Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4206)

Vierailija
4161/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uni ei valitettavasti ollut tylsä. Näin unta, että olin pesäpallovalmentaja ja  etsin valmennettaviani pitkin koulun metsiä. En löytänyt heitä mistään.  Mistä nämä unet tulee?

Mä olen kuin leffassa monena yönä. Tai oikeastaan katson sarjaa: samat paikat toistuvasti. Edesmenneitä ihmisiä. Yks yö oltiin kuolleen ystävämme häissä. Kukaan ei tiennyt morsiamen nimeä, ei sulhokaan.

Vierailija
4162/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa päästä lumitöihin Sarakunnassa. Miten muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astianpesuaine on loppumassa. Täytyy ostaa lisää.

Olen joskus ajatellut, että astiat puhdistuisivat ilman sitä myrkkypesuainetta. Jauhaa pari tuntia kuumalla vedellä esihuuhdeltuja kippoja😏

Ei puhdistu. Tiskikoneen nimi on saksaksi Spülmaschine ja se kuvaa paremmin koneen toimintaa. Se vain huuhtelee. Ilman pesuaineita ei puhdistu astiat. Älyttömän hitaita ovat kyllä.

Mä opiskelen just saksaa ja mun uusi saksankielinen lempparisana on 'so lala'. Joka tarkoittaa vähän niin ja näin, eli ei erityisen hyvä eikä huono.

Vierailija
4164/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotin korvakorun takatapin enkä löydä sitä mistään. Olen konttinut lattialla kuin puolivuotias. 

Meillä putosi teiniltä jonnekin sisälle korvakorun takaosa. Löytyi viikon päästä keittiön lattialta. Kummallista oli se, että olin välillä jo imuroinutkin lattian.

Mä laitoin eilen vahingossa nappikuulokkeet pesukoneeseen. Laitoin ne pussiin silicageelin kanssa kuivumaan ja ihme kyllä toimi vielä vaikka oli pyörinyt koneessa.

Vierailija
4165/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään taitaa päästä lumitöihin Sarakunnassa. Miten muualla?

Satakunnassa

Vierailija
4166/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kahvit, kun tulin töistä. Nyt on tippunut. Nousiskohan tästä ylös kaataan. No joo, nousen.

Vierailija
4167/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tänään tulla nuuttipukkeja? Ehkä naapurin lapset ainakin tulevat.

Vierailija
4168/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuutripukkiperinne jossain todella vielä hengissä?

Vierailija
4169/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tänään viedä elektroniikkaliikkeeseen vanhoja puhelimiani. Odottelin aikani ainoalle asiakaspalvelijalle, jolla oli asiakas. Lähdin pois, ajelin asioilleni kahteen muuhun paikkaan ja palasin reilun puolen tunnin kuluttua uudelleen samaan elektroniikkaliikkeeseen. Siellä oli edelleen se sama asiakas samalla asiakaspalvelijalla. Mitä ihmeen asiaa voi jollakulla olla puoli päivää johonkin puhelinkauppaan. Ja miten voi isossa elektroniikkakaupassa olla niin vähän henkilökuntaa. 

Ja kun apteekin ovelta kävelen naamarasvahyllylle, siinä matkalla jo kaksi farmaseuttia kyselee, mitä etsin. 

Tämä on siinä ja siinä, onko tylsä aihe. Vastuu siirtyy lukijalle. 

Vierailija
4170/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Porissa ainakin. Saako nuutti laulaa, kysytään ja sitten laulavat ihan reippaasti, kuka mitäkin.

Pääsiäistrulleja täällä ei käy paljoa. Taitaa olla enemmän Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla se tapa?

Vierailija
4171/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla on ollut normaalia vilkkaampi päivä, ja tavallista tylsyyttä jo kaipaakin tässä illan katveessa. Onneksi saa laittaa vaalean sinivihreät yösukat jalkaan ja mennä jo tuhisevan papan viereen kohta. Kunhan olen ensin pessyt hampaat uudella hammasharjallani, jonka värisävy on tällä kertaa vaaleansininen. Hammastahnaa en ostanut, kun entistä on vielä yli puolet jäljellä. 

Vierailija
4172/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
4173/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin tippui korviksen takaosa, en tiedä milloin ja mihin. mutta kummallisinta on, että yksi päivä löysin sen nappiosan läppärin kannen alta. Mitenhän se sinne joutui, aikamoinen mysteeri!

Minulla on tylsiä vain illat, päivisin on kaikenlaista puuhastelua, mutta kun lopetan yleensä kahdeksan maissa, on vielä 6 - 8 tuntia nukkumatin tuloon. Telkkarin tuijottelua, läppäriä, Ruutua tai Katsomoa kun ei enää muuta jaksa.

Vierailija
4174/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Porissa ainakin. Saako nuutti laulaa, kysytään ja sitten laulavat ihan reippaasti, kuka mitäkin.

Pääsiäistrulleja täällä ei käy paljoa. Taitaa olla enemmän Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla se tapa?

Nuuttipukit ei käy. Kerran Kangasalla kävi 80luvulla, järkytyin, kun en tiennyt koko asiaa. Nyt joskus virpojat käy. Tuttu juttu

Vierailija
4175/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä mummolle ja toki muillekin.

Oma korvakorutarina. 50v juhliini oli lähdössä. Kummin pronssiset nappikorvikset. Peilailin eteisessä, toinen korvis irtosi. Eikä ole vielä löytynyt. 15v. Tosi outoa.

Vierailija
4176/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa. Ettei vain olisi jo liian outoa? 

Vierailija
4177/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää tää elämä.

Vierailija
4178/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon ollu kiva päivä. 

Vierailija
4179/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mun pikkuhousut ei oo asettunu millään. Koko päivän sai vetää ja olla nykimässä niitä, että asettuisivat. Ja ei kun koko ajan sama uusiksi. Mietin vain että onkohan niillä jonain päivänä joku uhmaikä tai jotain, kun taas toisin päivin ei oo mitään ongelmaa. 

Vierailija
4180/4206 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä