Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4231)
Käväisin Tokmannilla. Kosmetiikkalahjapakkaukset olivat -30%.
Ostin hyasinttejä, yksi sininen ja yksi valkoinen. Huumaava tuoksu huushollissa
Pimeää on. Ens viikolla katkonainen työviikko. Onneksi ei ole lunta luvannut niin ei tarvitse lumitöitä tehdä.
Kuusi haettu. Pimeää ja sumuista.
Meille ei laiteta kuusta tänä vuonna. Se on kyllä varastossa pussissa. Siinä on vaivaa ja pitää sitten riisuakin se. Ei jaksa.
Jalassa eriparivillasukat. En jaksa etsiä oikeita pareja.
Vierailija kirjoitti:
Jalassa eriparivillasukat. En jaksa etsiä oikeita pareja.
Mä en voi enää pitää sukkiakaan kuin nurinpäin jaloissa. Oon atoopikko ja sukkien saumat ja nypyt hiertää ihon verille. Kaikki muutkin vaatteet on nurinpäin. (Takki ei.) Mulle ystävällisesti kuiskataan siitä.
Mummo on nyt laittanut viininpunaiset villasukat jalkaan ja kohta alkavat iltatoimet kaikkine rutiineineen. Sukkapareja en ole koskaan laskenut, mutta olisikohan niitä noin 15 paria, luulen. Harmaapohjaisia neljät ja loput värikkäitä. Mummo on muuten niin tylsänharmaa, niin villasukissa on väriä. Silleen on säilynyt tylsyyden tasapaino. Tänään taidan ehtiä sänkyyn ennen pappaa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä - onni myötä
Entäs kun en pidä Onnista?
Minuutin pidempi päivä kuin eilen, sanoi telkkarissa Liisa.
Tylsääkin tylsempi joulupallo oli kalenterin kuvana. En kauaa viitsi näitä availla, pari päivää jaksan.
Kerään sisua ja vähennän vaatteita ja lähden kohta ruokakauppaan. Hiottaa jo nyt.
Onkohan mummo tehnyt kaikki villasukkansa itse. Tätä pohdin tylsyydessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä - onni myötä
Entäs kun en pidä Onnista?
Toivossa on hyvä ellää :)
Vierailija kirjoitti:
Minuutin pidempi päivä kuin eilen, sanoi telkkarissa Liisa.
Aattona vasta on minuutin pitempi Etelä-Suomessa, kaksi minuuttia Pohjois-Suomessa.
Talvipäivänseisauksesta seuraavaan päivään Etelä-Suomessa päivä piteni vain neljä sekuntia. Siitä se sitten kiihtyy.
Ihmiset ovat tulleet hulluiksi. Kaupan parkkipaikka aivan täysi ja kukkuraisten kärryjen kanssa tullaan kaupasta.
Paljonkohan ruokaa menee joulun jälkeen biojätteeseen?
Pitää viedä ennen aikojaan kukkinut ja jouluksi kuihtunut amaryllis roskikseen. Oliskohan joulukukat huomenna Cittarissa -50%?
Tänään oli mukava päivä, ulkoilutin autoani, kävin hautuumaalla, ajomatka n80 km suuntaansa. Toivotin hyvää joulua ukkokullalleni, apelle ja anopille ja laitoin kynttilät. Se vaan on tylsää kun en pääse sinne katsomaan kynttilöitä illalla. Mulla huono hämäränäkö enkä halua ajaa autolla pimeässä, muun liikenteen valot häikäisee, pelkkä pimeys ei haittaisi.