Miksi en saa ystäviä?
Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta.
Kommentit (244)
Miksi lähdette siihen kiusaamis peliin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän mielestä on ok sanoa ihmistä vajakiksi tai heikkoälyiseksi? Vanhemmilla jäänyt kasvatus retuperälle
Miksi tosiasioita pitäisi jotenkin silotella tai sokerikuorruttaa kun eivät ne sillä miksikään muutu? Noloa tuommoinen hyvesignalointi ja moraaliposeeraus.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota peppuseksiä, niin alkaa ystäviä tulemaan ovista ja ikkunoista ihan jonoksi asti.
Mäkin rupean kiusaamaan panen sairaita viestejä lapsia koskeviin viesteihin
Olin kuin olinkin oikeassa, ap on Allu! Nyt on lähtenyt lapasesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän mielestä on ok sanoa ihmistä vajakiksi tai heikkoälyiseksi? Vanhemmilla jäänyt kasvatus retuperälle
Miksi tosiasioita pitäisi jotenkin silotella tai sokerikuorruttaa kun eivät ne sillä miksikään muutu? Noloa tuommoinen hyvesignalointi ja moraaliposeeraus.
Se ei ole totta. Mikä musta tekee keharin? Sä et oo nähnyt mua ikinä et voi tehdä päätelmiä pienissä katkarapu aivoissasi viihdyttääksesi itseäsi kun et tajua elämästä mitään. Sä kuitenkin katsot vaan salkkareita ja käyt hakemassa lisää kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa kuka tämä Allu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa kuka tämä Allu on?
Allun kanssa voisi syödä korvapuikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Asperger ja pelkään isoja ryhmiä
Jokainen terveen itsesuojeluvaiston ja itsekunnioituksen omaava pelkää. Isoissa porukoissa, varsinkin naisten keskuudessa kaikki puukottavat toisiaan vuorollaan selkään. Olisi kiva kun olisi se yksi tai pari hyvää ystävää.
+ olen epävakaa, adhd-autsimin kirjolla ja vaan ymmärrän tasoni olevan parempi kuin suurimman osan, kun elämäntapaluusereita, kadeja, läskejä tai päihdeongelmaisia ovat eikä oman tasoista seuraa ole helppo löytää.
Sieltä tuli taas perinteinen Allu-litania.
Sä olet heikkolahjaisena ja epävakaana kaikkia noita mainitsemiasi huonompi kaveriehdokas. Et todellakaan ole parempaa tasoa kuin nuo, vaan reilusti alempaa.
Mut mul kuitenki menee paremmin kun sulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdota peppuseksiä, niin alkaa ystäviä tulemaan ovista ja ikkunoista ihan jonoksi asti.
Mäkin rupean kiusaamaan panen sairaita viestejä lapsia koskeviin viesteihin
Panemalla saa myös ystäviä. Varsinkin jos he ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Asperger ja pelkään isoja ryhmiä
Jokainen terveen itsesuojeluvaiston ja itsekunnioituksen omaava pelkää. Isoissa porukoissa, varsinkin naisten keskuudessa kaikki puukottavat toisiaan vuorollaan selkään. Olisi kiva kun olisi se yksi tai pari hyvää ystävää.
+ olen epävakaa, adhd-autsimin kirjolla ja vaan ymmärrän tasoni olevan parempi kuin suurimman osan, kun elämäntapaluusereita, kadeja, läskejä tai päihdeongelmaisia ovat eikä oman tasoista seuraa ole helppo löytää.
Sieltä tuli taas perinteinen Allu-litania.
Sä olet heikkolahjaisena ja epävakaana kaikkia noita mainitsemiasi huonompi kaveriehdokas. Et todellakaan ole parempaa tasoa kuin nuo, vaan rei
Mä tulen sunkin ovelle seefferin ja pitbullin kanssa. Aikuiset ei puhu tuolla tavalla!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole totta. Mikä musta tekee keharin? Sä et oo nähnyt mua ikinä et voi tehdä päätelmiä pienissä katkarapu aivoissasi viihdyttääksesi itseäsi kun et tajua elämästä mitään. Sä kuitenkin katsot vaan salkkareita ja käyt hakemassa lisää kaljaa.
Riittää että lukee kirjoituksiasi. Salkkareita en katso enkä juo lainkaan kaljaa enkä alkoholia ja elämästä tajuan mitä luultavimmin enemmän kuin sinä täällä huutelullasi jolla muuten koko ajan osoitat asioiden paikkaansapitävyyttä että jatka ihmeessä tolloutesi ym ongelmiesi painottamista.
Kuka haluaa ensiksi joutua mun ruoskan uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdette siihen kiusaamis peliin mukaan?
Mitä ihmeen kiusaamista. Sulle on varmaan satoja kertoja täällä yritetty selittää aivan asiallisesti mikä sun käytöksessä on ongelmana. Sit sä alat itse uhkailla täällä ihmisiä kun et vain satu pitämään kuulemastasi.
Jos täällä joku kiusaa niin se olet sinä itse uhkailujesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää että lukee kirjoituksiasi. Salkkareita en katso enkä juo lainkaan kaljaa enkä alkoholia ja elämästä tajuan mitä luultavimmin enemmän kuin sinä täällä huutelullasi jolla muuten koko ajan osoit
Mä oon trolli
Pakko syötän teille pässin kiveksen
Sitten kun olen pakkosyöttänyt pässin kiveksen syötän teille syöttötuolissa miesten munakarvoja.
Tää ketju varmaan poistetaan kohta, mut jos joku oikeasti haluaa ystäviä, niin voi kokeilla näitä:
-Vapaaehtoistoiminta: jonkun järjestön kautta ystäväksi toiselle yksinäiselle ihmiselle. Esim. Suomen pakolaisapu, Suomen punainen risti, Mannerheimin lastensuojeluliitto. Näissä haastatellaan ehdokkaat ja yritetään mätsätä samantyyliset tai samantarpeiset ihmiset yhteen.
-Vapaaehtoistyöhön vanhainkotiin: ota yhteyttä ja kerro että voisit vaikka auttaa ruokailuissa, ulkoiluttamisestta tms. Tulee elämälle merkitystä ja tapaat uusia ihmisiä.
-Aloita uusi harrastus, jossa tehdään ryhmätöitä, esim. purjehdus, ryhmäliikunta, patikointi, lukupiiri.
Vierailija kirjoitti:
Mut mul kuitenki menee paremmin kun sulla :D
Lol. 🤣
Sitten heitän ikkunaanne kärpässieniä