Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4219)
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään miettinyt, että on kyllä mukavaa, ettei minulla ole partaa tai rintakarvoja. Olen nainen.
👍😉
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Kauniita unia
Oman kullan kuvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään miettinyt, että on kyllä mukavaa, ettei minulla ole partaa tai rintakarvoja. Olen nainen.
👍😉
Minä taas partaa ajaessa, että nuorena riitti kun ajoi leuan ja hieman poskia. Nykyään pitää ajaa parta myös korvista ja sieraimista.
HOX HOX! Tärkeää juuri nyt! Laitoin muistissa ollessani pakastimen sulamaan, nyt kun saa (vähäiset) tavarat parvekkeelle, kun on pakkasta. Kohta kuitenkin vesikelit taas. 🙄
Ei tylsissä tarvita mustia kirjaimia, ihan tavallinen vaatimaton kirjoitus riittää. Pisteen voi loppuun laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tylsissä tarvita mustia kirjaimia, ihan tavallinen vaatimaton kirjoitus riittää. Pisteen voi loppuun laittaa.
Aatteles, jos olis värit. Se olis räväkkää
Tiskasin juuri aamupuurokattilan, kahvipannun ja muut aiheeseen liittyvät välineet. Kahvinjuonnin ohessa tein Ylen sanapyramidin. Nyt on päivän pakolliset urakat hoidettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😉
Minä taas partaa ajaessa, että nuorena riitti kun ajoi leuan ja hieman poskia. Nykyään pitää ajaa parta myös korvista ja sieraimista.
Jos kaikki se karvamäärä, joka kasvaa korvissa ja sieraimissa, kasvaisi päälaella, minulla olisi tuuhea tukka.
Perjantaisiivous. Ulkona on yli 30 pakkasta, mutta kai ne nuo pari mattoa on uskallettava käydä portailla kopistelemassa.
Silikonisauman tekeminen on onnistuessaan hirmu tyydyttävää ja ihanaa, mutta kun ei onnistu, niin hermot menee.
Aamulla vähän masensi.Kävin kaupassa ja nyt teen jauhelihasoppaa.Tanssin tuossa välillä ja mietin miksi et halunnut olla kanssani?No nyt alkaa itkettää765
Minuakin itkettää. Itketään yhdessä.
Itkeminen kuulemma vapauttaa elimistöstä stressihormoneja, joten se on hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää. Itketään yhdessä.
Minulla olisi itkun aihetta, mutta en pysty.
Eilen näin liikennevaloissa auton, josta heiteltiin leipäviipaleita, tänään vastaan ajoi auto, joka vilkutti sekä sinisiä että punaisia valoja. Ei ollut varsinaisia poliisiauton merkkejä. Ilmeisesti yritti pysäyttää edellä ajavaa autoa, mutta tämän kuski ei ymmärtänyt vilkkuvalojen merkitystä. Hiljaa ajoivat, tiellä on koulujen vuoksi nopeusrajoitus 40km/h.
Enpä ole tämmöistäkään ennen sattunut näkemään.
Poliisiautoja on myös ihan merkittömiä tavallisen pakettiauton näköisiä, eivät erotu jonkun remonttireiskan pakusta. Tylsiä siis, kun eivät herätä mielenkiintoa "mitä on tapahtunut".
Mummo ja pappa saivat tänään tietää saavansa ensi kesänä uuden lapsenlapsen. Kylläpä ihan kyynel tuli silmään molemmilla. Näin se elämä menee. Toiset kuolee, toiset syntyy. Elämän kiertokulku jatkaa rataansa. Ja vaaleanpunaiset villasukat ovat olleet tänään jalassa. Tietäisiköhän se tyttöä? Pappa jo haukottelee. Pitääpä alkaa iltatoimiin.
Mulla olis huomenna sukulaisen ristiäiset. Mietin, mikähän tulee pienelle nimeksi.
Ikä on vain numero, sanotaan. Mutta oikeastihan se on substantiivi. Mitä ne ihmiset oikein sekoilee.