Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?

Vierailija
13.10.2025 |

Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat,  pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja kädet liikkuvat eri tahtiin. jäykkä niska, vain silmät liikkuvat, hymy on vakava. Rahaa löytyy kuitenkin. Voi olla hyvä sängyssä mutta en tiedä koska en ole seurustellut.

Vierailija
82/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on sellainen pubic hair parta mitä ei ole koskaan siistitty mistään tai se on vielä letitetty niin... ei kiitos. Partaa saa olla, mutta pitäkää siitä huolta, viekää se säännöllisesti ammattilaisen trimmattavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kelpaa minulle kaveriksi mutta ei parisuhteeseen. Olen nimittäin heteromies.

Suhakza

Vierailija
84/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmainen, alkoholin suurkuluttaja, lyhytpinnainen

Vierailija
85/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tatuointeja näkyvillä paikoilla esim kaulassa tai kasvoissa 

Vierailija
86/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeastikoulutettu itseään täynnä oleva kontrollifriikki joka pitää naista hellan ja nyrkin välissä "sivistyneesti" siis sovinisti teeskentelijä - yök. Elämä on kulissien ylläpitoa hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
87/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on sellainen pubic hair parta mitä ei ole koskaan siistitty mistään tai se on vielä letitetty niin... ei kiitos. Partaa saa olla, mutta pitäkää siitä huolta, viekää se säännöllisesti ammattilaisen trimmattavaksi. 

Kyllä sen trimmaamisen voi itsekin tehdä, jos vain vaivautuu osaamaan. Jos nyt ylipäätään pysyy  työkalut kädessä. 

Vierailija
88/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei ole uskollinen. Uskon haistavani sen kaukaa ja näitä on P A L J O N. Kaksoiselämää ilman omaatuntoa. Luotettavan ja kunnollisen miehen erottaa kyllä, arvoista.

Vierailija
89/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapa-aktivisti joka menee kiljuen puolustamaan ties mitä lähi-idän terroristeja koska kaikki hihhulikaveritkin on siellä mielenosoituksessa

Vierailija
90/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka pitää itseään jonakin Jumalasta seuraavana, jos on vaikka koulutettu jne. Koulutetut miehet ovat kaikista pahimmat, ei ikinä. Ottakoot samanlaisensa nirppanokan, kuin itse on. Ja niinhän ne aina ottaa. Naisen ulkonäöllä, mukavuudella, kiltteydellä, fiksuudella, kunnollisuudella ei ole mitään väliä. Vain se, että on korkeakoulutus.

Vierailija
91/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perässävedettävä kivireki. Sellainen saamaton lökäpöksy. Jolle kaikki on ihan sama. Ei aloitekykyä, ei mitään mielenkiinnon kohteita. 

Tämä!!! Tunnistaa onneksi nopeasti tapailuvaiheessa, kun ne ehdotukset ovat luokkaa, haluaako tulla hänen luokseen käymään. Joo kiitos ei, vähän enemmän eforttia.

Vierailija
92/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla tuo, mitä ap luetteli. Mutta oon huomannut, että aika usein kunkin ihannekumppani muistuttaa omaa vartalomallia! Olen solakka mutta lihaksikas ja muodokas, sellainen urheilijamainen. Ja haaveilen miehestä, joka on sopivan lihaksikas, ei lihava muttei luikkukaan. Kaverini taas on todella hoikka ja iskee silmänsä juuri näihin, mitä ap luetteli. Eli ei yhtään ylimääräistä missään. Mutta tää on vain hyvä juttu! Jokaiselle löytyy kyllä vaihtoehtoja!

No minulla miehenä on ainakin monipuolinen maku että voi olla muotoja tai sitten laihempi yksilö, enemmänkin se kuinka nainen itsensä kantaa. Itsellä lihaksia mutta vähän mahaa

Vierailija
93/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea, joka tietää olevansa komea.

Entäs ruma joka tietää olevansa ruma? Veikkaan että suurin osa hyvännäköisistä ihmisistä tietää olevansa suht hyvännäköisiä, ei se tarkoita että ihminen olisi välttämättä ylimielinen. Mutta enhän minä tietysti tiedä mitä ajoit tuolla takaa

Vierailija
94/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari 

Vierailija
95/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalo tyyppi josta tulee mieleen sammakko joka seisoo takajaloilla. Eli iso maha, kuolleet pakara lihakset ja laihat jalat. Ällöttävin ja vähä urheilullisin kaljamaha vartalo tyyppi, jota näkee ja paljon.

Treenatkaa sen verran että pysyy edes pakara lihas aktiivisena miehet!

Ai sinun silmäniloksi pitäisi treenata? Laita ensin kuva omasta vartalosta näyttääkö yhtään paremmalta

Vierailija
96/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni noista luetelluista... Lisään listaan sliipatun pukuhepun. Hevari kyllä kelpaa mulle.

Vierailija
97/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka hörppii ja ryystää (kaakaopiirakkaa).

Vierailija
98/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva, päihteiden käyttäjä, yhteikunnan varoilla mielellään elävä.

Vierailija
99/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on aiemmin ollut ei-suomalainen tyttöystävä.

Vierailija
100/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva, päihteiden käyttäjä, yhteikunnan varoilla mielellään elävä.

Lisään vielä ilkeä, haukkuva, manipuloiva...