Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko parisuhteessa...

Vierailija
17.04.2023 |

Olla samoja mielenkiinnon kohteita tai yhteisiä harrastuksia?
Tarkoitan voiko parisuhde toimia jos tyttöystävä ehdokas käy salilla ja minä miehenä viihdyn lauta- ja korttipelien parissa.
Minua ei kiinnosta tuo hikisenä salilla oleskelu ja tyttiksellä ei ole intoa lautapelien ihmeelliseen maailmaan.
Tykkäämme kyllä toisistamme mutta harrastukset eivät kohtaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla omia kiinnostuksenkohteita tai harrastuksia.

Vierailija
2/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sillä on väliä, mutta tiedän paljon pariskuntia, jotka eivät harrasta samoja asioita. Riippuu varmaan ainakin jossain määrin ihmisen sosiaalisuudesta, luulisin. Esim. jollain voi olla suuri ystäväpiiri, jonka kanssa jakaa näitä juttuja tai vaikka urheilujoukkue, jonka kanssa ollaan ja touhutaan yhdessä. Itseäni kiinnostaa retkeily, eikä minulla ole ystäviä, jotka lähtisivät mukaan, eikä paljon ystäviä ylipäätään. Toki voin harrastaa sitä yksinkin, mutta toisinaan toivon, että voisin jakaa sen kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi ainoat asiat, jotka teitä elämässä/maailmassa kiinnostaa?

Vierailija
4/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla jotakin yhteistä tai muuten tuntuu toisen kuluttavan aikansa ja rahansa johonkin roskaan

Vierailija
5/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte! Meillä mies pelasi futista kakkosdivarissa aikanaan, ja niillä oli treenejä ja pelejä jatkuvasti. Muutaman kerran jaksoin käydä siellä peliä katsomassa, mutta ei kiitos. Häntä kiinnostaa golfaaminen, mua ei jne. Itse ennemmin luen, tapaan ystäviäni tai oon vain tekemättä mitään kummempaa.

Näin ollaan menty 35 vuotta, ja ihan ok toimii.

Toki sitten vietämme muutoin aikaa toistemme kanssa, muttei olla koskaan oltu mikään paita- ja peppu-pari. Itseäni ahdistais jatkuva yhdessäolo ja tekeminen.

Pääasia, että järjestely/ tapanne on ok molemmille 👍🏻

Vierailija
6/12 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sekä omia että yhteisiä harrastuksia. Rakkaus ei kannatele oputtomiin, jos ei ole mitään muuta yhteistä mielenkiinnon kohdetta. Toisaalta jos ei ole omia juttuja, suhde käy liian sisäänpäinlämpiäväksi.

T. Kimpassa vuodesta 1988

Vierailija
7/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla jotakin yhteistä tai muuten tuntuu toisen kuluttavan aikansa ja rahansa johonkin roskaan

Höpöhöpö! Vastakohdat täydentävät toisiaan sanotaan

Vierailija
8/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et naamiaisia pidä 😁

Vierailija
9/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et naamiaisia pidä 😁

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
10/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mutta itse ainakin koen tosi tärkeäksi sen, että arvostaa kumppanin harrastuksia vaikkei kiinnostaisikaan.

Edellisessä suhteessani mies aina pyöritteli silmiään kun yritin innoissani kertoa jotain harrastuksistani, vähätteli niiden tärkeyttä ja antoi kyllä ymmärtää, että hänen harrastuksensa olivat paljon järkevämpiä.

Nykyinen mies jaksaa aina kuunnella kun kerron harrastusjuttujani, vaikkei välttämättä ymmärrä/kiinnosta ja pitää huolta että minullakin on aikaa harrastuksilleni kiireisen lapsiarjen keskellä. Samaa teen tietenkin hänellekin, vaikken aina ymmärrä mistä hän puhuu kun selittää jotain purjehdusjuttuja. On kiva kuunnella kun toinen on selkeästi innoissaan ja se on hänelle tärkeää.

Vierailija
11/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko Kimbleä tai hassunhauskoja perheitä? 😎

Vierailija
12/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi