Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas sentään, vaihtakaa niitä käsipyyhkeitänne välillä ! Taas tuli käytyä vessassa jossa roikkui märkä ja pahanhajuinen pyyhe

Vierailija
29.05.2023 |

Niitä voi pestäkin,tiedättekö?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmisellä voi olla enemmänkin vaatteita kuin aina ne 2 samaa paitaa.

Vierailija
2/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on ällöä. Ei haittaa jos on sekaista mutta tuollaiset puutteet hygieniatasossa jo haittaa. Toinen on törkyinen wc-pytty tai vaikka juomalasi.

Vierailija
4/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun yleensä vaihtamaan käsipyyhkeen, kun käyn miehen luona. Mutta ei ole iso juttu.

Vierailija
5/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro terveiset paikkaa, missä pesit kätesi. Siten saat aikaan konkreettisen muutoksen, joka vaikuttaa omaan elämääsi.

Vierailija
6/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole käynyt meidän vessassa.

Vierailija
7/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sua varten kaivettu pyykkikorista, mun viimeviikkoinen alapesupyyhe.

Vierailija
8/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräissä ylioppilasjuhlissa ja vieraita oli paljon. Vessassa, jota vieraat käyttivät oli yksi ainoa sellainen 30 X 30cm kasvopyyhkeen tapainen naulakossa ja siitä melkein tippui pisaroita kun oli ollut niin kovassa käytössä. Ostakaa juhlien pitäjät vaikka pari pakettia paperisia käsipyyhkeitä ja roskis siihen viereen. Todella yököttävää pyyhkiä kädet samaan pyyhkeeseen, johon kymmenet ovat pyyhkineet vessareissun jälkeen.

Vierailija
9/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole rahaa. Jos haittaa niin tuo vaikka tuliaisiks pyyhkeitä, kiitos.

Vierailija
10/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa olen huomannut noita pahanhajuisia pyyhkeitä, miten onnistutte saamaan niistä pahanhajuisia? Pesen omat vasta noin 2kk jälkeen eikä niihin mitään hajuja tule siinä ajassa. Pyyhittekö likaisia käsiä ja hikistä naamaa niihin?

Vierailija
11/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eräissä ylioppilasjuhlissa ja vieraita oli paljon. Vessassa, jota vieraat käyttivät oli yksi ainoa sellainen 30 X 30cm kasvopyyhkeen tapainen naulakossa ja siitä melkein tippui pisaroita kun oli ollut niin kovassa käytössä. Ostakaa juhlien pitäjät vaikka pari pakettia paperisia käsipyyhkeitä ja roskis siihen viereen. Todella yököttävää pyyhkiä kädet samaan pyyhkeeseen, johon kymmenet ovat pyyhkineet vessareissun jälkeen.

Olitpa pitkään siellä jos piti vessassa käydä. Mä en yleensä jää asumaan noihin kekkereihin. Etkö tunne etikettiä? Se on kaks kahvikupillista ja kiitos, näkemiin. Jos on pitkä ajomatka poikkean huoltsikalla kusella.

Vierailija
12/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitpa pitkään siellä jos piti vessassa käydä. Mä en yleensä jää asumaan noihin kekkereihin. Etkö tunne etikettiä? Se on kaks kahvikupillista ja kiitos, näkemiin. Jos on pitkä ajomatka poikkean huoltsikalla kusella.

Ei varmaankaan kuulu etikettiin mutta isäntäväki pyysi, että juhlinta jatkuisi muutaman pariskunnan kanssa varsinaisten syömisten ja kahvitteluiden jälkeen. En kieltäytynyt ja ilta venähti. Pyyhin käteni vessapaperiin.  Kyllä juhlien järjestäjät normaalisti hyväksyvät, että vieraat voivat käydä heidän luonaan kusella, että ei tarvitse pidätellä huoltiskalle asti.

Vierailija
13/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa paikassa olen huomannut noita pahanhajuisia pyyhkeitä, miten onnistutte saamaan niistä pahanhajuisia? Pesen omat vasta noin 2kk jälkeen eikä niihin mitään hajuja tule siinä ajassa. Pyyhittekö likaisia käsiä ja hikistä naamaa niihin?

Siis 2 kk sama käsipyyhe ilman pesua välissä? Minä vaihdan joka päivä käsipyyhkeet. On vähän liiottelua mutta siinä samassa ne menvät muun pyykin kanssa koneeseen.

Vierailija
14/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitumalla kuivuminen sen hajun aiheuttaa. Samaa pyyhettä käyttää koko perhe, joten se on koko ajan märkä ja alkaa haista, jos ei vaihdeta päivittäin. Eri näin itsellänikin, kun asun yksin, ei haise koskaan.

Vierailija
15/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 2 kk sama käsipyyhe ilman pesua välissä? Minä vaihdan joka päivä käsipyyhkeet. On vähän liiottelua mutta siinä samassa ne menvät muun pyykin kanssa koneeseen.

Älä vaan sano, että menevät vaatteiden kanssa 40 asteessa?

Vierailija
16/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan tämän takia juuri ennen vieraiden saapumista puhtaat käsipyyhkeet. Niissä vähän käytetyissä on sellainen ominaisuus et heti kun joku muu pyyhkii niihin, ne alkavat samantien haista.

Vierailija
17/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan eivätkä osaa pestä min. 60 asteessa, annostella pesuainetta tarpeeksi, pyyhe on jatkuvasti märkä tms. Noihan on ihan uskomattomia bakteeripesiä.

Vierailija
18/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta käytöstä tuijottaa etikettiä ja toimia toisin kuin isäntäväki on tarkoittanut. Kaikki yo-juhlat, joissa olen lähivuosina käynyt, ovat olleet ruokajuhlia. Ei olisi etiketin mukaista vaatia kaksi nopeaa kahvikuppia kitusiin ja häipyä, jos ei muuta menoa ole. Siispä edellisissä tuli oltua useampi tunti ja käytyä vessassa, aikaa vierähti sadan hengen syödessä ja taukoa ennen kahvia oli vielä hyvä tovi. Olisiko pitänyt haukkua isäntäväki väärin järjestetyistä juhlusta?

Eri

Vierailija
19/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vieras-wc:ssä iso korillinen rullattuja pikkupyyhkeitä ja sen alapuolella kori käytettyjä varten.

Ja jos ilta venähtää, käyn vaivihkaa laittamassa satsin pesukoneeseen pikapesuun ja kuivuriin sen jälkeen. Ei ole pyyhkeet loppuneet kesken.

Tyttären häissä viime kesänä oli paperipyyhkeet.

Vierailija
20/46 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi on ällöä. Ei haittaa jos on sekaista mutta tuollaiset puutteet hygieniatasossa jo haittaa. Toinen on törkyinen wc-pytty tai vaikka juomalasi.

Näihin kun yhdistetään tursuava vessanroskis ja vessan nurkassa haiseva kissanvessa. yhdellä tutulla on toi koko kombo. Ei tee mieli käydä vessassa siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän