Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4222)
Tänään, kun olin autolla liikkellä, jouduin liikennevaloissa odottelemaan jonkin aikaa. Edellä olevan auton viereen lensi jotain. Luulin, että auton katolta putosi jäitä. Vasta sitten, kun varikset tulivat nappaamaan niitä, huomasin, että autosta oli heitelty vaaleita leipäviipaleita. Ennen kuin valot vaihtuivat, varikset olivat vieneet ne kaikki.
En ole ennen nähnyt moista. Tylsää vai ei?
Kärpänen nukkunut kuolonunta ikkunan välissä koko talven. Joka aamu katson kuinka se voi. Mun Kärpäslive tai -dead.
Mummo kun teki tänään remppamiehille ruokaa, niin sitten olikin jäänyt hellan levy päälle. Onneksi huomasin ajoissa. Pitäisikö jo huolestua? Niinhän ne viisaat sanoo, että vanhuus ei tule yksin. Nyt toimii kuitenkin lämmitysjärjestelmä kuin unelma, jo on lämpöiset lattiat, ettei edes villasukkia tarvitsisi, jos ei sattuisi niistä pitämään. Kelta-ruskea-oranssi on päivän värilajitelma villasukissa. Tulin jo sänkyyn, pappa vielä iltatoimillaan. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, kohta pääsen kainaloon.
Tänne on pesiytynyt taas näköjään joku alapeukuttaja. Liekö ilniö palannut maisemiin meitä ilahduttamaan? Jos se olet sinä, niin lämpimästi tervetuloa takaisin!
Kaipaan jonkun läheisyyttä. Olisipa mullakin oma pappa.
Olipa tylsä päivä. Töissä meni suunnilleen kaikki pieleen ja kotona huomasin että laskuja on iso pino maksamatta.
Harjasin ja lankasin hampaat ja harjasin hiukset, laitoin huulirasvaa ja kasvoihin rasvaa.
Tein tänään Sanajuuren ja viimeisen rivin sanaksi keksin sanan, mitä ei ollut siihen "tarkoitettu". Juuri hyväksyi sen silti. Olen sitä joskus miettinyt, että miten Juuri reagoi, jos keksii ns. väärän sanan, mutta on oikeat kirjaimet käytössä. Tämä oli siis se viimeinen, niin en vieläkään tiedä, miten käy, jos matkan varrella laittaa jonkun muun sanan.
Kävin juuri suihkussa. Nyt on puhdas olo.
Olen tänään miettinyt, että on kyllä mukavaa, ettei minulla ole partaa tai rintakarvoja. Olen nainen.
Olen kiinnostunut monista eri materiaaleista ja niiden ominaisuuksista. Mietin, miksi on näin. Yhtä hyvin olisin voinut kiinnostua vaikka politiikasta tai ihmisistä, mutta ei. Mikä on se taika, mikä saa meidät ohjautumaan tietyille kiinnostuksenkohteille? Vai onko kaikki lopulta vain sattuman sanelemaa? Vai perimän/geenien? Ympäristön? Mahdollisuuksien? Jonkun yllyttäjän? Tätä tylsyydessäni pohdin.
Huulet on rohtuneet. Vaseliini jossain.
Hyvää yötä
Minä taas mietin mikä saa nuoret tekemään hölmöilyjä tiktok haasteiden yllyttämänä. Tylsää kun jotkut ovat jo kuolleet niiden vuoksi.
Pakko laittaa huulirasvaa joka ilta. Muuten ei saa nukuttua.
Kuulin juuri, että mun pitää herätä aamulla pari tuntia aiemmin kuin luulin. Olipa tylsä uutinen. Höh.
Lapsena en pitänyt omasta nimestäni, mutta nykyään se on jo ihan siedettävä.
Yks Pekka oli tänään ilkeä mulle. Olipa tylsä juttu. Ja ihan aikuinen oli, mutta ei mitään käytöstapoja.
Kaverini sai viikonloppuna vauvan ja nyt pääsivät vauvan kanssa kotiin. On kyllä söpö.
Ei tarvinnut tänään mennä töihin kun ei ollut töitä tarjolla. Pekkaspäivä ja kotona oltu. Olisin halunnut töihin. Sain sentään nukkua pitkään mutta näin sellaista unta mikä vaikuttaa vieläkin tunteiden muodossa. Antaa tunteiden virrata ja jatketaan eteenpäin.