvanhaa. Se riittää. Floraa sunnuntaisin päälle.

Vierailija
4585/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeiden johto on kai poikki. Ei kuulu mitään. Käytän kuitenkin.

Vierailija
4586/4586 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeiden johto on kai poikki. Ei kuulu mitään. Käytän kuitenkin.

Mun silmälasit on niin rasvaiset ettei läpi näe.  Päässä nekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi