Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (514)

Vierailija
281/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitin äsken perunoita ja herneitä.

Niska on kipeä.

Mulla myös. On niska kipeä.

Vierailija
282/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta voisi tehdä vuorosanat uuteen Kaurismäen elokuvaan.

:) todellakin. Joskus kavereiden kanssa matkitaan kaurismäkeläistä puheenpartta. Jos ollaan oikein räväköitä, leikitään Kumman kaa Ellua, Annea ja Vesaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään liiterissä. Kassaneiti oli laskuttanut minulta kaksi tonnikalapurkkia Vaikka ostin yhden. Mitä jos menen huomenna sieltä pöläsemään sen puuttuvan purkin?

Joka minulta tänään laskutettiin. 

Vierailija
284/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Earl Grey -teestä.

Vierailija
285/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) todellakin. Joskus kavereiden kanssa matkitaan kaurismäkeläistä puheenpartta. Jos ollaan oikein räväköitä, leikitään Kumman kaa Ellua, Annea ja Vesaa :)

Vesa ei tajuu.

Vierailija
286/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Erityisesti. Samaa mieltä. Olen. Siis.

Vierailija
287/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ei tajuu.

Kuvatoimet, kuvatoimet...

Vierailija
288/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ei tajuu.

Just. Ja meidän kaveriporurassa on oikeasti yks Vesa. Ja Anne. Voi anteeks, tässä ei ollu mitään tylsää, vaan naurettavaa. Tiedän.

Vierailija
289/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperinen biojätepussi on aina pohjasta märkä. Laitan sanomalehteä astian pohjalle. Usein sekin on märkä.

Vierailija
290/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa karjalanpiirakoita ja munavoita.

Tein joulukorttiaskartelussa kortin: liimasin kartongille kauniin karjalanpiirakkareseptin ja tekstin: Jouluiloa.

Minäpäs keitän aamulla kananmunia kans.

Vierailija
291/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.

Vierailija
292/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa ei tajuu.

Kuvatoimet, kuvatoimet...

Tätä en tajunnut itse minäkään.

Vierailija
293/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ratkaisua joka asiaan.

Vierailija
294/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ab-piimä on ihan parasta. Välillä menee litra kerralla.

Vierailija
295/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.

Oiettäs. Minä toivoin tuota lapsena joulupukilta, kun on herkkua. Serkku toivoi laihaa lihaa...

Vierailija
296/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin saaressa. Veneen penkit olivat märät. Merellä on usein kylmä, vaikka mantereella ei olisikaan.

Vierailija
297/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä. Huomenna. Tiskaan astiat. Huomenna. Ehkä. Onhan toisaalta ylihuominenkin.

Vierailija
298/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?

Tuo linssikeitto kiinnostaa, että millä reseptillä teit? Minä kun en tykkää linssikeitoista, joita olen maistanut. Ne on olleet liian tulisia. Perinteisestä hernekeitosta tykkään kyllä kovasti, että jos se sun resepti olisikin mulle sopiva.

Mulla on syysloma ja kävin eilen Keskisellä. Sehän tietysti on aika jännittävää, että toivottavasti en pilannut ketjua. Ostin Pentikin pussilakanasetit. Oon jo kauan harkinnut niitä vihreänsävyisiä, olikohan Pioni nimeltään. Nyt oli tarjouksessa. Jännä homma, kun en ole kukkakuosien ystävä ollenkaan, mutta silti noista innostuin. Oli muuten kiva laittaa uudet lakanat sänkyyn. Pesin ne tietty eka. Tämä oli takuulla syyslomani kohokohta.

Oli muuten halpaa kanaa Lidlissä. Joko kävitte hakemassa?

Vierailija
299/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonjugurtti on parhautta. Ja terveellistä.

Vierailija
300/514 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?

Tuo linssikeitto kiinnostaa, että millä reseptillä teit? Minä kun en tykkää linssikeitoista, joita olen maistanut. Ne on olleet liian tulisia. Perinteisestä hernekeitosta tykkään kyllä kovasti, että jos se sun resepti olisikin mulle sopiva.

Mulla on syysloma ja kävin eilen Keskisellä. Sehän tietysti on aika jännittävää, että toivottavasti en pilannut ketjua. Ostin Pentikin pussilakanasetit. Oon jo kauan harkinnut niitä vihreänsävyisiä, olikohan Pioni nimeltään. Nyt oli tarjouksessa. Jännä homma, kun en ole kukkakuosien ystävä ollenkaan, mutta silti noista innostuin. Oli muuten kiva laittaa uudet lakanat sänkyyn. Pesin ne tietty eka. Tämä oli takuulla syyslomani kohokohta.

Oli muuten halpaa

Liiiiian jännää. Ihan överi. Saat tämän kerran anteeksi, jossei toistu. Tossa sun viestissä olis mulle tapahtumia 1,5 kuukaudeksi.