Kelpaisinko naisille tälläisenä kuin nyt olen jos minulla olisi parempi palkka?
Olen komea(monet kehunu komeaksi minua), hiukset kunnossa eikä kaljuuntumista ole, olen empaattinen,huomaavainen ja aikailla täydellinen muuten paitsi että palkkaa saan töistä vaan 2800e/kk eli en ole mikään rikas.
Kommentit (14)
Et kai ole amis? Se on isompi ongelma.
Täydellistä ihmistä ei ole. Olet siis harhaluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Allu?
Ei voi olla, sehän on kaljuuntumassa.
Ei se ole siitä kiinni. Tiedät sen itsekin. Se on sun luonteesta kiinni, siitä onko jonkun naisen kanssa kun olette tutustuneet syntynyt kipinää. Oletko saanut naisen nauramaan? Oletko itse nauranut naisen jutuille? Eli synkkaako teillä huumorintaju, elämäntilanne, luonteet ylipäätään, tulevaisuuden tavoitteet ja haaveet ja seksuaalinen vetovoima? Niitä ei saa rahalla millään. Ei saa rahalla hyvää huumorintajua, ei saa rahalla halua tehdä lapsia, ei saa kuspäästä kivaa jne.
Noilla statseilla "kelpaisit" vaikka tienaisit 1500 - joten eiköhän ole jostain ihan muusta kuin rahasta kiinni.
Kelpaako sulle ylipainoinen punakka ihoinen roudari tukkaa pitävä 26v. neitsyt? Löytyy Tiktokista tai siiliä pitävä monisairas keski-ikäinen nainen?
Tietenkin! ShamppanjaSosiaaliämmäthän ei mitään muuta haekkaan kuin lompakkoa jolla loisia kela-elätyksen lisäksi. Niillä kela-tuilla kuin ei niin suurta shamppajansosiaali-larppielämää rahoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Noilla statseilla "kelpaisit" vaikka tienaisit 1500 - joten eiköhän ole jostain ihan muusta kuin rahasta kiinni.
Nää ettii halpaa mielellään ilmaista edustusrouvaa
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin! ShamppanjaSosiaaliämmäthän ei mitään muuta haekkaan kuin lompakkoa jolla loisia kela-elätyksen lisäksi. Niillä kela-tuilla kuin ei niin suurta shamppajansosiaali-larppielämää rahoiteta.
Ja aattele sä et saa edes niiltä
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle ylipainoinen punakka ihoinen roudari tukkaa pitävä 26v. neitsyt? Löytyy Tiktokista tai siiliä pitävä monisairas keski-ikäinen nainen?
Ai samperi! Arvasin ettei taaskaan haeta tavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aattele sä et saa edes niiltä
*SNIIF!*
Mikä menetys! Miten tämän tiedon kanssa pärjääkään?! Pitääköhän hommata aika psykopaatille jossa voi työstää tätä "menetystä"?
Laske rimaa