Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2701/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin elämänhistoriani läpi viime yönä. Katharsis. En kadu edes virheitäni, koska maailma ja mä oltais ilman niitä jotain muuta kuin ollaan nyt. K-Menun kalja tuntuu kylmältä sisäreittäni vasten, joka on karvainen.

Mulla on nyt silmissäni sun karvainen sisäreitesi. Kiitos herätyksestä. Kyllä kohta taas lamaannun ja tylsä tiistai jatkuu.

Vierailija
2702/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin elämänhistoriani läpi viime yönä. Katharsis. En kadu edes virheitäni, koska maailma ja mä oltais ilman niitä jotain muuta kuin ollaan nyt. K-Menun kalja tuntuu kylmältä sisäreittäni vasten, joka on karvainen.

Mulla on nyt silmissäni sun karvainen sisäreitesi. Kiitos herätyksestä. Kyllä kohta taas lamaannun ja tylsä tiistai jatkuu.

:D Huomenta vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin syksyllä jouluksi kaupunkimatkan Keski-eurooppaan, kun on niin pitkä tylsä joulu ja monta tylsää päivää. Nyt ei huvita lähteä. Yksin olisin sielläkin. Suomessakin on kuolettavan tylsää joulun aikaan, museot ja kirjastot ja kaupat suljettu. Ihmiset vain kurkkivat verhojen raosta, kun joku tylsistynyt yksin elävä luuseri kulkee ohi. Jouluna kaikki yksin eläjät ovat säälittäviä luusereita.

Vierailija
2704/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nytte joku draama naapurissa. Mies puhuu kovalla ja aavistuksen vihasella mutta hämmentyneellä äänellä, kai puhelimeen. Täällä kuuluu kaikki tosta liesituulettimesta. Aattelin, että sama kai se on, vaikka soitan vähän kitaraa ja laulan. Ozzy Osbournen Mama I'm Coming Home, E-duurissa. Oli liian korkeelta, ääni sortu. Muutenki rahisee nyt ääni. Johonki kappaleeseen se sopiiki. Nyt krapulapää tyynyyn, mutta illalla sitten Neil Youngia.

Vierailija
2705/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nytte joku draama naapurissa. Mies puhuu kovalla ja aavistuksen vihasella mutta hämmentyneellä äänellä, kai puhelimeen. Täällä kuuluu kaikki tosta liesituulettimesta. Aattelin, että sama kai se on, vaikka soitan vähän kitaraa ja laulan. Ozzy Osbournen Mama I'm Coming Home, E-duurissa. Oli liian korkeelta, ääni sortu. Muutenki rahisee nyt ääni. Johonki kappaleeseen se sopiiki. Nyt krapulapää tyynyyn, mutta illalla sitten Neil Youngia.

No sulla ei oo tylsää, kun voit kuunnella naapuria ihan ullataalasmaana. Melkein kadehdin. Mulla on vaan tuo tyhjä järven selkä eikä sieltä kuulu muuta kuin koiran haukku kaukaa metsästä.

Vierailija
2706/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas tylsiä viestejä : )

Kiitos. Pahinta yritämme. Joskus onnistuu.

Vierailija
2707/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttavasta ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Löytänyt kai toisen. Menköön. 

Vierailija
2708/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Utsjoella aurinko ei nouse horisontin yläpuolelle enää huomenna. Seuraavan kerran aurinko näkyy tammikuun 16. päivä.

Hämärää on etelämpänäkin. Vielä kolmisen viikkoa päivä lyhenee, sitten alkaa taas pidentyä.

Kyllä se tästä.

Eipä aikaakaan kun on juhannus juhlittu ja kesäkin taas ohi. 

Minua aina harmittaa, kun mies sanoo juhannuksena: " No niin, nyt on sitten kesä mennyt".

Vierailija
2709/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Utsjoella aurinko ei nouse horisontin yläpuolelle enää huomenna. Seuraavan kerran aurinko näkyy tammikuun 16. päivä.

Hämärää on etelämpänäkin. Vielä kolmisen viikkoa päivä lyhenee, sitten alkaa taas pidentyä.

Kyllä se tästä.

Minua aina harmittaa, kun mies sanoo juhannuksena: " No niin, nyt on sitten kesä mennyt".

Sehän on lohdullinen lause. Tulee synkkä ja pitkä syksy, jotain ilonaiheita edessä.

Vierailija
2710/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kirjastosta Finlandia-ehdokkaana olevan Hanna Weseliuksen Pronominit-kirjan. Ei voi olla tylsemmän harmaata kantta eikä kirjan nimikään ratkiriemukkaalta kuulosta. Toivottavasti kirja kuitenkin yllättää minut.

Olen nyt lukenut 100 sivua. Ei yllättänyt. Lentokoneessa ollaan edelleen ja henkilöillä ei ole edes nimiä, pelkkä iso kirjan. Todella puuduttava  ja tylsä kirja. Suosittelen. 

Vierailija
2711/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join päiväkahvit ja söin kaksi viime joulusta jäänyttä Fazerin sinistä konvehtia. Ihan hyviä vielä olivat. Tarjouksesta ostin joulun välipäivinä ja vieläkin on. Syön muutaman vain päivässä. 

Vierailija
2712/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kirjastosta Finlandia-ehdokkaana olevan Hanna Weseliuksen Pronominit-kirjan. Ei voi olla tylsemmän harmaata kantta eikä kirjan nimikään ratkiriemukkaalta kuulosta. Toivottavasti kirja kuitenkin yllättää minut.

Olen nyt lukenut 100 sivua. Ei yllättänyt. Lentokoneessa ollaan edelleen ja henkilöillä ei ole edes nimiä, pelkkä iso kirjan. Todella puuduttava  ja tylsä kirja. Suosittelen. 

Mahtaako voittaa pääpalkinnon?

Vierailija
2713/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako voittaa pääpalkinnon?

Mun mielestä on huono ja outo. Eli voittaja-ainesta. 🤣

Vierailija
2714/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt korkeamman asteen siitä, että katson samoja suosikkielokuviani uudelleen ja uudelleen; katson youtubesta, kun joku muu katsoo niitä ensimmäistä kertaa. Sitä saa taas ikäänkuin tuoreuden tuntua siihen, muttei liian seikkailullista kuitenkaan kun itse osaa elokuvan ulkoa. Harmi tietysti, että ihmiset eivät älyä katsoa kaikkia hyviä elokuvia, mutta sitten jostain Marvel-rainoista on miljoona reaktiota.

Vierailija
2715/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Pessimismi ja luovuttaminen on täysin eri asioita. Tein tänään kirjoituksen ja se ammuttiin alas heti. Saatan olla pessimisti mutta ikinä en luovuta, tanssin vaikka yksin pimeydessä. Jaettu käsi katsotaan loppuun ja synkistelijät voi jättää pelin pelaamatta. 

Vierailija
2716/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Kyllä se tästä.

Minun isäni toimii myös noin. Todella tylsää, sillä itse haluaisin kesän jatkuvan mahdollisimman pitkään.

Vierailija
2717/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Kyllä se tästä.

Minun isäni toimii myös noin. Todella tylsää, sillä itse haluaisin kesän jatkuvan mahdollisimman pitkään.

Minä taas toivon, että kivat jutut menee nopeasti, ettei tarvitse pelätä niiden loppuvan, vaan saa jo surra niiden loppuneen. Siksi joulun välipäivät on parhaita, samoin lokakuu ja maanantai. Ja  nyt vanhuus.

Vierailija
2718/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulukutsu tuli. En mene. Puuroa saan kotonakin.

Vierailija
2719/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lusikalla (ruostumatonta terästä) omin ryppyisin kätösin tekemääni riisipuuroa ja mansikkakiisseliä. Ei jäänyt nälkä. Mummon nukkumaan menoaika iltatoimineen häämöttää. 

Vierailija
2720/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka teette kahta sukkaa rinnan, toimitte lankakerän kanssa? Aloitatteko toisen sukan kerän sisältä ja toisen ulkoa, vai ostatteko aina kaksi kerää?

Kysyy eräs, joka teki ensimmäisen (harmaan)sukan vuosi sitten ja toisen nyt.