Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sudet tappaneet ihmisen Sastamalassa?

Vierailija
12.10.2025 |

Poliisi ei varmista vielä. Näin arkaluontoisessa asiassa arvitaan perinpohjainen tutkinta. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac7bbe1f-829e-4252-953f-d0d138f8f5ca

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KVG petoaita äläkä höpötä omiasi. Valitettavasti oikeaoppinenkaan petoaita ei ole 100% turva, mutta se ja vähintään 2-3 laumista on jo sinne päin. Muistettava myös se, että aidan on pidettävä laumikset sen sisäpuolella. Metsästätkö itse? Jos, niin tiedät että metsästyskoirat hieman rodusta ja tyypistä riippuen erkanevat hyvinkin kauas omistajastaan. Aävarsinaiset ajokoirat ovat vaaravyöhykkeessä, sekä jämptit eli "hirvenajokoirat" jotka painelevat helposti vaikka naapurikuntaan. 

En höpötä olen nähnyt ihan itse kun koira hyppää petoaidan yli. Metsästän, entä sinä? Monellako Süden tappamalla koiralla on Suomessa ollut petoliivit päällä?

Susi ja osa koirista tulee jopa 2m korkean aidan yli, ja karhu läpi vaikka aita olisi vankkatekoinen ja sähköistetty. Siksipä edes oikeaoppinen petoaita ei olekaan 100% varma kuten kirjoitin. En metsästä, en halua

Niin ei ole 100%. Siksi aitauksessa pitäisi olla laumanvartija, Laamoja tai alpakoita. Minäkin metsästän ja minulla on koira. Siksi käytän koiralla petoliiviä joka maksoi n.200€

Vierailija
122/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sä olet 40- vuotias mies niin täysi nössö. Tunnen metsästäjiä ja ne nauraa sun juttuja."

Sinä tunnet metsästäjiä jotka ovat täysiä nössöjä kuten sinäkin. Pelko ei ole niehen merkki vaikka niin kuvitteletkin ja nauru faktojen edessä on yleinen merkki nössöydestä.

Kuule päästä sä sun koira suden syötäväksi ihan rauhassa, sähän vihaat sun koiraasi ja hakkaat sitä muutenkin.

En tietenkään päästä vaan käytän petoliivejä. En ole yhtä tyhmä ja pelokas kuin sinä. Nyt tulit vielä tunnustaneeksi että olet eläinrääkkääjä. Toivottavasti joudut vastuuseen teoistasi.

😅😅😅😅😅😅😅 Ei mulla ole koiraa enkä m

Vaikea uskoa kun valehtelet muutenkin kokoajan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka päästää ekaluokkalaisen yksin pyörällä kouluun? Lapset huostaan tollasilta.

Vierailija
124/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sä olet 40- vuotias mies niin täysi nössö. Tunnen metsästäjiä ja ne nauraa sun juttuja."

Sinä tunnet metsästäjiä jotka ovat täysiä nössöjä kuten sinäkin. Pelko ei ole niehen merkki vaikka niin kuvitteletkin ja nauru faktojen edessä on yleinen merkki nössöydestä.

Kuule päästä sä sun koira suden syötäväksi ihan rauhassa, sähän vihaat sun koiraasi ja hakkaat sitä muutenkin.

En tietenkään päästä vaan käytän petoliivejä. En ole yhtä tyhmä ja pelokas kuin sinä. Nyt tulit vielä tunnustaneeksi että olet eläinrääkkääjä. Toivottavasti joudut vastuuseen teoistasi.

😅

Itse et tiedä metsästyksestä mitään. Olet korkeintaan joku 40 - vuotias naismainen incel.

Vierailija
125/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokaa vain koiria metsään! Nam! Kuollut koira - maukas koira. Terveisin Susi

valehtelet ei sudet osaa kirijottaa

Minä osaan. En ole  m a m u  -susi enkä ole käynyt suomalaista peruskoulua. Susi

Vierailija
126/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi hukkui 2- vuotias naapurin uima-altaaseen. Sellaista se on, kun ei vahdi lastaan. Ulos vaan.

Vierailija
127/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse et tiedä metsästyksestä mitään. Olet korkeintaan joku 40 - vuotias naismainen incel"

Söpöä kun persilja loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂

Vierailija
128/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä ,että vihdoinkin on saatu susia eteläiseen Suomeenkin. Muista , vielä kymmenisen vuotta sitten ,kun eteläsuomalaiset vaahtosivat, ettei susia saa tappaa, mutta meillä pohjoisemmassa ja itäisemmässä Suomessa lapset ovat koulumatkoilla ja kotipihoillaan  aina alttiita näille pedoille.

Jo silloin toivoin ,että joku kuljettaisi niitä susia eteläiseen Suomeenkin.

Nyt on näin tapahtunut, joten kaatomääriin saatanee enemmän lupia.

Vierailija
129/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse et tiedä metsästyksestä mitään. Olet korkeintaan joku 40 - vuotias naismainen incel"

Söpöä kun persulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂

Vierailija
130/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseenkanto vapaaksi. Jokaisen pitää pystyä suojelemaan itseään ja perhettään. Järeällä revolverilla varustettu ihminen olisi selviytynyt hengissä.

Jos mulla olis ase, alkais persut harveta melko vikkelästi.

-persujen seksuaalisesti ahdistelema nainen

Tarkoitit  m a m u j e n, mutta oli pakko valehdella propagandasyistä.

Vierailija
131/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kun persulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂

Ja sun lapsi hukkui uima-altaaseen, kun et vahtinut sitä. Koira metsään vaan.

Vierailija
132/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä ,että vihdoinkin on saatu susia eteläiseen Suomeenkin. Muista , vielä kymmenisen vuotta sitten ,kun eteläsuomalaiset vaahtosivat, ettei susia saa tappaa, mutta meillä pohjoisemmassa ja itäisemmässä Suomessa lapset ovat koulumatkoilla ja kotipihoillaan  aina alttiita näille pedoille.

Jo silloin toivoin ,että joku kuljettaisi niitä susia eteläiseen Suomeenkin.

Nyt on näin tapahtunut, joten kaatomääriin saatanee enemmän lupia.

Joo kokki tämän vuosituhannen suurin susi kanta on ollut Varsinais-Suomessa. Pohjoisessa ei yhtään laumaa. Eli muistat siis omia kuvitelmiasi. Ja vieläkään täälä ei pelätä niinkuin siellä missä susia ei ole juuri ollenkaan. Pelko ja kuvitelmat ovat yleensä suurinta siellä missä kokemuksia ja kohtaamisia on vähiten niinkuin tässäkin asiassa.

Vierailija
133/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne taaperot maaseudun pihalle vaan ja itse touhuat sisällä. 

Vierailija
134/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä kun persilja loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂

Vierailija
135/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
136/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, naapuri ei vahtinutkaan sun lasta. Ei sen tartte.

Vierailija
137/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sun koiraparkaa. Parempi mitä pikemmin susi syö sen.

Vierailija
138/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseenkanto vapaaksi. Jokaisen pitää pystyä suojelemaan itseään ja perhettään. Järeällä revolverilla varustettu ihminen olisi selviytynyt hengissä.

Jos mulla olis ase, alkais persut harveta melko vikkelästi.

-persujen seksuaalisesti ahdistelema nainen

Tarkoitit  m a m u j e n, mutta oli pakko valehdella propagandasyistä.

Mä tunnen sen  l a a r d i p e r s e e n , ei olisi saanutkaan kuin  m a m u l t a .

Vierailija
139/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sun koiraparkaa. Parempi mitä pikemmin susi syö sen.

Vierailija
140/228 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, naapuri ei vahtinutkaan sun lasta. Ei sen tartte.

Ihan itseäsi saat syyttää. Olet ihan itse lastesi vahtimisesta vastuussa, ei kukaan muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi