Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4206)
Takka voi savuttaa, vaikka hormit olisi putsattu. Jotenkin yksilöitä takat, pitää tietää kyseisen takan temput, jotta välttyisi pahalta savutukselta.
Minä en käynyt Tokmannilla vaan cittarissa. Piti ostaa makaroonia, sillä aion tehdä makaroonilaatikon. Sitä sitten syödään monta päivää. Ostinkin myös talous- ja vessapaperia, kun olivat tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Takka voi savuttaa, vaikka hormit olisi putsattu. Jotenkin yksilöitä takat, pitää tietää kyseisen takan temput, jotta välttyisi pahalta savutukselta.
Minä en käynyt Tokmannilla vaan cittarissa. Piti ostaa makaroonia, sillä aion tehdä makaroonilaatikon. Sitä sitten syödään monta päivää. Ostinkin myös talous- ja vessapaperia, kun olivat tarjouksessa.
Eikä? Olinkin näkevinäni sut siellä. Mekin ostettiin noi paprut. Talouspaperi nätti design
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulkaa meille on käynyt satumainen tuuri. Miehen sähköpostiosoite on valittu satunnaisesti vastaanottamaan neljä miljoona kahdeksansataatuhatta euroa hyvänsekeväisyyslahjoituksena joltain Ernesto Maurizio-säätiöltä
Ajatelkaa, ei tarvitse kuin vain toimittaa yhteystiedot ( ja varmaan pankkitunnukset) Ernestolle niin meistä tulee rikkaita!
Onko teitä onni potkaissut näin? Ei ole tylsä päivä ei.
Vaude. Mua kosittiin yks päivä. Ihana timanttisormus odottaa, että unelmaprinssi, laatikkoleukaöljynporaussulhoni vaan pääsee lauralta maihin. Lupasin oitis tietysti avustaa häntä 1 000 000€ 'lainalla' :) oi minua onnenpekkaa.
Aioin laittaa itselleni uudet verhot keittiöön, kangas on valmiina. Kun aloin leikata, se ei onnistunut, koska sakset ovat tylsät. Joten ikkunassa on edelleen vanhat, tylsät verhot.
Huomenna repäisen ja ostan kuvioitua talouspaperia. Sekin näyttää kivalta keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Aioin laittaa itselleni uudet verhot keittiöön, kangas on valmiina. Kun aloin leikata, se ei onnistunut, koska sakset ovat tylsät. Joten ikkunassa on edelleen vanhat, tylsät verhot.
Huomenna repäisen ja ostan kuvioitua talouspaperia. Sekin näyttää kivalta keittiössä.
Etkö osta uusia saksia? Kangassaksilla ei saa sitten leikata paperia.
Etkö osta uusia saksia? Kangassaksilla ei saa sitten leikata paperia.
Sakset voi teroittaa samalla veitsenteroittajalla kuin veitsetkin! Ei kannata ostaa uusia.
Ajattelin lukea kirjaa. Laitoin lukulamppuun valon, ja jotenkin epähuomiossa vilkaisin suoraan lamppuun. Nyt näen silmissäni kokoajan hehkulangan eikä lukemisesta tule mitään.
Minuun otti yhteyttä aikoinaan Muammad Gaddafin tytär, olisi tarvinnut matkarahaa päästäkseen pois Libyasta tai jostain, kun isukki oli tapettu. Ei mulla ollut sille lähettää, kun omaakin bussikorttiani siinä latailin viime pennosillani. Olisi mukava tietää saiko bussi/kamelikaravaanirahan, makoileeko jollain rantahietikolla jonkun arabi-öljyduunarin kainalossa, vai.
Olin tylsä kun en lähettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulkaa meille on käynyt satumainen tuuri. Miehen sähköpostiosoite on valittu satunnaisesti vastaanottamaan neljä miljoona kahdeksansataatuhatta euroa hyvänsekeväisyyslahjoituksena joltain Ernesto Maurizio-säätiöltä
Ajatelkaa, ei tarvitse kuin vain toimittaa yhteystiedot ( ja varmaan pankkitunnukset) Ernestolle niin meistä tulee rikkaita!
Onko teitä onni potkaissut näin? Ei ole tylsä päivä ei.
Vaude. Mua kosittiin yks päivä. Ihana timanttisormus odottaa, että unelmaprinssi, laatikkoleukaöljynporaussulhoni vaan pääsee lauralta maihin. Lupasin oitis tietysti avustaa häntä 1 000 000€ 'lainalla' :) oi minua onnenpekkaa.
Mummolle tuli vastikään sähköpostiin avunpyyntö rikkaan hallitsijasuvun perilliseltä, jonka rahat olivat harmillisesti jumissa lähtömaan levottomuuksien tähden. Muistaakseni olisin saanut avustani vaivanpalkkaa n. reilun miljoonan. Mummon ei olisi raha-asioita tämän jälkeen tietenkään tarvinnut edes miettiä.
No, mutta tänään pappa on ollut hyvin väsynyt pitkästä remonttirupeamasta ja nyt sain hänet lupaamaan, että pitää hieman taukoa "harrastuksestaan". Juuri käytiin saunassa ja laitoin nyt punaiset villasukat jalkaan. Voidetta ei ole jalkoihin tarvinnut laittaa aikoihin, onpa hyvä. Väsyttäähän tuo mummoakin, onneksi huomenna ei ole velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä? Olinkin näkevinäni sut siellä. Mekin ostettiin noi paprut. Talouspaperi nätti design
Musta talvitakki, mustat kengät, silmälasit ja polkkatukka? Kyllä se minä olin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tutut harmaat, reppua myöten. Et sit nähnyt vaik yritin vienosti ilmeillä, pienin liikkein. Sua varmaan hämäsi mun vihreät lasinkehykset ;)
Onko joku jo saanut miljoonia näiltä etelämaisilta rikkailta hyväntekijöiltä? Miten verottaja suhtautui, pitikö maksaa lahjaveroa?
Katsoin lahjaverolaskurista, että Erneston lahjoittamasta 4,8 miljoonasta menisi veroa
1 555 450 euroa. Voi itku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tutut harmaat, reppua myöten. Et sit nähnyt vaik yritin vienosti ilmeillä, pienin liikkein. Sua varmaan hämäsi mun vihreät lasinkehykset ;)
Oivoi, seuraavan kerran täytyy kaupoilla katsella enemmän ympärille. Nyt yritin vain suoriutua sieltä pois ilman mitään ylimääräisiä muiden asiakkaiden vilkuiluja.
Lapset juo iltakaakota ja katsoo piirrettyjä. Pyykkikone odottaa uutta kuormaa. Ilta alkaa rauhoittua.
Olen tykästynyt led-kynttilöihin, ne eivät käryä ja aiheuta päänsärkyä. On mukavaa miten iltaisin ne syttyvät automaattisesti toinen toisensa jälkeen.
Rauhallisia unia, ei liian jännittäviä!
Mun uni ei valitettavasti ollut tylsä. Näin unta, että olin pesäpallovalmentaja ja etsin valmennettaviani pitkin koulun metsiä. En löytänyt heitä mistään. Mistä nämä unet tulee?
Viikon kauppareissu edessä. Neljä kestokassia ja kylmälaukku mukaan, ettei hedelmät ja vihannekset palellu matkalla. On tämä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo saanut miljoonia näiltä etelämaisilta rikkailta hyväntekijöiltä? Miten verottaja suhtautui, pitikö maksaa lahjaveroa?
Katsoin lahjaverolaskurista, että Erneston lahjoittamasta 4,8 miljoonasta menisi veroa
1 555 450 euroa. Voi itku!
Älä huoli - jäähän siitä sulle vielä :) ja valtio (= me) kiittää verotuloista.
Eikä savuta jos hormit putsaa välillä. Puiden kanto on mukavaa liikuntaa , jos joku on klapit valmiiksi vajaan pinonnut.