Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2279)

Vierailija
2261/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 3

Vierailija
2262/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki sataa lunta, sakeasti. Maa valkea ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joululahjavinkki Puolangalta:

Tule Puolangan pessimismipäiville 1.1. - 31.12.2026

Saatavilla myös värityskirjoja, joissa KUVIA.  

Tilasin Puolangan pessimistien vuosikalenterin miesystävälle joululahjaksi! Ja tarran kaupan päälle: Kun luulit olevasi pohjalla, se olikin vasta välipohja.

Mä olen niin tylsä, että tahtosin nähä sen värityskirjan 'ilman' kuvia :)

Mä olen niin tylsä, että haluan nähdä vain kuvat, mutta en värittää niitäkään.

Vierailija
2264/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 3

Tiivistäminen on taito. Ällistyttävän tiedon kantaa tämä sinun merkkiksi. Meillä on vain -2 astetta. Olen kateellinen taidostasi.

Vierailija
2265/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että 40 vuotta on raja, jolloin ihminen muuttuu hurmaavasta harmaaksi. 

Vierailija
2266/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että 40 vuotta on raja, jolloin ihminen muuttuu hurmaavasta harmaaksi. 

Terveisiä rajan takaa!

Vierailija
2267/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin iltakävelylle lunta katsomaan, mutta kissa nukahti syliin. Säännöt sanoo, että silloin ei saa liikkua.

Vierailija
2268/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastelin kukat tänään perjantaina, vaikka teen sen yleensä lauantaisin. Auringonpaiste sai sillai vähän riehakkaaksi.

Kasteletko huomennakin, jos aurinko paistaa? Vai meneekö jo ylikunnon puolelle?

En missään tapauksessa! Paitsi jos joku unohtui. Pitää käydä ne vielä läpi.

Rahapuu tiputtelee lehtiään, pitää panna se paastolle.

Onko rahapuusta hyötyä? Kasvaako rahat kasvin myötä kukkarossa. Olen miettinyt kaikkia keinoja, olisiko tämä viimeinen korteni?

Rahapuu tuottaa uskomattomia määriä rahaa, ja suoraan tilille. Kokeile vaikka!

Mutta älä ylikastele.

Vierailija
2269/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on se, kun olin laiska eilen ja auton kesärenkaat jäi takaluukkuun renkaanvaihdon jälkeen ja minä laiskimus en viitsinyt ja lopulta edes muistanut ottaa niitä sieltä pois, kun olisi pitänyt ja lopputulos takaluukku on nyt jäässä ja en saa sitä auki ja renkaat kolisee luukussa. Ovat vielä painona siellä ja mietin koska joku osa pettää autosta tällä menolla, kun kolisee jo muutenkin. Ärsyttää tuo ja nyt vielä pakkasta luvattu pitkään joten mietin onko toivoakaan saada niitä sieltä pois. Silokonia unohdin myös ostaa, mutta onneksi kämpän varastosta löytyi vanha purkki muiden jäljiltä ja sitä oviin laitoin, kun nekin jo jäätymässä.

Talvi ja autot ovat minusta rasittava yhdistelmä. Äitini kävi täällä syömässä aamulla ja minä jo karasin pitkin pihaa stressaantuneena, kun tajusin takaluukun jäätyneen. Sitten onneksi edes tuo silikoni löytyi sattumalta. Sitä ennen ehdin jo valittaa kuinka olen hyvin väsynyt autoaiheisiin ja talveen autoihin liittyen.

Äitini auton oviin myös silikonia laitoin ja nekin jäätyvät aina kiinni ja sitten aukeavat miten sattuu ja eivät pysy kiinni. Näin yritin ehkäistä tuota nyt ja toivottavasti auttaa. Sormet ristissä toivon, ettei sataisi paljon lunta, että tuo oikotie kövelyreiteille pysyisi auki, kun en minä jokainen päivä jaksa tässä lähellä kävellä. 

Vierailija
2270/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on se, kun olin laiska eilen ja auton kesärenkaat jäi takaluukkuun renkaanvaihdon jälkeen ja minä laiskimus en viitsinyt ja lopulta edes muistanut ottaa niitä sieltä pois, kun olisi pitänyt ja lopputulos takaluukku on nyt jäässä ja en saa sitä auki ja renkaat kolisee luukussa. Ovat vielä painona siellä ja mietin koska joku osa pettää autosta tällä menolla, kun kolisee jo muutenkin. Ärsyttää tuo ja nyt vielä pakkasta luvattu pitkään joten mietin onko toivoakaan saada niitä sieltä pois. Silokonia unohdin myös ostaa, mutta onneksi kämpän varastosta löytyi vanha purkki muiden jäljiltä ja sitä oviin laitoin, kun nekin jo jäätymässä.

Talvi ja autot ovat minusta rasittava yhdistelmä. Äitini kävi täällä syömässä aamulla ja minä jo karasin pitkin pihaa stressaantuneena, kun tajusin takaluukun jäätyneen. Sitten onneksi edes tuo silikoni löytyi sattumalta. Sitä ennen ehdin jo valittaa kuinka olen hyvin väsynyt autoaiheisiin

Voi sinua ressua. Tosin tuttu juttu, mulle kävi just noin nuorempana. Ja tuulilasinpeste jäätyi. Onneksi oli vanha fiat ja kuminen säiliö. Irrotin sen ja vein sisälle sulamaan. Lisäsin vahvaa nestettä ja voila -> toimi taas

Että silleesti  t. D

Vierailija
2271/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan kesätuulilasinpesunestettä autossa. Pitäisi muistaa kaataa talvilaatua sekaan.

Vierailija
2272/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken kryptolehteä niin kauan, että lyijykynäni tylsyi häiritsevästi. En kuitenkaan jaksanut terottaa kynää, vaan tulin lukemaan näitä muiden tylsyyksiä. Lyijykynät on muuten aika ihania. Niillä voi kirjoittaa harmaana päivänä harmaata tekstiä ja katsoa välillä ikkunasta harmaalepässä istuvaa harmaapöllöä harmaakaihisilla silmillään harmaasankaisien silmälasien läpi. Harmaata perjantaita ja pölypalleroisia unia kaikille!

Vierailija
2273/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiristäisi itsestään esiin itsehillintää sen verran, että ignooraisi tyystin kaikki riidanhaastoviestit. Olisi varmasti hedelmällisin ratkaisu. 

Ylläoleva saa tämän päivän parhaimman ja samalla tarpeellisimman viestin palkinnon. Tämä olkoon mottomme jatkossakin. Sopu säilyy ja kaikilla yhtä tylsää. Palkkioksi saat unimaskin, että olisi helpompi ignoorata jatkossakin turhat viestit. Näin ole hyvä!   Lisäksi valtavat, ei kun vaisut , ablodit.

Vierailija
2274/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin äsken lenkin ja isommalta tieltä kuului ambulanssin ääni. On aika pysäyttävää täällä hiljaisuudessa kuulla tuollainen ääni. Oikeastaan inhoan tuota ääntä sen vuoksi, että silloin on jonkun elämä kyseessä. Toki arvostan todellakin niitä töitä tekeviä.

Nyt vaan mielessäni ajattelin, että kumpa ääni loittonee eli se tarkoittaisi sitä, että ambulanssi menee sairaalaa kohti. Tästä menee kaksi hyvää reittiä sinne. Sitten tietysti ambulanssi lähtee juuri oikealle mikä tarkoittaa sitä, että luultavasti lähti vasta hakemaan avun tarvitsijaa tuolta kuntakeskuksesta päin ja pitkää matkaa tietää.

Menee tuosta oikealtakin päin yksi reitti sairaalaa kohti, mutta tuskin olisivat lenkkiä heittäneet, kun sairaalaan menee hyvä reitti vasemmalta päin. Näin päättelin, että vasta auttamaan lähtivät. Täällä maalla on niin pitkät välimatkatkin. Aina mielessäni mietin kenenhän elämästä on kyse, kun tuon äänen kuulen ja miten käy. Onneksi maalla ei usein kuulu tuota ääntä. 

Vierailija
2275/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän elämän hyvä puoli on se, että ilostuu pienistä asioista. Ostin tänään lisää paperia ja uudet puuvärit, ja ai ettien että on taas koko viikonloppu avartunut ihan uudella lailla. Tässähän voi sutata vaikka minkälaista samalla kun juo teetä ja ihmettelee iltojen hämärtymistä kissan kanssa.

Vierailija
2276/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut pikkupiika ilmottautua. Näin syksyllä on pestuuviikot ja piiat ja rengit vaihtaa taloa. Olisko jo lähtenyt muualle ankeampaan paikkaan. Palkkakin voi olla enemmän kuin harmaa villalankavyyhti ja musta hamekangas. 

Vierailija
2277/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2278/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti joskus tänne, että tykkää esim katsoa jotain tuttua sarjaa, kun se on rauhoittavaa. Itse tykkään tylsästi katsoa nyt parayleisurheilun mm kisoja näin jälkikäteen. Eipä niitäkään ole monikaan katsonut mitä luvuista voi todeta.

Itse taas olen aina katsonut niitä jo vuosien ajan ja pidän kaksikosta joka niitä selostaa ja kommentoi. Tuo asiantuntija joka kommentoi on aina hyvin asiallinen ja aina huomioi jokaisen kilpailijan oli tämä suosikki tai ei ja kertoo lajeista  ja urheilijoiden luokista tarkasti ja hyvin. Tämä sama juttu ei aina toteudu jos seuraa muuta urheiluun liittyvää selostusta. 

Näin hetken on kiva elää kuplassa missä jokainen ihminen on mukamas samanarvoinen ja jolla on samat mahdollisuudet kuin muillakin ja unohtaa esim vammaisten huono asema (oli sitten mikä vamma vaan) varsinkin kehitysmaissa ja yleensäkin vaikeudet esim työllistymisen suhteen. Ja unohtaa se kuinka esim vammaisia lapsia hylätään monissa maissa jopa Euroopassa vielä.

Silti, kun katson kisoja niin unohdan sen kaiken hetkeksi ja iloitsen niistä urheilijoista jotka ovat kisoihin päässeet ja toivon heille onnistumisia. Näin maailma on hetken parempi paikka. Surua tuottaa vaan tyhjät katsomat tuolla ja mietin kuinka väärä paikka kisoille tuokin. Ehkä esim Japanissa olisivat tulleet katsomaan myös näitä kisoja.

Eniten minua lajeista innostaa sokeiden ja heikkonäköisten juoksut oppaiden kanssa. Mitä kaikkea tuokin vaatii. Voi vaan kuvitella. Ja tuo on sopivan tylsää ja rauhallista kuitenkin. Hyvää iltakatsomista ja vielä on muutama kisapäivä katsomatta. Näihin tunnelmiin. 

Vierailija
2279/2279 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä osaa kirjoittaa tarpeeksi tylsästi tänne, mutta antakaa se anteeksi pyydän. Kirjoittakoon joku muu ne oikein nasevat tylsyysviestit sitten puolestani, kiitos.