Käytetäänkö teillä kesto vai kertakäyttöistä vessapaperia?
Meillä käytössä kesto, lauantaisin pestään kaikki.
Kommentit (17)
Meillä käytetään raakasilkkistä vessapaperia.
Vessaharjaa, vaatii toki totuttelua.
Mulla ei ollut eilen wc paperia, niin oli semmonen jännä systeemi.
Meillä käytetään lampaan villasta tehtyä vessapaperia. Sitä ei tarvitse pestä kun vaan tuulettaa hyvin. Villa puhdistaa itse itsensä.
Sammaleeseen pyyhitään kun tuolla navetan takana sontakasalla käydään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään raakasilkkistä vessapaperia.
Meillä käytetään luomu-puuvillasta tehtyä paperia.
En käytä paperia. Minusta se on ällöttävää ettei ihmiset pese persuksiaan kunnoll225a asioilla käytyään.
Oravan turkkiin on hyvä pyyhkiä kakat, oravaa toki vtuttaa kuin pientä oravaa...
Onkohan muuten pierun tarkoitus puhdistaa "paineilmalla" kakkimisen jälkeiset tahrat, eihän varmaan luolamiesaikoina mitään vessapaperia ollut.
Meilläpä käytetään leikattua wc paperia. t. Riikka
Vierailija kirjoitti:
En käytä paperia. Minusta se on ällöttävää ettei ihmiset pese persuksiaan kunnoll225a asioilla käytyään.
Just tuo. Hyi yök....... . Bidee on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muuten pierun tarkoitus puhdistaa "paineilmalla" kakkimisen jälkeiset tahrat, eihän varmaan luolamiesaikoina mitään vessapaperia ollut.
Luolamiesaikoina ne varmaankin käytti vettä ja kuivasi jollain isolla puun lehdellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän sekä paperia, että vettä + pesuainetta kakkostarpeen jälkeen. Ensin paperilla ja sitten pesu.
Kesto. Sama rulla ollut koko kesän.