Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen miestyyppi on sulle ehdoton ei?

Vierailija
13.10.2025 |

Mulla on aina ollut sellainen tosi pitkä, laiha, vaalea ja virkamiesmäinen tyyppi. Kasvoilta melkein harmaa ja huulet kapeat,  pitkät laihat jalat ja pylly melkein kuopalla. Ei vain iske. 😆

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo tyyppi josta tulee mieleen sammakko joka seisoo takajaloilla. Eli iso maha, kuolleet pakara lihakset ja laihat jalat. Ällöttävin ja vähä urheilullisin kaljamaha vartalo tyyppi, jota näkee ja paljon.

Treenatkaa sen verran että pysyy edes pakara lihas aktiivisena miehet!

Vierailija
42/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj- yhtyeen jäsenet, joita täällä jotkut ylistävät. Jessus, harmaata, väritöntä, samean tylsää...Eikä tarkoita, että jaahas; Sitä pitää olla joku "jännä", rikollinen. Ei, kaksi ääripäätä jotka yök!!

Höpö. Katsoppa niiden video Jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo ja saat nauraa ittes kipeäksi. Aivan mahtavaa heittäytymistä 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti, omistaa auton ja ajaa sillä, syö makkaraa tai muuta sianlihaa.

Onpa yksinkertainen maailmankuva sinulla. 

44/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukkainen metalliukko.

Nää on mun heiniä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käytöstavat omaava mies.

Vierailija
46/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstalla kirjoittava ja haukkuva.

Vierailija
47/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

43; Tarkoitin sitä niiden ulkoista olemusta, ällöttäviä! Ja tämä on mielipide, kuten nämä kaikki muutkin. Jokainen saa tykätä tai inhota, ihan mitä haluaa.

Käärijä on toinen, ällöttävä läski kielensä näyttäjä joka oksettaa.

Vierailija
48/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mus limit, afrikkalaiset,  arabit. Musta ihonväri ällöttää.

Minä olen täysin eri mieltä.

Monella tuttavallakin on lähi-idästä tullut mies ja onhan ne kaikin tavoin parempia kuin suomalaiset ukot.

Vierailija
49/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies, joka tietää itse olevansa komea - asia, jonka näkee hänestä heti. Miehen pitää olla ruma, sillä minä haluan olla se kaunis.

Naismainen mies on myös ehdoton ei.

Vierailija
50/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä. Vain pieni osa miellyttää. Kunnianhimoton ja arvoiltaan liberaali ei kiihota. 

Vierailija
51/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisista miehistä minulle ei kelpaisi yksikään. Ovat kaikin tavoin hyvin outoja ja naismaisia tyyppejä. Miehen pitää olla mies jolla molemmat jalat tukevasti maassa, päässä tervettä järkeä ja peukalo ei saa olla keskellä kämmentä, pitää osata tehdä yhtä ja toista käytännöllistä kädentyötä eikä vain puhua pashkaa kaiken aikaa. Eläimiä ja luontoa pitää kunnioittaa. Tupakoidakin saa, ei häiritse yhtään. 

Vierailija
52/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja tylsät ja näitähän riittää...

Vierailija
53/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja hintelä, leuaton, pullonkaulahartiat tai sitten löysä pallero, leveä lantio, naisellisen näköinen. 

Luonteen puolesta aggressiivinen, rasisti, sovinisti, päihdeongelmainen, rikollinen, mustasukkainen, tyhmä, huonokäytöksinen.

Vierailija
54/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen, tyhjännauraja, hölöttävä moottoriturpa. Sellainen, joka ei ole kasvanut aikuiseksi mieheksi, joka kantaa vastuun asioista ja johon voi luottaa. 

Vierailija
55/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalo tyyppi josta tulee mieleen sammakko joka seisoo takajaloilla. Eli iso maha, kuolleet pakara lihakset ja laihat jalat. Ällöttävin ja vähä urheilullisin kaljamaha vartalo tyyppi, jota näkee ja paljon.

Treenatkaa sen verran että pysyy edes pakara lihas aktiivisena miehet!

Tästä tuli elävä mielleyhtymä 😅

Vierailija
56/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maajussi tai metsästäjä. 

Vierailija
57/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaisista miehistä minulle ei kelpaisi yksikään. Ovat kaikin tavoin hyvin outoja ja naismaisia tyyppejä. Miehen pitää olla mies jolla molemmat jalat tukevasti maassa, päässä tervettä järkeä ja peukalo ei saa olla keskellä kämmentä, pitää osata tehdä yhtä ja toista käytännöllistä kädentyötä eikä vain puhua pashkaa kaiken aikaa. Eläimiä ja luontoa pitää kunnioittaa. Tupakoidakin saa, ei häiritse yhtään. 

Sinulla on outo naiskuva siihen nähden, että olet oletettavasti itsekin nainen.

Vierailija
58/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön.

Vierailija
59/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät laihat vaaleat on yleensä sellaisia perushyvännäköisiä suomalaismiehiä. Ei ole turn off, mutta eipä ole paljoa tullut seurusteltuakaan. Nämä on jotain hitaita älykköjä ilmeisesti. Osaavat kiertää kaukaa.

Turn off on pieni mutta hyvin leveä eksoottinen mies. Paksuposkinen ja -huulinen ja -sorminen tuhiseva mies. 

Vierailija
60/155 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhöttävä, agressiivinen urheiluhullu. No, millainen urheiluhullu tahansa.