Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4364)

Vierailija
4361/4364 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin uunissa kuumennettua pakastepizzaa kun en jaksanut tehdä ruokaa. 

Mä söin eilistä makaronilaatikkoa ku en jaksanu tehä ruokaa. 

Vierailija
4362/4364 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tehdä aamuksi kiisseli valmiiksi , niin ehtii jäähtymään ennenku syyään sitä puuron seassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/4364 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä maistui eilen paistettu kana perunoiden kanssa. Lapsena oli aina perunaa ja ruskeaa kastiketta, nyt mulla melkein samaa. En ole oppinut tekemään ruskeaa kastiketta, aina menee möykkyiseksi. En enää yritä.

Itse ruskistan jauhot noin 1 dl erikseen valurautapannulla sopivan ruskeiksi. Jauhot kaadan kattilaan johon lisään kylmää vettä noin 2-3 desilitraa. Vatkaan vispilällä sekaisin ja kastike on tasalaatuista. Sitten kuullotan sipulit ja paistan mitä milloinkin. Pannun pesen kiehauttamalla ja kaadan kuuman veden mausteineen kattilaan. Vehnäjauhot kypsyy kattilassa noin 5 minuutissa ja kastike on ilman möykkyjä.

Vierailija
4364/4364 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille, mutta erityisesti niille, jotka kokevat olevansa masentuneita.