Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4234)
Paistan uunissa lohta ja sen haju oksettaa. Syötynä ihan hyvää, mutta haistettuna pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Paistan uunissa lohta ja sen haju oksettaa. Syötynä ihan hyvää, mutta haistettuna pahaa.
Tylsä hajuaisti sulla, laita pyykkipoika nenään. Semmonen puinen, perinteinen.
Muista poistaa, kun lähet kylille :)
Mä tykkään lohesta kaikilla aisteilla.
Nyt alan tehdä jauhelihamakaronilaatikkoa, 2x. Toinen tuliaisiksi, perinne.
Huom ei jauhenlihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vastaaminen nyt toimii?
Ehkä näin lainaa nappulan takaa.
Näinpä. Jos on kovin pitkä viesti tai ketjussa monta, sallii pitkän kirjoituksen rajoittamatta. Vasta lähettäessä torppaa moderointiin. Puff-sinne katosi.
Varokaa kirjoittamasta liian pitkiä :)
Vierailija kirjoitti:
Pitää viedä ennen aikojaan kukkinut ja jouluksi kuihtunut amaryllis roskikseen. Oliskohan joulukukat huomenna Cittarissa -50%?
Voi myös yrittää kukittaa uudestaan, netistä ohjeet
T.Puutarhuri
Kalenterin luukussa oli kuva joulupukista, joka lenteli taivaalla poroineen.
Mistä nämä ulkomaan joulupukit ovat tulleet Suomeen?
Joulupukki tulee ihan maata pitkin poron vetämässä pulkassa, joskus myös autolla. Sitten joulupukki kysyy: "Onko täällä kilttejä lapsia?" eikä sano mitään hou hou houta.
Kyllä asia on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää viedä ennen aikojaan kukkinut ja jouluksi kuihtunut amaryllis roskikseen. Oliskohan joulukukat huomenna Cittarissa -50%?
Voi myös yrittää kukittaa uudestaan, netistä ohjeet
T.Puutarhuri
Yritin, en onnistunut.
Orkidean heitin ennen aina pois, mutta nyt olen huomannut, että sehän kukkii aina uudestaan!
Mulla orkidea pudotti kaikki lehtensä. Olisiko se siitä toipunut? Laitoin roskiin (eikun biojätteeseen)
Vierailija kirjoitti:
Mulla orkidea pudotti kaikki lehtensä. Olisiko se siitä toipunut? Laitoin roskiin (eikun biojätteeseen)
Olis saattanu. Sehän välin näyttää ihan henkensä menettäneeltä ja yks kaks suoltaa kukkaa kukan perään.
Keittiöhommissa. Kuuma tuli. Onneks on jääkylmää vissyä.
Laiskottaa, mut onneks on isommat tehty.
Perinteisesti Joulurauhan julistukseen kaikki valmista. Sit pikkuhiljaa mennään pihasaunaan kynttilän valossa, lyhdyt ulkonakin. Ruokaa ja joululahjoja. Taustalla soi radio. Siis huomenna nää.
Onpas imelää. Mut kerran vuodessa kai saa?
Lämmitin takkaa, kun on 11 astetta pakkasta. Nyt on savun hajua, vaikka vein jo tuhkatkin ulos lumihankeen. Kylmä vai savu, valitse nyt niistä.
Ei imelyyksiä tänne, korkeintaan pahaa imellettyä laatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei imelyyksiä tänne, korkeintaan pahaa imellettyä laatikkoa.
Ehdotan että kerran vuodessa saa kukin kirjoittaa imelyytensä. Minä siis oman optioni jo käytin. En kyl imelletystä lootastakaan tykkää.
Hautausmaalle lähdössä. On tämä, kun kaikki tukkii sinne samana päivänä, minä menen tänään enkä huomenna.
Kannatta sytyttää kynttilät jo kotona, jos on ledi, saa paristot kuntoon. Näpit jäässä ei onnistu.
Muista tulitikut. Kerran en muistanut.
Kaunis oranssi iltarusko, mutta ilmansaasteiden ansiosta noin värikäs.
Hirveästi oli väkeä jo tänään hautausmaalla. Auto piti jättää kauas kadun varteen. Mustissaan ilman heijastinta kulkevia itsetuhoisia kadut täynnä.
Mummolla ja papalla se on haudalla käynti sitten huomisen ohjelmassa. Tänään vielä jatkettiin papan kanssa tylsiä remppahommia ja huomenna sitten rauhoitutaan joulun tunnelmaan. Nilkkaa vähän kolottaa tavallista enemmän, täytyypä rasvata kunnolla. Viininpunaiset villasukat sitten jalkaan, iltapuuhille ja nukkumaan. Ehtisinköhän tänään ennen pappaa?
Joulukalenterin kuvassa oli synkkä sininen taivas ja tähdet tuikkivat siinä.
Tällaisista synkistä kuvista minä pidän. Oliko liian voimakas ilmaisu. Korjaan: Tällaisia synkkiä kuvia minä katselen ilman ärtymystä.