Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4206)

Vierailija
4121/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astianpesuaine on loppumassa. Täytyy ostaa lisää.

Olen joskus ajatellut, että astiat puhdistuisivat ilman sitä myrkkypesuainetta. Jauhaa pari tuntia kuumalla vedellä esihuuhdeltuja kippoja😏

Ei puhdistu. Tiskikoneen nimi on saksaksi Spülmaschine ja se kuvaa paremmin koneen toimintaa. Se vain huuhtelee. Ilman pesuaineita ei puhdistu astiat. Älyttömän hitaita ovat kyllä.

Vierailija
4122/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biojäteroskis oli näköjään tyhjennetty. Yksi paperinen pussi on edelleen jäätyneenä kiinni pohjassa. Ehkä se sitten ensi kesänä irtoaa?

Meillä KAIKKI jäteastiat haisevat, myös pakkasella! Isännöitsijä ja hallituksen puheenjohtaja eivät ota huomautuksia kuuleviin korviinsa. Pj on viikot muualla töissä, vaimonsa vie roskat? eikä hänen hajuaistinsa taida olla parhaimmassa terässä. Kiva odotella ensi kesän megomaanisia hajupläjäyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne biojätteet haisevat varsinkin kesällä. Viime kesänä olin illalla kävelemässä tässä asuinalueellani. Ilta oli kaunis, luonto hehkeimmillään, mutta jokaisen omakotitalon kohdalla, missä oli bioroskis, oli hirveät hajut. Ohikulkiessa jo huomasi, vaikkei ihan roskiksen vieressä astellut. Kamala keksintö nämä "tuulettuvat jäteastiat".  

Vierailija
4124/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni guugletin: "Jäteastioiden pesu on lakisääteistä hygienian ja hajujen vuoksi: sekajäteastian pesu vähintään kerran vuodessa ja biojäteastian kahdesti vuodessa.

Isännöitsijämme ei  taida tuota tietää... mutta kohta tietää! Sen verran tylsä tärpästikkeli ja piikki persuksessaan aion olla!

Vierailija
4125/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ilmoitus kesällä jätefirmalta. Pesettekö itse astiat vai pesevätkö he ja lähettävät laskun pesusta.

Itse olen pessyt useamminkin kuin laki vaatii. Kesällä oli biojäteastiassa mädäntynyttä liejuista jätettä astian pohjalla. Vesiletkulla ja katuharjalla sitä pesin. Haisi ihan yököttävältä.

Vierailija
4126/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli ilmoitus kesällä jätefirmalta. Pesettekö itse astiat vai pesevätkö he ja lähettävät laskun pesusta.

Itse olen pessyt useamminkin kuin laki vaatii. Kesällä oli biojäteastiassa mädäntynyttä liejuista jätettä astian pohjalla. Vesiletkulla ja katuharjalla sitä pesin. Haisi ihan yököttävältä.

Kahvin suodatinpussit kastelevat muutkin biojätteet ja valuvat pohjalle mustaksi lietteeksi. Luulin ensin cocacolaksi, mutta kahvia se oli. Mä pesen kerran kuussa biojäteastian, ämpäriin vettä ja katuharjalla hankaan ja jätän alassuin kuivumaan. Ei haise enää.

Vierailija
4127/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi tylsyyden: laita huussi- tai kompostikuiviketta  pohjalle ja ripottele silloin tällöin jätekerrosten väliin, vähentää liejua ja hajuja. Ehkä itsestäänselvä neuvo, neuvoinpa kuitenkin ;)

Vierailija
4128/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvin suodatinpussit kastelevat muutkin biojätteet ja valuvat pohjalle mustaksi lietteeksi. Luulin ensin cocacolaksi, mutta kahvia se oli. Mä pesen kerran kuussa biojäteastian, ämpäriin vettä ja katuharjalla hankaan ja jätän alassuin kuivumaan. Ei haise enää.

Minä olen niin tylsä että annan suodatinpussien kuivua keittimessä kansi auki seuraavaan aamuun.

Ehkä tämän aiheen käsittely riittää, muita tylsyyksiä?

Sunnuntait taitavat olla niin tylsiä että kaikki ovat keksineet mielenkiintoisempaa tekemistä, on niin hiljaista Vauvalla. 

Vierailija
4129/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja pappa saivat tänään saunaremontin valmiiksi ja päästiin koekäyttämään valmis, uusi hieno sauna. Oli hyvät löylyt. Ehdin sänkyyn ennen pappaa, joka vielä taitaa iltalääkkeitään kaivella kaapista. Vihreä-kelta-valko-harmaaraidalliset villasukat jalassa peiton alla jo köllöttelen ja pappaa viereen odottelen. 

Vierailija
4130/4206 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
4131/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu pitää tehdä tulet takkaan vaikka on lauhtunut jo, silti seinät hohkaa kylmää. Alkaa jo kyllästyttää.

Vierailija
4132/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin tylsä että annan suodatinpussien kuivua keittimessä kansi auki seuraavaan aamuun.

mä kerään kahvinporot kukkaruukkuihin, kukkapenkkiin. Hyvää lannoitetta.

Vierailija
4133/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kerään kahvinporot kukkaruukkuihin, kukkapenkkiin. Hyvää lannoitetta.

<

Kiitti  muistutuksesta, tiesinhän minä tämän, on vaan päässyt mielestä lipsahtamaan. Ei ole tosin kukkapenkkiä, mutta onhan noita viherkasveja siunaantunut. Siispä heitä hellimää.

Vierailija
4134/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tokmannilla, varovasti yritin Tylsiä katsella, mutta ei, ei ainuttakaan näkynyt.  Ostin lohdutukseksi neljä pussia Marianne-karkkeja kympillä.  Iloisia ja värikkäitä ihmisiä on ahdistavaa katsella maanantaiaamuna. 

Vierailija
4135/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon yksikseni paketillisen kahvia viikossa, hautautuisin purujen alle, jos alkaisin niitä keräilemään.  Suodatipusseja kertyy seitsemän päivän aikana, eikä ne ehdi millään kuivua, Biojätteeseen vaan. Ruokaakin syön jossakin välissä.

Vierailija
4136/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu pitää tehdä tulet takkaan vaikka on lauhtunut jo, silti seinät hohkaa kylmää. Alkaa jo kyllästyttää.

Aito takkatuli rahoittaa, ritisee, valaisee  ja tuoksuu ihanalle. Ja se lämpö, aah.

Vierailija
4137/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito takkatuli rahoittaa, ritisee, valaisee  ja tuoksuu ihanalle. Ja se lämpö, aah.

Saattaa se rahoittaakin, mutta halusin sanoa että rauhoittaa ;)

Vierailija
4138/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä  riehaannu. Kyllä takka savuttaakin ja tuhkasta on riesaa. Tylsäksi käy myös jatkuva puitten kanto. 

Vierailija
4139/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie raakasti puita, savuttaa ja nokeaa. Pitää siivota tuhkat ja roskat.  Pitää vahtia monta tuntia, sitoo kotiin. Ei se niin kiva ole sille, joka joutuu lämmittämään joka päivä takan avulla.

Vierailija
4140/4206 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulkaa meille on käynyt satumainen tuuri. Miehen sähköpostiosoite on valittu satunnaisesti vastaanottamaan neljä miljoona kahdeksansataatuhatta euroa hyvänsekeväisyyslahjoituksena joltain Ernesto Maurizio-säätiöltä

Ajatelkaa, ei tarvitse kuin vain toimittaa yhteystiedot ( ja varmaan pankkitunnukset) Ernestolle  niin meistä tulee rikkaita!

Onko teitä onni potkaissut näin? Ei ole tylsä päivä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi