Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4364)
Mummo se on pari päivää ollut vuoteen omana, pappa jo virkeämpi ja hoidellut pikkuisen pakollisia juttuja. Eipä tule mieleen, milloin viimeksi olisin ollut näin poissa pelistä umpiväsyneenä. No, jospa huomenna jo jaksaisi olla hetken jalkeilla. Kelta-ruskea-oranssit villasukat jalassa nyt. Jatkan sängyssä olemista ja toivottavasti saan limanerityksen puolesta nukuttua kohtuullisesti. Pappa on välillä öisin noussut sohvalle nukkumaan, siinä kun saa itsensä paremmin nostettua kohoasentoon. Minulle oma sänky on paras sänky, tuli mitä tuli.
Minä olen sairastanut vain tuhkarokon, jouluna -62 tai - 63, vuosilukua en tarkkaan muista, kun olin vasta 4 tai 5 vuotta vanha. Joulupukki kävi, katselin makuuhuoneen oven raosta, saranapuolelta. Elämäni tylsin joulu, vaikka eivät nämä aikuisuudenkaan joulut mitään riemujuhlia ole!
Tänään koira oli mukana hakemassa postia postin laatikoista. Olen opettanut hänet tykkäämään posti pakettien hausta herkuilla.
Vesirokko tuli lapsena sairastettua, samoin sikotauti. Vesirokosta muistan kutisevat näppylät ja korkean kuumeen. Sikotaudista pullottavat posket / sylkirauhaset. Olin sikotaudin aikana alakoululainen, ja muistan kun opettaja passitti kesken päivän kotiin, kun sikotauti alkoi ja se näkyi kasvoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään koira oli mukana hakemassa postia postin laatikoista. Olen opettanut hänet tykkäämään posti pakettien hausta herkuilla.
Hirveetä eläinrääkkäystä pkottaa koira postilaatikolle. Mitä jos sieltä pomppaa vieteriukko ja koira saa elinikäiset traumat postilaatikoita kohtaan. Niitähän on joka tien varrella vähän siellä sun täällä ja koiraparka elää jatkuvassa pelossa, kun pakotat sen kulkemaan niiden postilaatikoiden ohi.
Muistelin tänään lapsuuden liikuntatunteja, jolloin oli hiihtoa. Olin köyhästä perheestä ja sukset olivat jotkut iänikuisen vanhat ja huonot. Kun niillä hiihdin, oli aina tunne, etten osaa hiihtää, vaikka muuten olin liikunnallisesti lahjakas. Keski-iässä ostin sitten kunnon sukset ja kas kummaa, hiihtäminen olikin ihan helppoa! Eipä tullut aiemmin mieleen, että välineillä saattoi olla jotain tekemistä "osaamattomuuden" kanssa.
Mikä on elämän tarkoitus? Sitä mietin nyt. Tiedän, että kysymys on eksistentiaalinen eikä siihen löydy yksiselitteistä vastausta. Mietin silti.
Söin uunissa kuumennettua pakastepizzaa kun en jaksanut tehdä ruokaa.
Miks on typerät ihmiset keksitty?
Kuuluukohan se ulospäin, kun mun ajatukset hurisee päässä loputonta rinkiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus? Sitä mietin nyt. Tiedän, että kysymys on eksistentiaalinen eikä siihen löydy yksiselitteistä vastausta. Mietin silti.
Aikoinaan Prinsess teepusseissa oli mietelauseita ja Elämän tarkoitus on elämä itse.
Nyt on keskiviikko ja kello on 21.55.
Väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tankkaamassa tänään.
Et taas ajatellut kovinkaan järkevästi, kun menit tankkaamaan keskiviikkona. Keskiviikkoisin bensa on kalleimmillaan.
Kaikki tavalliset rokot olen sairastanut pienenä, mutta en muista niistä mitään erityistä. Angiinan muistan, kun kurkku oli niin kipeä. Sikotauti sairastettiin yhtä aikaa siskon kanssa ja nauratti, kun oltiin niin possun näköisiä.
Eipä siihen aikaan paljon kuvia otettu. Nyt olisi mukava katsella vaikka noita possukuvia.