Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voisi tehdä vuorosanat uuteen Kaurismäen elokuvaan.
:) todellakin. Joskus kavereiden kanssa matkitaan kaurismäkeläistä puheenpartta. Jos ollaan oikein räväköitä, leikitään Kumman kaa Ellua, Annea ja Vesaa :)
Kävin tänään liiterissä. Kassaneiti oli laskuttanut minulta kaksi tonnikalapurkkia Vaikka ostin yhden. Mitä jos menen huomenna sieltä pöläsemään sen puuttuvan purkin?
Joka minulta tänään laskutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) todellakin. Joskus kavereiden kanssa matkitaan kaurismäkeläistä puheenpartta. Jos ollaan oikein räväköitä, leikitään Kumman kaa Ellua, Annea ja Vesaa :)
Vesa ei tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Erityisesti. Samaa mieltä. Olen. Siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa ei tajuu.
Kuvatoimet, kuvatoimet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa ei tajuu.
Just. Ja meidän kaveriporurassa on oikeasti yks Vesa. Ja Anne. Voi anteeks, tässä ei ollu mitään tylsää, vaan naurettavaa. Tiedän.
Paperinen biojätepussi on aina pohjasta märkä. Laitan sanomalehteä astian pohjalle. Usein sekin on märkä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa karjalanpiirakoita ja munavoita.
Tein joulukorttiaskartelussa kortin: liimasin kartongille kauniin karjalanpiirakkareseptin ja tekstin: Jouluiloa.
Minäpäs keitän aamulla kananmunia kans.
Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa ei tajuu.
Kuvatoimet, kuvatoimet...
Tätä en tajunnut itse minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.
Oiettäs. Minä toivoin tuota lapsena joulupukilta, kun on herkkua. Serkku toivoi laihaa lihaa...
Käytiin saaressa. Veneen penkit olivat märät. Merellä on usein kylmä, vaikka mantereella ei olisikaan.
Pesen pyykkiä. Huomenna. Tiskaan astiat. Huomenna. Ehkä. Onhan toisaalta ylihuominenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?
Tuo linssikeitto kiinnostaa, että millä reseptillä teit? Minä kun en tykkää linssikeitoista, joita olen maistanut. Ne on olleet liian tulisia. Perinteisestä hernekeitosta tykkään kyllä kovasti, että jos se sun resepti olisikin mulle sopiva.
Mulla on syysloma ja kävin eilen Keskisellä. Sehän tietysti on aika jännittävää, että toivottavasti en pilannut ketjua. Ostin Pentikin pussilakanasetit. Oon jo kauan harkinnut niitä vihreänsävyisiä, olikohan Pioni nimeltään. Nyt oli tarjouksessa. Jännä homma, kun en ole kukkakuosien ystävä ollenkaan, mutta silti noista innostuin. Oli muuten kiva laittaa uudet lakanat sänkyyn. Pesin ne tietty eka. Tämä oli takuulla syyslomani kohokohta.
Oli muuten halpaa kanaa Lidlissä. Joko kävitte hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?
Tuo linssikeitto kiinnostaa, että millä reseptillä teit? Minä kun en tykkää linssikeitoista, joita olen maistanut. Ne on olleet liian tulisia. Perinteisestä hernekeitosta tykkään kyllä kovasti, että jos se sun resepti olisikin mulle sopiva.
Mulla on syysloma ja kävin eilen Keskisellä. Sehän tietysti on aika jännittävää, että toivottavasti en pilannut ketjua. Ostin Pentikin pussilakanasetit. Oon jo kauan harkinnut niitä vihreänsävyisiä, olikohan Pioni nimeltään. Nyt oli tarjouksessa. Jännä homma, kun en ole kukkakuosien ystävä ollenkaan, mutta silti noista innostuin. Oli muuten kiva laittaa uudet lakanat sänkyyn. Pesin ne tietty eka. Tämä oli takuulla syyslomani kohokohta.
Oli muuten halpaa
Liiiiian jännää. Ihan överi. Saat tämän kerran anteeksi, jossei toistu. Tossa sun viestissä olis mulle tapahtumia 1,5 kuukaudeksi.
Mulla myös. On niska kipeä.