Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6586)
Harmaassa villasukassa ranskalainen kantapää. Kyllä nyt on eaudecolognit ja mämmit sekaisin. Harmaat villasukat kopisevat ranskalaisissa koroissa.
Hyvältä maistui eilen paistettu kana perunoiden kanssa. Lapsena oli aina perunaa ja ruskeaa kastiketta, nyt mulla melkein samaa. En ole oppinut tekemään ruskeaa kastiketta, aina menee möykkyiseksi. En enää yritä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä maistui eilen paistettu kana perunoiden kanssa. Lapsena oli aina perunaa ja ruskeaa kastiketta, nyt mulla melkein samaa. En ole oppinut tekemään ruskeaa kastiketta, aina menee möykkyiseksi. En enää yritä.
Maizenalla kun suurustaa niin ei mene möykkyiseksi.
Lisäilin teeorganisointihärveleitä toivelistalleni. En aio koskaan ostaa niitä, mutta saahan niitä ihastella
En tiennyt, mistä härvelistä oli kyse, siispä kysyin tekoälyltä.
Teeorganisointihärveli =
Yksinkertainen ja tehokas järjestelmä elämän, projektien ja arjen hallintaan.
Minäkin haluan sellaisen!
Tein thaimaalaista kanakeittoa ison kattilallisen. Sitä sitten syömme niin kauan kuin riittää. On hyvää.
Vanhemmat palstalaiset, oletteko sairastaneet lapsena kaikki mahdolliset rokot, tuhkarokko, vesirokko, vihurirokko. Entä sikotaudin ja angiinan? Muistatteko näistä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat palstalaiset, oletteko sairastaneet lapsena kaikki mahdolliset rokot, tuhkarokko, vesirokko, vihurirokko. Entä sikotaudin ja angiinan? Muistatteko näistä jotain?
Rokon nuo kyllä, muita en.
Sain körttisukat valmiiksi, on niin räikeät värit että otsaa kivistää, beige varsinkin. Mustan kanssa pärjää jotenkin jos ei katsele liian läheltä.
Minä sairastin kaikki rokot ja angiinan. Myös valekuristustautia podin kauan. Aikuisiällä olen ollut aika terve.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, mistä härvelistä oli kyse, siispä kysyin tekoälyltä.
Teeorganisointihärveli =
Yksinkertainen ja tehokas järjestelmä elämän, projektien ja arjen hallintaan.
Minäkin haluan sellaisen!
Ooh! Nyt tiedän, mikä minultakin puuttuu! Tulisi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sain körttisukat valmiiksi, on niin räikeät värit että otsaa kivistää, beige varsinkin. Mustan kanssa pärjää jotenkin jos ei katsele liian läheltä.
Körttipastilli vaan suuhun ja veisaamaan Siionista! Oli tylsää tulla körttisukuun, kun en raukka ymmärtänyt, että punainen puseroni oli syntiä. Kiusallani puin aina punaista Heriksillekin. Nyt tietysti hillittynä vanhuksena kuljen harmaissani.
Olin tänään lähitöissä Helsingissä ja ajoin sen jälkeen Vantaalle Jumboon ja ostin yhden Tavis-patongn Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Vettä vähän kerrallaan ja sekoittaa vispilällä. Sitten voi lisätäenemmän nestettä, kun seos on notkeaa. Eli ei kaikkea nestettä kerralla. Ja jos ei onnitu, niin kastikkeen voi siivilöidä.
Vierailija kirjoitti:
Juu tuttuja on skotauti ja lukuisat angiinat.
Luin yhden luvun lasten selkokirjasta kirjastossa. Niin ihana tunnelma! Tykkään, kun teksti on kirjoitettu niin, että on kaikkitietävä kertoja mutta se keskittyy päiväkirjamaisesti pääasiassa yhden hahmon ajatuksiin ja tunteisiin. Silloin teksti tuntuu luonnollisemmalle.
Selkomukautukset vaikuttavat enemmän töksähtäviltä - paitsi ehkä Liisa ihmemaassa, koska kirja on muistaakseni muutenkin pitkälti Liisan näkökulmasta.
Kaikki tavalliset rokot olen sairastanut pienenä, mutta en muista niistä mitään erityistä. Angiinan muistan, kun kurkku oli niin kipeä. Sikotauti sairastettiin yhtä aikaa siskon kanssa ja nauratti, kun oltiin niin possun näköisiä.
Eipä siihen aikaan paljon kuvia otettu. Nyt olisi mukava katsella vaikka noita possukuvia.
Odottelen tässä, että Trump julistaa sodan koko maailmalle. Taidan kyllä keittää teetä ja laittaa silmätippoja, kun näyttää kestävän. Jotain opiskelujuttujakin pitää katsoa ennen nukkumaanmenoa.