Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä :)
Mummollekin.
Nyt on mummo ja pappa kyllästetty koko päivän ajan lastenlasten loputtomalla energialla. Mistä sitä riittääkin? Melkein jo hymy on herkässä mummollakin, mutta yritän silti pysytellä ruodussa, kuten kuuluu. Mutta ettei totuus unohtuisi, niin on se ihan mukava kun huomenna on aivan tavallinen tylsä sunnuntai. Pappa meni jo sänkyyn, ehti ennen minua, kuten tavallista. Violetit villasukat ovat jalassa.
Hyvää yötä kaikille. Ja kiitos erikseen toivottelijalle muistamisesta.
Taas päivä painui ajan virtahan
Hyvä Tuomas joulun tuopi.
Tänään siis.
Olkaa tarkkana tänään klo 17:03. Silloin on talvipäivänseisaus. Siitä se päivä sitten alkaa taas pidentyä.
Glögilasit esiin siis tänään klo 17:03. Kippis!
Arvasin! Neljä palavaa kynttilää oli joulukalenterin kuvassa! Olen minä sellainen meedioennustajanoita!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tarkkana tänään klo 17:03. Silloin on talvipäivänseisaus. Siitä se päivä sitten alkaa taas pidentyä.
Glögilasit esiin siis tänään klo 17:03. Kippis!
No pian se on pimeä syksy taas. Yritetään vaan kestää päivä kerrallaan ja vaikka silmät ummessa tämä valostuva aika. Jaettu suru on pienempi.
Takatalvi ainakin tulee viimeistään toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Takatalvi ainakin tulee viimeistään toukokuussa.
Toivotaan parasta! Sä osaat lohduttaa.
Aurinko paistaa vuoden pimeimpänä päivänä.
Täällä ei paista aurinko, pilvistä on.
Tonttu peeveli käski siivota tänään! Seuraavan kerran siivoan vasta ensi vuonna, kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi parsia villasukat muttei ole punaista lankaa.
Olet aito alkuperäinen tylsä. Meillä ei punaisia lankoja näy! Turha tulla kyselemään. Hillittyä harmaata ja railakasta mustaa löytyy.
Minä olen parsinut sukkia usein väärällä värillä, kun harvoin on sukan väristä lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen parsinut sukkia usein väärällä värillä, kun harvoin on sukan väristä lankaa.
Eikö se nyt juuri ole muotia, persoonallista?
Mulla on pikkuruisia punaisia, tosin parittomia sukkia. Teräosa n.3cm. Onpa vaikea kutoa noin pientä, oikealla kantapäällä. Koristeeksi teen.
Hei. Keskiolut odottaa: kitutunti alkaa. 17.03 ollaan valmiina:)
Skool
Mietin vaan semmosta, että monetkohan villasukat Mummolla on? Mulla on varmaan 20 paria, kiitos tuonilmaisiin siirtyneen tätini. Suurin osa harmaita, toki.
Pitäisi parsia villasukat muttei ole punaista lankaa.