Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4234)

Vierailija
3501/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasinttijankkaaja on löytänyt oikean ketjun. Täydellistä tylsyyttä.

Vierailija
3502/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyään hyasintit eivät tuoksu enää yhtä voimakkaasti kuin vuosia sitten. Onkohan ne jalostettu vähemmän tuoksuviksi, etteivät aiheuta allergiaoireita. Minulla on vaaleanpunainen, se oli jo alennuksessa ja alkaa kukkimaan kauniisti.

Jaksoin eilen viedä pahvit ja paperit. Meni homma vähän jännäksi, kun yritin kipata lehtiä kierrätyskassista, niin tippui koko kassi molokin kitaan! Varvistellen kurkin, kuinka syvällä oli. Säiliö oli melko täynnä, ja yletyin auton lumiharjan avulla nappaamaan kierrätyskassini takaisin.

Jotkunhan pitää hyasintin sopivankokoisessa lyhdyssä, vähän kuin pikkuruinen kasvihuone. Ei mene kissat, ei tule tuoksut. 

(Kirjoitin ensin kasvohuone, meni hetki hahmottaa, mikä vialla. Sitten nauratti. Lupaan kyllä, etten tänään enää naura, pois se minusta)

Keväällä olen laittanut pikkunarsissin tai helmihyasintin kynttilälyhtyyn ulos. Suojaa vähän yöpakkasiltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tavata edes itseäni. Tylsistytän lisää tylsää minua.

Minulla on niin kivaa itseni kanssa, että en, harmi kyllä, voi tänne kirjoitella kuulumisiani. 

Vierailija
3504/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mää vai?

Vierailija
3505/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mää vai?

Kyl määki Turus!

Vierailija
3506/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset hyasinttijankkajat. Pisteet teille ketjun tylsyyden ylläpidosta :D

Vierailija
3507/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarylliksestäkin olen maininnut. Onko hyvä?

Vierailija
3508/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelargoniat ovat nyt talvilevossa.

Vierailija
3509/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tää sivusto varmaan suljetaan, on päässyt lapasesta liian riehakkaaksi. Muakin närästää mutten kerro sitä täällä, nostaisi liikaa sivuston riemuosamäärää. 

Vierailija
3510/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tää sivusto varmaan suljetaan, on päässyt lapasesta liian riehakkaaksi. Muakin närästää mutten kerro sitä täällä, nostaisi liikaa sivuston riemuosamäärää. 

Enkä mä kerro, että mun hammasta vihloo. Menisi ihan festarifiilikseksi. 

Vierailija
3511/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tavata edes itseäni. Tylsistytän lisää tylsää minua.

Minulla on niin kivaa itseni kanssa, että en, harmi kyllä, voi tänne kirjoitella kuulumisiani. 

Jätetään ne omat kivat nyt ihan mielestä pois. Ei ole tylsää sekään.

Vierailija
3512/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän postilaatikkoon oli tuotu jonkun toisen joulukortti. Osoite siinä oli aivan muualla, muttei kovin kaukana kuitenkaan. Mietin, lähtisinkö iltakävelylle ja veisin kortin oikeaan osoitteseen. Olisi ikään kuin tehtävä toimitettavana, ettei aivan tyhjän päiten ulkona pimeässä kävelisi. 

Nyt näkyy muuten tähtiä. Pitkästä aikaa.

Vierailija
3513/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu käski tänään tehdä lahja-asiat valmiiksi. Kaksi tilisiirtoa ja lahjat on jo perillä. Nopeaa, mutta mitä siitä. Nopeasti nuo lahjottavatkin aikoinaan tehtiin.

Vierailija
3514/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasintit, nuo tuoksuvat joulun airuet

Oliko hianosti kirjotettu? Vähä juhlavuus sallitaan näin likellä joulua

Vierailija
3515/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tylsä ei ymmärrä, että monet tykkää hyasinteista :(

Vierailija
3516/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän postilaatikkoon oli tuotu jonkun toisen joulukortti. Osoite siinä oli aivan muualla, muttei kovin kaukana kuitenkaan. Mietin, lähtisinkö iltakävelylle ja veisin kortin oikeaan osoitteseen. Olisi ikään kuin tehtävä toimitettavana, ettei aivan tyhjän päiten ulkona pimeässä kävelisi. 

Nyt näkyy muuten tähtiä. Pitkästä aikaa.

Ei ollutkaan helppo tehtävä tämä. Taloissa ei ollut valaistuja numeroita ja sitten kun talo löytyi, piti valita, mihin suuntaan lähtisi etsimään postilaatikkoa. Kun löytyi oikea ryhmä postilaatikoita, nimet olivat aivan haalistuneita. Toivottavasti meni oikeaan laatikkoon, ettei naapurille. 

3752 askelta tuli, ilmoitti kello.

Vierailija
3517/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukalenterissa oli kuva ikkunalumihiutalejouluvalosta.  Vähän turhan pitkän sanan keksin ihan leikilläni teille virkistykseksi. Sori siitä. Palaan ankeilemaan.

Arvostan huolellisuutta oikeinkirjoituksessa. Mielestäni yhdyssanojen oikeinkirjoitus on tärkeää. Olen yhdyssanaoikeinkirjoitusfani. Myös yhdyssanapituusennätystehtailu kiinnostaa. 

Vierailija
3518/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukalenterissa oli kuva ikkunalumihiutalejouluvalosta.  Vähän turhan pitkän sanan keksin ihan leikilläni teille virkistykseksi. Sori siitä. Palaan ankeilemaan.

Arvostan huolellisuutta oikeinkirjoituksessa. Mielestäni yhdyssanojen oikeinkirjoitus on tärkeää. Olen yhdyssanaoikeinkirjoitusfani. Myös yhdyssanapituusennätystehtailu kiinnostaa. 

Niinkö? Näin edesmennyt, kiltti anoppini aina sanoi, kun oli eri mieltä, mutta ei halunnut sanoa sitä.

Vierailija
3519/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein elämäni ensimmäiset lovikkalapaset. Olivatkin paljon helpommat tehdä kuin luulin. Joskus näinkin päin.

Katsoin netistä kuvan. Tutun näköiset, tuota nimeä en tiennyt

Hyvää yötä Mummo ja muut

Ilniö?

Minäkin hain netistä kuvan millainen lapanen? Helpolta näyttää, mutta täytyisi vielä varmistaa ettei lapanen ole saamelaisten  ja omi näin vahingossa heidän kulttuuriaan. Jos tulee väärä pisto, se on heidän kulttuurinsa halventamista.  Vaativat jo meiltä muutenkin lisäkorvauksia poroistaan ja poron koparoista. 

On ruotsalainen, älä huoli.

Helpolta vaikutti ohje, tuo kirjailu kimurantimpi

Olet oikeassa. Kirjailusta tuli vähän puolivillainen, vaikka lapaset ovat täysvillaiset.

Vierailija
3520/4234 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskaapin ovi on vielä kohta pestävä .Sitten on koko kaappi siivottu. Ja pienet laatikot pitää tyhjentää ja pyyhkiä ja laittaa paikoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan