Ex-anoppini kielsi mua menemästä päivystykseen lapseni luokse
Sanoi vaan, että ei sun kannata sinne nyt turhaan mennä, kun isä (eli hänen poikansa) on jo siellä.
Aivan käsittämätön lausunto.
Kommentit (18)
Taustat puuttuvat. Jos teillä on hyvin tulehtuneet välit ja tappelette vaan, koska ette osaa mitenkään käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset, niin parempi ettet mene. Ei sen lapsen tartte sitäkin vielä sietää sen alkuperäisen päivystyskäynnin syyn lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Taustat puuttuvat. Jos teillä on hyvin tulehtuneet välit ja tappelette vaan, koska ette osaa mitenkään käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset, niin parempi ettet mene. Ei sen lapsen tartte sitäkin vielä sietää sen alkuperäisen päivystyskäynnin syyn lisäksi.
Ei ole mitään tulehtuneita välejä tai tappelua kenenkään kanssa. Ja vaikka olisikin, niin ei mun menemiset kuulu lapsen isoäidille millään tavalla. Rajattoman ihmisen horinoita.
Ap
Riippuu syystä miksi lapsi on ensiavussa.
Ehkä ei tosiaan kannata mennä, kun aloitat riitelyn jo täällä itseksesi.
Aika rajatonta haukkua nettipalstalla entistä anoppia. Kertoo ihan tarpeeksi siitä, millä asenteella sinä olet sinne päivystykseen menossa riehumaan.
Eiköhän isä siellä pärjää. Ei tarvita sinua hämmentämään sinne
Asutteko tekin taas anopilla? Eläkää aikuiset ihmiset omaa elämäänne, ei äideilme ja anopeille tarvitse koko ajan raportoida ja kysyä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Satutti jalkansa koulussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asutteko tekin taas anopilla? Eläkää aikuiset ihmiset omaa elämäänne, ei äideilme ja anopeille tarvitse koko ajan raportoida ja kysyä ohjeita.
Ei asuta. Anoppi otti asiakseen soittaa mulle ja puhelun aikana yritti estellä mun lähtöä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän isä siellä pärjää. Ei tarvita sinua hämmentämään sinne
Itseasiassa mua tarvittiin hakemaan lapsi kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutti jalkansa koulussa.
Ap
Eli yksi vanhempi paikalla riittää oikein hyvin.
En kyllä kuule kun jälkeepäin jos lastenlapseni satuttavat itseään tai olen kipeä. Kas kun lapseni ja puolisonsa ovat aikuisia ihmisiä.
Ei lapsi äitiään mihinkään tarvitse.
Olet ap iso tyttö jo. Voit tehdä asioita oman pääsi mukaan vaikka joku muu olisi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap iso tyttö jo. Voit tehdä asioita oman pääsi mukaan vaikka joku muu olisi eri mieltä.
Se näiltä anoppi/äitihaavaisilta aina unohtuu. Joku on ollut iso tyttö jo 30 vuotta ja äidin joka sana silti jurnuttaa. Ja puhutaan kaikki asiansa
Vierailija kirjoitti:
Niin olen tehnytkin. Ex-anopille ei tunnu menevän tämä asia kaaliin.
Ap
Juu mutta mikä sun ajatus asiasta nyt on? Sinähän saat paikalle mennä, joten teet ihan kuin haluat. Asia selvä. Mitä me sitä anoppia täällä puimaan sen enempää.