Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4234)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on valkoinen hyasintti. Se ei tuoksu juuri ollenkaan vai onko hajuaisti vain huonontunut?
Pari vuotta sitten koronan jälkeen en haistanut mitään yli viikkoon. Se oli kamalaa. Sitten ykskaks hajuaisti palasi.
Mun valkonen tuoksuu. Kukkii paljon kauemmin kuin siniset. Sama lämpötila. Niit on varmaan eri lajikkeita, tuoksun mukaan
Vierailija kirjoitti:
En sortunut virheeseen ( ip-lehti) saunan pesussa. En aio pestä saunaa ollenkaan.
Tuo on paras keino välttää virheet. Teen saman. Tai siis en tee.
Mietittekö te tylsyyden kyllästämät näitten kommenttien takana olevia ihmisiä. Siis esim "tuo olisi mukava tavata" tai "tuo olisi mulle riittävän tylsä" tai "en ikinä avaisi ovea tuolle" jne. Olettaen tietenkin että kommentit ovat totta. Minun mielestäni kommentit ovat niin tylsiä että kaikki ovat totta, eihän tosielämässä kuitenkaan kenellekään tapahdu mitään.
Laitoin kamiinaan tulet aamulla. Näillä keleillä ei onneksi tarvitse sähkölämmitystä. Kuuntelin sitten kahvia juodessani omaa biisiäni. Se syntyi ihan ex tempore, mutta siitä tulikin todella hyvä. Omistin joulukuun musalle, kun se on jäänyt hieman taka-alalle muista hommista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö te tylsyyden kyllästämät näitten kommenttien takana olevia ihmisiä. Siis esim "tuo olisi mukava tavata" tai "tuo olisi mulle riittävän tylsä" tai "en ikinä avaisi ovea tuolle" jne. Olettaen tietenkin että kommentit ovat totta. Minun mielestäni kommentit ovat niin tylsiä että kaikki ovat totta, eihän tosielämässä kuitenkaan kenellekään tapahdu mitään.
Joo. Ketään en haluaisi tavata. En jaksaisi hetkeäkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein elämäni ensimmäiset lovikkalapaset. Olivatkin paljon helpommat tehdä kuin luulin. Joskus näinkin päin.
Katsoin netistä kuvan. Tutun näköiset, tuota nimeä en tiennyt
Hyvää yötä Mummo ja muut
Ilniö?
Minäkin hain netistä kuvan millainen lapanen? Helpolta näyttää, mutta täytyisi vielä varmistaa ettei lapanen ole saamelaisten ja omi näin vahingossa heidän kulttuuriaan. Jos tulee väärä pisto, se on heidän kulttuurinsa halventamista. Vaativat jo meiltä muutenkin lisäkorvauksia poroistaan ja poron koparoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein elämäni ensimmäiset lovikkalapaset. Olivatkin paljon helpommat tehdä kuin luulin. Joskus näinkin päin.
Katsoin netistä kuvan. Tutun näköiset, tuota nimeä en tiennyt
Hyvää yötä Mummo ja muut
Ilniö?
Minäkin hain netistä kuvan millainen lapanen? Helpolta näyttää, mutta täytyisi vielä varmistaa ettei lapanen ole saamelaisten ja omi näin vahingossa heidän kulttuuriaan. Jos tulee väärä pisto, se on heidän kulttuurinsa halventamista. Vaativat jo meiltä muutenkin lisäkorvauksia poroistaan ja poron koparoista.
On ruotsalainen, älä huoli.
Helpolta vaikutti ohje, tuo kirjailu kimurantimpi
En haluaisi tavata edes itseäni. Tylsistytän lisää tylsää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tylsille ja vähemmän tylsille!
Hyvää yötä kaikille! Tykkään teistä😊
Mäkin tykkään.
Tää on ihana ketju, jos noin hiano sana sallitaan
Älkää nyt sentään ihan riehaantuko!
Minusta nykyään hyasintit eivät tuoksu enää yhtä voimakkaasti kuin vuosia sitten. Onkohan ne jalostettu vähemmän tuoksuviksi, etteivät aiheuta allergiaoireita. Minulla on vaaleanpunainen, se oli jo alennuksessa ja alkaa kukkimaan kauniisti.
Jaksoin eilen viedä pahvit ja paperit. Meni homma vähän jännäksi, kun yritin kipata lehtiä kierrätyskassista, niin tippui koko kassi molokin kitaan! Varvistellen kurkin, kuinka syvällä oli. Säiliö oli melko täynnä, ja yletyin auton lumiharjan avulla nappaamaan kierrätyskassini takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyään hyasintit eivät tuoksu enää yhtä voimakkaasti kuin vuosia sitten. Onkohan ne jalostettu vähemmän tuoksuviksi, etteivät aiheuta allergiaoireita. Minulla on vaaleanpunainen, se oli jo alennuksessa ja alkaa kukkimaan kauniisti.
Jaksoin eilen viedä pahvit ja paperit. Meni homma vähän jännäksi, kun yritin kipata lehtiä kierrätyskassista, niin tippui koko kassi molokin kitaan! Varvistellen kurkin, kuinka syvällä oli. Säiliö oli melko täynnä, ja yletyin auton lumiharjan avulla nappaamaan kierrätyskassini takaisin.
Aina pelkään, ettei vain auton avain putoa!
Vierailija kirjoitti:
Jotkunhan pitää hyasintin sopivankokoisessa lyhdyssä, vähän kuin pikkuruinen kasvihuone. Ei mene kissat, ei tule tuoksut.
(Kirjoitin ensin kasvohuone, meni hetki hahmottaa, mikä vialla. Sitten nauratti. Lupaan kyllä, etten tänään enää naura, pois se minusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pelkään, ettei vain auton avain putoa!
Sama.
Nyt on niin tylsää ettei ole edes tylsää kuulumista kerrottavaksi. Äsken juotu kahvi vähän närästää. Siinä se
Keitin perheelle riisipuuroa, kun kaapissa ei ollut oikein muutakaan. Vähän paloi pohjasn, mutta maistui hyvin voin, kanelin ja sokerin kanssa. Nyt pitäisi lähteä ruuhkaan hakeman jouluruokatarvikkeita. Ei yhtään kiinnosta hikoilu kaupoissa. Kerään vielä hetken voimia tähän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin tylsää ettei ole edes tylsää kuulumista kerrottavaksi. Äsken juotu kahvi vähän närästää. Siinä se
Närästys on kyllin tylsää, aatteles, jos ei olis sitäkään.
Mä istun hämärässä, kun tää päivä ei valjennutkaan. Odotan valoja. Ei näe kutoa, täytyy somettaa :)
Ei toki missään muualla kuin täällä.
En tiedä tämän miehen nimeä mutta on sillä varmaan kiirettä näin joulun alla kun pitää Prismaa johtaa ja vielä olla sivutöissä poliisina. Ei olis meikäläisestä tuommoiseen.
Nyt hyasintti on alkanut tuoksua enemmän, kun on auennut lisää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tämän miehen nimeä mutta on sillä varmaan kiirettä näin joulun alla kun pitää Prismaa johtaa ja vielä olla sivutöissä poliisina. Ei olis meikäläisestä tuommoiseen.
Onko satua?
En sortunut virheeseen ( ip-lehti) saunan pesussa. En aio pestä saunaa ollenkaan.