Miksi en saa ystäviä?
Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuutko mulla on epävakaa olo ja mä voin saada taas sen raivokohtauksen. Mä pyydän viimeisen kerran jätä kiusattu ihminen rauhaan. Mä etsin sun osoitteen ja tulen seefferin kanssa sun ovelle ja päästän koiran irti. The end sun elämälle
Ei ihme jos sinulla ei ole kavereita. Kuka nyt tuollaisen epävakaan ihmisen kaveri haluaisi tai edes uskaltaisi olla? <
En ole epävakaa sanon vaan oahemmin rakaisin kuin tuo rasvanaama
Uhkailet väkivallalla = olet epävakaa. Terapiaa vailla.
Hän puhuu ripulifantasioista =epävakaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä voin tehdä?
Vaölitettavasti tämä aihe triggeröi hullut kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet joku reppana, joka näyttää kaikile, että et edes arvosta itseäsi.
En todellakaan ole reppana. Montako kertaa olet sanonut kasvotusten noin toiselle ihmiselle?
Sirkuksesta soitettiin av:n pellet on kadonnut nettiin ja niitä kaivataan takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Asperger ja pelkään isoja ryhmiä
Jokainen terveen itsesuojeluvaiston ja itsekunnioituksen omaava pelkää. Isoissa porukoissa, varsinkin naisten keskuudessa kaikki puukottavat toisiaan vuorollaan selkään. Olisi kiva kun olisi se yksi tai pari hyvää ystävää.
+ olen epävakaa, adhd-autsimin kirjolla ja vaan ymmärrän tasoni olevan parempi kuin suurimman osan, kun elämäntapaluusereita, kadeja, läskejä tai päihdeongelmaisia ovat eikä oman tasoista seuraa ole helppo löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olette molemmat epävakaita. Tuskin kukaan tuon ripulihullunkaan kaveri haluaa olla, yksinäisyyttään täällä spämmäilee.
Ehkä voisit yrittää hänen kanssaan ystävystyä? Väkivaltauhkailija ja ripulihullu voisivat sopia toisilleen kavereiksi.
Normaalit ihmiset eivät teidän kaltaisten kanssa halua tekemisissä olla.
Kaikki nettikiusaamista vastaan tehdyt kampanjat ovat menneet kankkulan kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olette molemmat epävakaita. Tuskin kukaan tuon ripulihullunkaan kaveri haluaa olla, yksinäisyyttään täällä spämmäilee.
Ehkä voisit yrittää hänen kanssaan ystävystyä? Väkivaltauhkailija ja ripulihullu voisivat sopia toisilleen kavereiksi.
Normaalit ihmiset eivät teidän kaltaisten kanssa halua tekemisissä olla.
Kaksi hullua tulee liian pahaa jälkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi.
Kuule homo perkelus mulla on terveen paperit
Luepas ne sun "terveen" paperis uudemman kerran... ja tällä kertaa HUOLELLA...
Luin jo ja sama lopputulos sinusta olen toista mieltä koppakuoriainen.
Sairauden tunnottomuutesi on tyypillistä psyykkisesti sairaille. Eipä tarvitse ihmetellä ympäristön eikä kenenkään muunkaan miksi et saa ystäviä ja olet yksin. Yritä pärjätä itses kanssa.
IKävää luettavaa.Ehkä hän on arka.
Väkivalta fantasiat ovat normaaleja kuukautisten aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi.
Sairauden tunnottomuutesi on tyypillistä psyykkisesti sairaille. Eipä tarvitse ihmetellä ympäristön eikä kenenkään muunkaan miksi et saa ystäviä ja olet yksin. Yritä pärjätä itses kanssa.
IKävää l
Mä oon kyllä kovaääninen että revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen terveen itsesuojeluvaiston ja itsekunnioituksen omaava pelkää. Isoissa porukoissa, varsinkin naisten keskuudessa kaikki puukottavat toisiaan vuorollaan selkään. Olisi kiva kun olisi se yksi tai pari hyvää ystävää.
+ olen epävakaa, adhd-autsimin kirjolla ja vaan ymmärrän tasoni olevan parempi kuin suurimman osan, kun elämäntapaluusereita, kadeja, läskejä tai päihdeongelmaisia ovat eikä oman tasoista seuraa ole helppo löytää.
Sieltä tuli taas perinteinen Allu-litania.
Sä olet heikkolahjaisena ja epävakaana kaikkia noita mainitsemiasi huonompi kaveriehdokas. Et todellakaan ole parempaa tasoa kuin nuo, vaan reilusti alempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IKävää l
Tai sitten muuten vaan psyykkisesti sairas jota kukaan ei jaksa koska tietää jo etukäteen millaisen riesan ja riippakiven niskoilleen saa:epävakaa, väkivaltainen jne. Senkun itse ystävystyt moisen kanssa mutta älä ulvo jos ja kun huomaat iskeneesi kätesi syvälle paskaan.
Oikeasti seinäHullut ja muuten vaan erikoiset ihmiset eivät ole sama asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli taas perinteinen Allu-litania.
Sä olet heikkolahjaisena ja epävakaana kaikkia noita mainitsemiasi huonompi kaveriehdokas. Et todellakaan ole parempaa tasoa kuin nuo, vaan reilusti alempaa.
Tajuatko että sä joudut oikeuteen ja sut viedään vankilaan. Mä en ole heikkolahjainen! Mä unohdin mainita että mulla on autismi
Miksi teidän mielestä on ok sanoa ihmistä vajakiksi tai heikkoälyiseksi? Vanhemmilla jäänyt kasvatus retuperälle
Noi trollit vetää varmana peukkua ja rohkaisuryypyn ennenkuin aloittaa kiusaamisen.
Ei varmana mene enää kauaa niin av palsta on historiaa. Sulkekaa koko palsta ikiajoiksi
Olet joku reppana, joka näyttää kaikile, että et edes arvosta itseäsi.