Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?
Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat, pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvytön.
Esim. kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolla on aiemmin ollut ei-suomalainen tyttöystävä.
Mulla taas se, että ON ollut suomalainen tyttöystävä/vaimo. Siten tiedän, ettei miehellä ole minkäänlaista makua naisten suhteen, ei tykkää naisellisuudesta ja haluaa miesmäisen naisen. T. ulkomaalainen nainen
Joo suomitantta onkin hirveän naisellinen jos vertaa vaikka brasilialaisiin muodokkaisiin naisiin. Suomimamma on tasapaksu persjalkainen lihapulla shokkiväreillä verrattuna kuumaan latinoon 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka kutsuu naista "emännäksi" ja miestä "isännäksi".
Miksi omaa naista pitää kutsua sitten muille? Tyttöystävä? Ei suomen kielessä ole sellaista hyvää sanaa, muijako on parempi?
Naisystävä, kumppani, puoliso esim. Emännäksi kutsuminen on vaan niin junttia että huhhuh.
Naisystävä on naispuolinen kaveri. Ja kumppani ja puoliso on tylsä ja täysin neutraali ilmaisu mikä ei herätä mitään ajatuksia. Ei edes ilmaise onko mies vai nainen.
No millä sanalla sinä sitten puhut seurustelukumppanistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva, päihteiden käyttäjä, yhteikunnan varoilla mielellään elävä.
Lisään vielä ilkeä, haukkuva, manipuloiva...
Taisit luetella kaikki palstan naiset
Ruma, lyhyt, matala status, kouluttamaton, konservatiivinen, ei-feministi, ujo, hiljainen. N32
Lyhyt, tukeva tai tanakka tai lihava, lyhyet jalat, iso takapuoli tai lyhyt ja hintelä. Oikeastaaan yksikäään lyhyt ei iske kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi omaa naista pitää kutsua sitten muille? Tyttöystävä? Ei suomen kielessä ole sellaista hyvää sanaa, muijako on parempi?
Naisystävä, kumppani, puoliso esim. Emännäksi kutsuminen on vaan niin junttia että huhhuh.
Naisystävä on naispuolinen kaveri. Ja kumppani ja puoliso on tylsä ja täysin neutraali ilmaisu mikä ei herätä mitään ajatuksia. Ei edes ilmaise onko mies vai nainen.
Hallitus
Vaikka olen itse ruma ja lihava nainen, pakko sanoa, etten kelpuuttaisi 90% miehistä.
Yllättävän monenlaiset miehet eivät sykähdytä. Ap:n kuvaileva laiha, huonoryhtinen ja ohutranteinen virkamiestyyppi yksi, lihava ja huonokuntoinen toinen, liian pitkät ja toisaalta pätkät ei kiinnosta. Missään tapauksessa en kelpuuta tupakoivaa päihteiden käyttäjää. Tai rikollista. Helpompi kertoa miestyyppi, joka käy.
Vierailija kirjoitti:
Ruma, lyhyt, matala status, kouluttamaton, konservatiivinen, ei-feministi, ujo, hiljainen. N32
Femi-nisti 🤢🤮 onko luontaantyöntävämpää ihmistyyppiä. Helvetin vttumainen asenne ja elää omassa kuplassaan
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole vielä kuvailtu 😆
Oli palstaileva mies
Suulas ekstrovertti joka suoltaa puujalkavitsejä sekä hohottaa omille jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyty-yde, töttis, töttö, töttömöttö, töttiäinen, möttiäinen, tyndy-yndy, töttömönkijä, tyndy, tyty-yty.
Vierailija kirjoitti:
Pitkätukkainen metalliukko.
Parhaita. Kun on vanhan koulukunnan tapaus, about 60-70 -luvuilla syntynyt, oikein nallekarhu, tyylillä kasattu, eikä mitään musta-hopea ankeutta ja liimalettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole vielä kuvailtu 😆
Oli palstaileva mies
Vierailija kirjoitti:
Kaj- yhtyeen jäsenet, joita täällä jotkut ylistävät. Jessus, harmaata, väritöntä, samean tylsää...Eikä tarkoita, että jaahas; Sitä pitää olla joku "jännä", rikollinen. Ei, kaksi ääripäätä jotka yök!!
Aivan ihania ovat.
Jos ulkonäöstä puhutaan, niin sellainen sämpylät kainaloissa taapertava sikaniska on ehdottomasti kuvottavin.