Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4235)
Vierailija kirjoitti:
Minä sain syntymäpäivänä seurakunnalta mainoksen ikuisesta elämästä. Ei vielä ajankohtainen.
Toi oli kova 💪
Aamulla näytti vähän poutaiselta, mutta se oli vain harhaa.
Ostin eilen vahvaa 4-paahtoista K:lla alkavaa kahvia, maksoi vain 3.99. Saan juoda yksin, liian tujua muille. Jess!! Joulurauha siltä osin.
Eilen 18.12. illalla lenkkipolun varrella mustarastas lauloi kuin viimeistä päivää. Pitääkö olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen 18.12. illalla lenkkipolun varrella mustarastas lauloi kuin viimeistä päivää. Pitääkö olla huolissaan.
Ei. Se oli syönyt käyneitä marjoja ja aloittanut jo joulun. Se oli huolissaan susta, juosta nyt tuolla lailla kun voisi vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Sä menit sen reviirille. Siitähän lähdetään, että nää on sen maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua nähnyt, olin mustissa vaatteissa, kuten tähän aikaan vuodesta kuuluukin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua nähnyt, olin mustissa vaatteissa, kuten tähän aikaan vuodesta kuuluukin olla.
No onneksi. Ei kai sulla ollut mitään räikeitä vilkkuvia valoja tai ilakoivia heijastimia viemässä ankeaa tunnelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Arttu Viskarin joululaulu :(
Vielä ehtii joulu muuttua valkoiseksi. Tai jos ei joulu, niin sitten vappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu Viskarin joululaulu :(
Vielä ehtii joulu muuttua valkoiseksi. Tai jos ei joulu, niin sitten vappu.
Tai juhannus.
Pesen tänään pyykkiä ja tiskit. Jos jaksan, vien pahvit ja paperit keräyspisteelle.
Katsoin just 10 vrk sääennusteen. Ihan saattais vesisade loppua aatonaatoksi ja vaihtua lumeen ja pikkupakkaseen.
Katsotaan.
Istun tässä odottelemassa, että elämä lipuisi ohitse, mutta hitaasti se vain tahtoo sekin madella.
Tein vähän puutarha puuhastelua. Yhtä rentouttavaa kuin kesälläkin.
Tonttu käski ottaa rennosti tänään. Se on helposti tehty. On nämä jouluvalmistelut niin raskaita.
Mummo kävi just papan kanssa saunassa. Huomenna tapaamme lapsenlapsia. Kohta laitan violetit villasukat jalkaan kaikkine rutiineineen ja iltapalan jälkeen sitten iltatoimille. Mummo on jo kahtena iltana ehtinyt sänkyyn ennen pappaa. Saa nähdä miten tänään käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi. Ei kai sulla ollut mitään räikeitä vilkkuvia valoja tai ilakoivia heijastimia viemässä ankeaa tunnelmaa?
Ei ollut todellakaan mitään värikästä tai vilkkuvaa, sehän olisi ylipukeutumista. Pois sellaiset ajatukset, ja kun on jouluaamukin tulossa ja varpuset silloin ilman ruokaa mummon kanssa metsämökissä. Siihen tunnelmaan mitään heijastimia....
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tässä talon kulmalla hoilottanut jo useamman päivän. Joskus 10v sitten naureskeltiin kaverin kanssa kun tultiin tammikuun lopussa aamutunneilla baarista kotiin että mitä ihmettä kuultiinko just mustarastas mut nyt ne on näköjään aloittanut jo joulukuussa
Minä sain syntymäpäivänä seurakunnalta mainoksen ikuisesta elämästä. Ei vielä ajankohtainen.