Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Piti pitää piposta kiinni, kun kävin ulkona, niin kovia tuulenpuuskia yhtäkkiä tuli.
Mä kävelen aina saman reitin kaupungin laitamilla. Joulupäivänä siellä on nähty kaksi isoa sutta. Siinä alkaa iso metsä. En enää uskalla mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen aina saman reitin kaupungin laitamilla. Joulupäivänä siellä on nähty kaksi isoa sutta. Siinä alkaa iso metsä. En enää uskalla mennä sinne.
Älä ainakaan laita punaista hilkkaa päähäsi, äläkä näytä isoäidiltä. Tai voihan sinne ilmestyä se nuori komea metsästäjä.
Täällä on näkynyt vain kettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan laita punaista hilkkaa päähäsi, äläkä näytä isoäidiltä. Tai voihan sinne ilmestyä se nuori komea metsästäjä.
Ai himputti, tuota näkökulmaa en tajunnutkaan! Nyt on pakko lähteä eväskorin kanssa kävelemään. Se komea metsästäjä olis tarpeen. Punainen myssy kai kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai himputti, tuota näkökulmaa en tajunnutkaan! Nyt on pakko lähteä eväskorin kanssa kävelemään. Se komea metsästäjä olis tarpeen. Punainen myssy kai kelpaa?
Punainen myssy? Liian räväkkää.
Minä oon laiskajussi, kolmatta päivää peräkkäin. Vielä huomenna oon. Sitten muutun ahkerammaksi. Ehkä.
Pakko kait sitten laittaa se harmaa myssy. Oon Harmaahilkka.
Paistoin vihdoin torttuja "aamu"kahvin seuraksi. Melkein ehtivät kärähtää, mutta onneksi ihan hyviä ovat, rapsakoita. Taikina oli jääkaapissa 3pv kun sain äitiltä, laitoin kotiin tullessa jääkaapin puolelle enkä enää pakkaseen.
Ulkona tuulee jo melkosesti. Oon ihan pihalla säistä kun en seuraile medioita, mutta äiti kyllä muisti taas soittaa että on myrsky tulossa. Näköjään voi ollakin tosiaan.
Otanpas vielä vähän kaffetta ja pari torttua. Taitaa mennä koko pelti, ei ne kylmänä enää hyviä ole.
Istun autossa kaupan parkkipaikalla. Tuuli heiluttaa autoa melkoisesti.
Tuuli ei ole järjettömän kovaa täällä, lunra tulee.
Hei ystävät, kun laitatte noi tuuli-, lumi- ja myrskytietoja, olisi kiva tietää, mistä päin maata tiedottelette. Jos ette uskalla kaupugin tarkkuudella ilmoittaa, miten olis läänin tarkkuus? Olis jotenkin informatiivisempaa, kuin pelkkä "täällä"!
"Täällä" Tampereella elämä jatkuu tavallisen tylsänä tylsän joulun jälkeen, ei edes tylsiä, kertomisen arvoisia kuulumisia. Telkkari ja läppäri auki, telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, läppäriltäkin vain tylsiä kuulumisia. Ensi vuosi jatkuu samanlaisena.
Pohjanmaalla piposta pitää kiinni pitää.
Päijät-Häme: puolilta öin ennustettu 17m/s ja kestää koko yön
Vierailija kirjoitti:
Hei ystävät, kun laitatte noi tuuli-, lumi- ja myrskytietoja, olisi kiva tietää, mistä päin maata tiedottelette. Jos ette uskalla kaupugin tarkkuudella ilmoittaa, miten olis läänin tarkkuus? Olis jotenkin informatiivisempaa, kuin pelkkä "täällä"!
"Täällä" Tampereella elämä jatkuu tavallisen tylsänä tylsän joulun jälkeen, ei edes tylsiä, kertomisen arvoisia kuulumisia. Telkkari ja läppäri auki, telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, läppäriltäkin vain tylsiä kuulumisia. Ensi vuosi jatkuu samanlaisena.
Tuleehan just nyt Midsomerin murhat.
Täällä Tampereella korkean kerrostalon ylimmässä kolisee ,humisee ja seinistä kuuluu rätinää, parvekelasit paukkuvat.
Talo huojuu myrskyssä. Tai ainakin tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Tampereella korkean kerrostalon ylimmässä kolisee ,humisee ja seinistä kuuluu rätinää, parvekelasit paukkuvat.
Talo huojuu myrskyssä. Tai ainakin tuntuu siltä.
Hyih ja huih. 😱
Aion katsoa nyt Myrskyluodon Maijan toiseen kertaan. Sopii hyvin tähän myrskyisään iltaan.
Nyt alkaa yksin kotona-leffa. Koko joulun olen odottanut milloin se tulee. Kuuluu traditioihin katsoa se joka joulu.
Täällä ei tuule vielä. Juuri katsoin ennustetta, ensi yölle osuu kovin tuuli.