Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4231)

Vierailija
3641/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tuule vielä. Juuri katsoin ennustetta, ensi yölle osuu kovin tuuli.

Vierailija
3642/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pitää piposta kiinni, kun kävin ulkona, niin kovia tuulenpuuskia yhtäkkiä tuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen aina saman reitin  kaupungin laitamilla.  Joulupäivänä  siellä on nähty kaksi isoa sutta. Siinä alkaa iso metsä. En enää uskalla mennä sinne.  

Vierailija
3644/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävelen aina saman reitin  kaupungin laitamilla.  Joulupäivänä  siellä on nähty kaksi isoa sutta. Siinä alkaa iso metsä. En enää uskalla mennä sinne.  

Älä ainakaan laita punaista hilkkaa päähäsi, äläkä näytä isoäidiltä. Tai voihan sinne ilmestyä se nuori komea metsästäjä. 

Vierailija
3645/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näkynyt vain kettuja.

Vierailija
3646/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan laita punaista hilkkaa päähäsi, äläkä näytä isoäidiltä. Tai voihan sinne ilmestyä se nuori komea metsästäjä. 

Ai himputti, tuota näkökulmaa en tajunnutkaan!  Nyt on pakko lähteä eväskorin kanssa kävelemään. Se komea metsästäjä olis tarpeen. Punainen myssy kai kelpaa?

Vierailija
3647/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai himputti, tuota näkökulmaa en tajunnutkaan!  Nyt on pakko lähteä eväskorin kanssa kävelemään. Se komea metsästäjä olis tarpeen. Punainen myssy kai kelpaa?

Punainen myssy? Liian räväkkää.

Minä oon laiskajussi, kolmatta päivää peräkkäin. Vielä huomenna oon. Sitten muutun ahkerammaksi. Ehkä.

Vierailija
3648/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kait sitten laittaa se harmaa myssy. Oon Harmaahilkka. 

Vierailija
3649/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin vihdoin torttuja "aamu"kahvin seuraksi. Melkein ehtivät kärähtää, mutta onneksi ihan hyviä ovat, rapsakoita. Taikina oli jääkaapissa 3pv kun sain äitiltä, laitoin kotiin tullessa jääkaapin puolelle enkä enää pakkaseen. 

Ulkona tuulee jo melkosesti. Oon ihan pihalla säistä kun en seuraile medioita, mutta äiti kyllä muisti taas soittaa että on myrsky tulossa. Näköjään voi ollakin tosiaan. 

Otanpas vielä vähän kaffetta ja pari torttua. Taitaa mennä koko pelti, ei ne kylmänä enää hyviä ole. 

Vierailija
3650/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun autossa kaupan parkkipaikalla. Tuuli heiluttaa autoa melkoisesti. 

Vierailija
3651/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli ei ole järjettömän kovaa täällä, lunra tulee.

Vierailija
3652/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystävät, kun laitatte noi tuuli-, lumi- ja myrskytietoja, olisi kiva tietää, mistä päin maata tiedottelette. Jos ette uskalla kaupugin tarkkuudella ilmoittaa, miten olis läänin tarkkuus? Olis jotenkin informatiivisempaa, kuin pelkkä "täällä"!

"Täällä" Tampereella elämä jatkuu tavallisen tylsänä tylsän joulun jälkeen, ei edes tylsiä, kertomisen arvoisia kuulumisia. Telkkari ja läppäri auki, telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, läppäriltäkin vain tylsiä kuulumisia. Ensi vuosi jatkuu samanlaisena.

Vierailija
3653/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla piposta pitää kiinni pitää.

Vierailija
3654/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päijät-Häme: puolilta öin ennustettu 17m/s ja kestää koko yön

Vierailija
3655/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ystävät, kun laitatte noi tuuli-, lumi- ja myrskytietoja, olisi kiva tietää, mistä päin maata tiedottelette. Jos ette uskalla kaupugin tarkkuudella ilmoittaa, miten olis läänin tarkkuus? Olis jotenkin informatiivisempaa, kuin pelkkä "täällä"!

"Täällä" Tampereella elämä jatkuu tavallisen tylsänä tylsän joulun jälkeen, ei edes tylsiä, kertomisen arvoisia kuulumisia. Telkkari ja läppäri auki, telkkarista ei tule mitään katsomisen arvoista, läppäriltäkin vain tylsiä kuulumisia. Ensi vuosi jatkuu samanlaisena.

Tuleehan just nyt Midsomerin murhat. 

Vierailija
3656/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutiset monesti päivässä.

Vierailija
3657/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella korkean kerrostalon ylimmässä kolisee ,humisee ja seinistä kuuluu rätinää, parvekelasit paukkuvat. 

Talo huojuu myrskyssä. Tai ainakin tuntuu siltä. 

Vierailija
3658/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampereella korkean kerrostalon ylimmässä kolisee ,humisee ja seinistä kuuluu rätinää, parvekelasit paukkuvat. 

Talo huojuu myrskyssä. Tai ainakin tuntuu siltä. 

Hyih ja huih. 😱

Vierailija
3659/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa nyt Myrskyluodon Maijan toiseen kertaan. Sopii hyvin tähän myrskyisään iltaan. 

Vierailija
3660/4231 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa yksin kotona-leffa. Koko joulun olen odottanut milloin se tulee. Kuuluu traditioihin katsoa se joka joulu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi