Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2681/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolangan pessimistien verkkokaupasta voi ostaa jo joulukortit seuraavilla toivotuksilla:

Mitätöntä joulua

Harmaata joulua

Tämäkin on joulukortti

Valkoista joulua

Korttien kuvituksena ankeita mustavalkoisia maisemia Puolangan autiosta keskustasta tai rapaiselta tieltä.

Verkkokaupassa myynnissä muutakin turhaa.

Vierailija
2682/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolangan pessimistien verkkokaupasta voi ostaa jo joulukortit seuraavilla toivotuksilla:

Mitätöntä joulua

Harmaata joulua

Tämäkin on joulukortti

Valkoista joulua

Korttien kuvituksena ankeita mustavalkoisia maisemia Puolangan autiosta keskustasta tai rapaiselta tieltä.

Harmaata joulua onkin useana vuonna osuvampi toivotus kuin valkeaa joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa vihreätä joulua, ainakin Etelä-Suomessa. Isäni on ottanut valokuvan joskus 1970- luvulta, missä naapuri leikkaa nurmikkoa jouluaatonaattona.

Vierailija
2684/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitätöntä joulua

Harmaata joulua

Tämäkin on joulukortti

Valkoista joulua

Harmaata joulua ja Joulua kortit ovat aika kivoja, kuvat ovat hauskoja ja realistisia.

Vierailija
2685/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ansainnut tylsimmän kommetin palkinnon tälle päivälle:

Sähkö oli jostain syystä poikki. Paristot nollilla, just ne, mitkä radioon olis käynyt. Sisällä tosi hämärää. Pari tuntia.

Tuli mieleen, jos tosi hätä tulis. Tylsää, mutta vähän pelottavaakin.

Vierailija
2686/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään. 

Minä kuolinsiivosin kaikki mun punaiset korkokengät. Aion alkaa miettimään tuonpuoleisia ja punaiset korkkarit ei ehkä ole sinne parhaat menokengät.👠

Mä haluun lähtee punaiset korkkarit jalassa sinne paremmalle puolelle! Täällä puolella kun kuljen aina niin tylsissä vermeissä. 

Saat luvan, jos kuitenkin Tokmannin pikkuhousut laitat, ettei liian villiksi mene siirtymä.

Mulla on omat mustat mummopikkarit ja muita en huoli. Ne käyköön korkkareiden kanssa. 

Vierailija
2687/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo männöö nyt nukkumaan. Huulet on rasvattu, hampaat pesty, iltalääkkeet otettu ja iltapissillä käyty. Villasukat jalkaan ja tutimaan peiton alle. 

On se mukavaa, että meillä tylsillä on oma mummo!  Toimistomummoista puhuttiin joku aika sitten. Hän luo mukavaa tunnelmaa toimistoihin, kastelee kukkia, keittelee kahvit ja juttelee lämpöisiä. Nyt meillä on oma mummo. Miksi haluat sinua kutsuttavan? 

Mie oon ihan mummo vaan. Mitäpä sitä enempiä koreilemaan ja kikkailemaan. 

Vierailija
2688/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2689/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitään ihmettä olen syönyt. Kauheita metaanipäästöjä. Ihan itseänikin inhottaa.

Kävin iltauinnilla järvessä. Ihan kuin olisi porekylvyssä ollut. Paitsi poreammeeseen laitetaan jotain hyväntuoksuista.

Vierailija
2690/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mummon nukkumaanmenoaika taas käsillä. Iltapuuhat suoritettu ja peitto on jo korvilla. Kohta kuuluu tuhina, kuorsausta en onneksi ite kuule. 

Vierailija
2691/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin jokaisen kortin erikseen, mikä kenellekin sopii. Sitten katson nimilistasta osoitteet ja olen tarkkana, että muistan  ketkä kaikki ovat jo kuolleet. Monta nimeä on ylivedetty listalta.

Olen vähän korttihullu. Jos lähettäisin viestejä, niihinkin laittaisin kynttilän kuvan vähintään.

Sama. Valitsen kauniita kortteja. Piirrettyjä. Viimeisimmät Minna Immosen.

Ihana lähettää ja saada :)

Ihanaa saada, kyllä sen huomaa kun saa kortin joka on lämmöllä, minua ajatellen lähetty, minulle🤶

Vierailija
2692/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitään ihmettä olen syönyt. Kauheita metaanipäästöjä. Ihan itseänikin inhottaa.

Kävin iltauinnilla järvessä. Ihan kuin olisi porekylvyssä ollut. Paitsi poreammeeseen laitetaan jotain hyväntuoksuista.

Söitkö hernejauhelihaa?

Vierailija
2693/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin mitä tänään tuli tehtyä..eipä mitäänno huomenna uusi päivä, mitähän tekis..no eipä taaskaan mitään, hohhoi ku on raskasta tämä elo.

Vierailija
2694/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tylsiä viestejä : )

Vierailija
2695/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjasin hiuksia sellaisella luonnonharjaksella. Ennenvanhaan opetettiin että 200 vetoa päivässä niin tulee kauniit hiukset. En tiedä, mutta ruma sykkyrä sameira hiuksia oli harjassa. 

Vierailija
2696/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söitkö hernejauhelihaa?

Ei, en. Herneet kyllä ovat sellainen metaani lähde että sitä voudi hyödyntää jos joku keksii keinon ottaa talteen. Kyllä lämpiäisi kaasugrilli komeasti 

Vierailija
2697/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söitkö hernejauhelihaa?

Ei, en. Herneet kyllä ovat sellainen metaani lähde että sitä voudi hyödyntää jos joku keksii keinon ottaa talteen. Kyllä lämpiäisi kaasugrilli komeasti 

Ps. Ihsn hullutuksia tuollaiset. Voihan niitä herneitä itsekin sinne jauhaa jos siltä tuntuu. Kyllä minäkin laitan murekkeen sisuksiin vaikka mitä kasviksia ja jauhelihakastikkeeseen raastan porkkanaa.

Ehkä ne sit yrittää jauhelihapulaa helpottaa. Helpottaisi Hallitus maajussien elämää, niin loppuu lihapula.

Vierailija
2698/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Utsjoella aurinko ei nouse horisontin yläpuolelle enää huomenna. Seuraavan kerran aurinko näkyy tammikuun 16. päivä.

Hämärää on etelämpänäkin. Vielä kolmisen viikkoa päivä lyhenee, sitten alkaa taas pidentyä.

Kyllä se tästä.

Vierailija
2699/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Utsjoella aurinko ei nouse horisontin yläpuolelle enää huomenna. Seuraavan kerran aurinko näkyy tammikuun 16. päivä.

Hämärää on etelämpänäkin. Vielä kolmisen viikkoa päivä lyhenee, sitten alkaa taas pidentyä.

Kyllä se tästä.

Eipä aikaakaan kun on juhannus juhlittu ja kesäkin taas ohi. 

Vierailija
2700/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin elämänhistoriani läpi viime yönä. Katharsis. En kadu edes virheitäni, koska maailma ja mä oltais ilman niitä jotain muuta kuin ollaan nyt. K-Menun kalja tuntuu kylmältä sisäreittäni vasten, joka on karvainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän