Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Vierailija kirjoitti:
Paistan uunissa lohta ja sen haju oksettaa. Syötynä ihan hyvää, mutta haistettuna pahaa.
Punalappuinen? Paista kunnolla, ettei pyhät mene toiletissa.
Toiletti on ihmisen melkein paras paikka. Miettikääs mitä olis elämä ilman.
Tänään oli aamulla kaunis taivas ajella töihin.
Joluvalmistelut lähes tehty. Huomenna vain paistetaan tortut.
Imellettyä perunalaatikkoa en tänä vuonna tehnyt, kun syöjiä on niin vähän. Tykkään kyllä siitä.
Hain autotallista vanhan muovikuusen. Sitä piti tuulettaa mattotelineellä ennen sisään vientiä.
Katselen Joulupukin kuumaa linjaa.
Rauhallista ja hartaan hiljaista joulua kaikille!
(Oho, tuohon tuli huutomerkki. Älkää kuitenkaan huutako vaan ollaan ihan hiljaksiin).
Viimenen joulukalenterin luukku. Siellä käki tai muu lintu kurkkii kuusen takaa. Vaisua on.
Puhelinhenkilönä olen ollut tämän aamua. WhatsApp-viestejä on tullut kymmenittäin. Kaikki joulutoivotukset tulleet sähköisinä. Nopeaa ja ympäristöystävällistä. Jopa isomummu osaa, hänelle on pari kertaa opetettu ja nyt sujuu.
Joulurauha on nyt julistettu.
On vai? Nyt laitan pyykkikoneen pyörimään, sähkön hinta halpenee n vartin päästä.
Hesarissa ihana kokoaukeaman sanaristikko, yksinäisen joulunpyhät pelastettu.
Luin tämän vuoden kirjallisuuden Finlandia-voittajan, Fagerholmin Eristystilan. En tykännyt. En viihtynyt. Aika usein käy näin voittajakirjan kanssa.
Olli Jalosen kirjasta pidin.
Lähdemme kävelemään ja katselemaan joulutunnelmaa. Kuitenkin tulee pissahätä kesken kävelyn.
Puuroriisit epätasalaatuisia. Nyt oon yli kaksi tuntia hauduttanut puuroa, ja edelleen löytyy näitä hampaisiin tarttuvia puolikypsiä jyviä. Jokohan Tapaninpäiväksi olisivat kypsiä?
Vanhempi sukulainen suuttui meille kahdelle yksinään elävälle sukulaiselle, kun me yksinäiset emme vietä joulua keskenämme kaksin tai kumpikaan meistä ei matkusta tämän vanhemman, parisuhteessa elävän sukulaisen luo jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinhenkilönä olen ollut tämän aamua. WhatsApp-viestejä on tullut kymmenittäin. Kaikki joulutoivotukset tulleet sähköisinä. Nopeaa ja ympäristöystävällistä. Jopa isomummu osaa, hänelle on pari kertaa opetettu ja nyt sujuu.
Minä sain ja lähetin monta korttia.
Niissä on perinteistä tunnelmaa :)
Minäkin sain monta korttia ihan kiusalla, postinjakaja joutui tulemaan ihan yläkerrokseen saakka, kun ei muulloin tule juurikaan mitään postia eikä naapuriasunnossa asu ketään.
Kymmeniä jouluaattoja olen viettänyt joulupukin kuskina. Pukki teki puolen tunnin keikkaa aamuyhdestätoista iltayhdeksään. Se on rankkaa pukille ja kuskillekin. Siirtymämatkalla pukki söi ja opetteli seuraavan paikan lapset ja iät ja jutut. Onneksi ei enää pariin vuoteen. Nyt ei aatto tunnu enää aatolta.
Öitä Mummo ja muut