Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4210)

Vierailija
4081/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on ollu tänään vähän pahalla tuulella, kun siltä ei onnistunu yks sen toivoma homma. Pitää yrittää, auttaisko "hyvä ruoka, parempi mieli " -metodi. Teen huomenna punaviinissä haudutettua ulkofilettä yrttiperunoilla. 

No oletpa kiltti ja ymmärtäväinen.

Vasta nyt melkein 50v kestän paremmin toisen tunteita ilman, että ne tarttuu heti. Silti olen vielä henkisesti kaukana, että lepyttelisin ketään. Pitäisi yrittää kasvaa tässäkin. Varsinkin jos se toisen paha mieli ei edes johdu minusta 🤔

Mulla auttaa suhtautumisessa se, että ensin mietin onko hän mulle vihainen (eli olenko loukannut jotenkin). Jos vastaus on, että ei ole kyse minusta vaan hänen omasta harmistaan tai pettymyksestään, yritän mielessäni miettiä, mitä hän tuntee tällä hetkellä. Ja kun pystyn myötätuntoisesti asettumaan hänen asemaansa, niin sitten onkin helpompi suhtautua vaikka toinen olisi vähän mörrillään. "Kuules ukko-kulta, Huomaan että sinua harmittaa, minäpä teen sulle lempiruokaasi lohduksi. Kyllä ne asiat siitä sitten aikanaan selviytyvät ja me selvitään niistä yhdessä". Toimii meillä. 

Vierailija
4082/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmevuotiaan ihmaikä on ihan hanurista. Onkohan olemassa sellaista äitiä, joka ei joskus menetä malttiaan, kun toinen on joka ikisessä asiassa "enkä" ja "ei kun minä ite". Aaaaaaaaaaaarghhhh. 

Ai niin, se piti vielä sanoa, että jos meinaa palaa hermo meteliin niin osta korvatulpat. Yksi ärsyke vähemmän niin saa  pinnaan vähän lisää pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde koetuksella. Saa nähdä miten käy. Katon ja yritän puhua vielä muutaman kuukauden ja jos ei meno muutu, niin se on moro. 

Raskasta aikaa aina kun on vaikeaa parisuhteessa. 

Vierailija
4084/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron kuulumiset, olen niin tylsä ettei mitään mielipiteitä tänään jaksa olla. Heräsin kahdeksaksi töihin, olin palavereissa melkein koko päivän. Sitten lopetin neljältä työt ja söin puolison tekemää ruokaa. En ehtinyt lounastaukoa pitämään, joten nälkä oli ja heikko olo. Puolisoni oli vielä töissä, muuten oltaisiin syöty yhdessä. Hetken aikaa katsoin puhelinta, kunnes menin viemään roskat. Kävin kirjastossa palauttamassa kirjan, minkä jälkeen nukahdin päikkäreille puolison kanssa. Muuten Ilta mennyt nyt palautuessa työpäivästä, minua stressaa palaverit, joiden välissä ei ole taukoja, ja sydän on hakannut koko päivän. Saunan kautta takaisin sohvalle lepäämään, ehkä äänikirjaa alan kuuntelemaan.

Pidä taukoja töissä, noin ei voi jatkaa. Itse työskentelin liian pitkään jatkuvassa kiireessä, ilman mahdollisuutta palautua. Työuupumuksen vuoksi sairaslomalle. Vaatii taloudellisiakin puskureita, jos sairasloma pitkittyy, sairaspäiväraha ei ole lähellekään palkan suuruinen.

Vierailija
4085/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Putesta tulee Vl. Suuri, niin minä voisin olla Pohjoisen Paras Pentti. Voisi allekirjoittaa kaikki asiakirjat: PPP. 

Aika suorasukaisia ovat olleet hallitsijoiden lisänimet ennen, esimerkiksi Mielipuoli, Paksu, Sinihammas, Verinen, Verikirves, Julma, Paksujalka, Kaunotukka.

Eikös muuten eräällä Suurella ollut jo lisänimi Kalsarimyrkyttäjä?

Vierailija
4086/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
4087/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin liikaa jäätelöä. Tuli vilu. Piti mennä saunaan lämmittelemään. Nyt on melko hyvä olo.

Vierailija
4088/4210 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on valtavan tyydyttävää kaivella varpaiden väliin kerääntyneet sukkanöyhdät.

Vierailija
4089/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset kestokassit ovat pakkasella ihan surkeita. Kankainen toimii paremmin.

Vierailija
4090/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasvälit täynnä kanaa. Ottaisko pois vai säästäiskö pahan päivän varalle.

Vierailija
4091/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen lauhtui nukkuessa. Nyt en nähnyt sen lauhtumista ja vielä 10 astetta lauhtui.

Vierailija
4092/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasvälit täynnä kanaa. Ottaisko pois vai säästäiskö pahan päivän varalle.

Laita sinne joka kodin Kotivara -kaappiin. Kaikilla täytyy olla sellainen, vie naapuriin, jos ei ole itselläsi.

Vierailija
4093/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokarobotti oli juuttunut lumihankeen. -Voistko auttaa minut takaisin tielle?  se kysyi naisen  äänellä.  Nostin, oli tosi painava.  -Kiitos! Mukavaa päivää! se kiitteli ja jatkoi hitaasti matkaa.

Vierailija
4094/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantanut halkoa vajasta koko päivän ja lämmittänyt mökkiä. Täytyy jatkaa lämmittämistä koko hrrr 🥶päivän. Onneksi jossain vaiheessa lauhtuu.

Vierailija
4095/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo laihtunut, on kuitenkin silti selvästi pakkasella. Huomenna ehkä sataa lunta.

Vierailija
4096/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo laihtunut, on kuitenkin silti selvästi pakkasella. Huomenna ehkä sataa lunta.

Siis lauhtunut. Olisikin laihtunut.

Vierailija
4097/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin sohvalle, ei ollut tarkoitus nukkua 1,5 tuntia. Nyt yöuni siirtyy saavuttamattomiin. Sohvat ovat vaarallisia, liian houkuttelevia, liian lämpimiä. Omani on vasta 1-vuotias, mutta oppinut jo laulamaan seireenien lauluja.

Vierailija
4098/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni kopsahti keittiön pöytään kun yritin lukea aamuista Hesaria. Väsyttää. Menen kohta nukkumaan. 

Vierailija
4099/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Realin kauraleipiä. Jauhoja ja leseitä tippuu siitä. Paljon menee hukkaan. Onneksi Flora sitoo ne kiinni.

Vierailija
4100/4210 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja pappa saivat tänään naapurin vanhalta mummolta myöhästyneet joululahjavillasukat, pappa siniset ja mummo harmaat. On kyllä maailman herttaisin naapuri meillä. Laitoin lämpöiset sukat heti jalkaan ja näistä huokuu selvä rakkaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi