Sudet tappaneet ihmisen Sastamalassa?
Poliisi ei varmista vielä. Näin arkaluontoisessa asiassa arvitaan perinpohjainen tutkinta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac7bbe1f-829e-4252-953f-d0d138f8f5ca
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse et tiedä metsästyksestä mitään. Olet korkeintaan joku 40 - vuotias naismainen incel"
Söpöä kun persulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂
Ja sun lapsi hukkui uima-altaaseen, kun et vahtinut sitä. Koira metsään vaan.
Söpöä kun persulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan öyhötykseksi. Ei ihme että sudet pelottaa kun ne ovat älykkäämpiä kuin persu itse😂😂😂
Voi sun koiraparkaa. Parempi mitä pikemmin susi syö sen.
Söpöä kun persulta loppuu argum
Aika pelle olet metsästäjäksi. Vaikka kyllähän niissä piireissä armeijan kapiaisiakin on.
Täs ketjussa joku kertoo hirttäytymisestä 4 tuntia sitten
Iltalehti - Onnettomuus metsässä Pirkanmaalla, ihminen kuollut | Facebook https://share.google/6e3NJlm066r5ofzwg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseenkanto vapaaksi. Jokaisen pitää pystyä suojelemaan itseään ja perhettään. Järeällä revolverilla varustettu ihminen olisi selviytynyt hengissä.
Jos mulla olis ase, alkais persut harveta melko vikkelästi.
-persujen seksuaalisesti ahdistelema nainen
Tarkoitit m a m u j e n, mutta oli pakko valehdella propagandasyistä.
Mä tunnen sen l a a r d i p e r s e e n , ei olisi saanutkaan kuin m a m u l t a .
Ai tästä tuli persujen vertaistuki-ketju jossa puretaan kaikki persujen pelot susista muun värisiin ihmisiin😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse et tiedä metsästyksestä mitään. Olet korkeintaan joku 40 - vuotias naismainen incel"
Ja sun lapsi hukkui uima-altaaseen, kun et vahtinut sitä. Koira metsään vaan.
Voi sun koiraparkaa. Parempi mitä pikemmin susi syö sen.
Söpöä kun persulta loppuu argum
Eikö sun metsästysseurassa olevat poliisit ja armeijan kapiaiset saa tollasta pelleä kuriin.
Poliiseja ja armeijan kapiaisia on metsästysseuroissa. Mutta ei vissiin ton pellen seurassa.
"Eikö sun metsästysseurassa olevat poliisit ja armeijan kapiaiset saa tollasta pelleä kuriin"
Ei ole yhtään poliisia tai kapiaista meidän seurassa. Mutta kyllä sinun kaltainen pelokas pelle laitettaisiin samantien kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi hukkui 2- vuotias naapurin uima-altaaseen. Sellaista se on, kun ei vahdi lastaan. Ulos vaan.
Ja sitten syytetään naapuria. Ei naapuri ole sun lapsen vahtimisesta vastuussa vaan sä itse.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö sun metsästysseurassa olevat poliisit ja armeijan kapiaiset saa tollasta pelleä kuriin"
Ei ole yhtään poliisia tai kapiaista meidän seurassa. Mutta kyllä sinun kaltainen pelokas pelle laitettaisiin samantien kuriin.
Meidän paikkakunnan metsästysseurassa on ja ne poliisit on mulle sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok hyvä että heillä on hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sudet vedettiin tähän mukaan?
Koska näin Sastamalassa huhutaan tällä hetkellä että tyyppi oli raadeltu, ei ammuttu. Toki voi olla karhukin.
Eikös se yksi persutero suunnitellut ihmisuhria metsässä?
Ja se toinen metrojunassa joukkouhraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok hyvä että heillä on hyvä harrastus.
On josta kertovat mulle kuinka peuralupia on vähennetty, koska sudet syö peuroja ja mitä ne sitten mahtavat syödä, kun peurat on syöty.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Sudet tappanneet ihmisen viimeksi 1800-luvulla, lapsen.
Ei ole todisteita siitäkään. Päinvastoin, yksi aika vahva teoria on, että lapset tappoi aikuinen pedo fiili joka lavasti sen sitten susien syyksi.
Niin tos facebook ketjussa kerrotaan:
52 - vuotiaan hirttäytyneenä löytänyt 17- vuotias viety sairaalaan järkytyksen vuoksi.
Pää oli irti
Osassa paikoissa peurat on kyllä loppu kiitos susien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskuspuistoon pari susi-laumaa! Tuollahan yksi sanoi ettei ole väliä jos joku kuolee.
MIELENKIINTOINEN MODEROINTI!
Suurimmat susikiihkoilojat asuvat alueella jossa susia ei ole paljon. Varsinais-suomessa on puolet Suomen susista, mutta kovin meteli kuuluu aina itä-suomesta ja Pohjanmaalta joissa on eniten metsästäjiä ja karjankasvattajia.
Tämä. Ja omille jankutetaan että se on aina hesalaiset jotka ei tiedä mistään mitään, mutta itse maalaisina tiedetään realiteetit, eli että sudet syö ihan kohta jollei kaikkia niin vähintään yhden lapsen, joten ampua ne pitää. Ihan kaiken varalta.
Ja sitten nämä kaihiset ja dementoituneet eläinasiantuntijamaalaiset lähtee kännipäissään mehtälle ja ampuvat toisiaan, 16-vuotiasta tyttöä, punaista farmariautoa tai läskipyörällä ajavaa retkeilijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseenkanto vapaaksi. Jokaisen pitää pystyä suojelemaan itseään ja perhettään. Järeällä revolverilla varustettu ihminen olisi selviytynyt hengissä.
Jos mulla olis ase, alkais persut harveta melko vikkelästi.
-persujen seksuaalisesti ahdistelema nainen
Tarkoitit m a m u j e n, mutta oli pakko valehdella propagandasyistä.
Mä tunnen sen l a a r d i p e r s e e n , ei olisi saanutkaan kuin m a m u l t a .
Ai tästä tuli persujen vertaistuki-ketju jossa puretaan kaikki persujen pelot susista muun värisiin ihmisiin😂😂😂
Tykkään l a a r d i p e r s e akoista. Terveisin Susi
Vierailija kirjoitti:
Tosi monta koiraa on sudet syöneet.
Tai joku naapurisi on sen koiran tappanut räkyttämästä ja linnunpoikasia jahtaamasta kun sinä päästät sen laittomaan aikaan irralleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joku naapurisi on sen koiran tappanut räkyttämästä ja linnunpoikasia jahtaamasta kun sinä päästät sen laittomaan aikaan irralleen.
Ei kyllä kuvassa näytti olevan ne suden puremajäljet. Susi puree koiraa niskaan, toki muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja monelleko koiralle on viitsitty pukea parinsadan euron susiliivi ennen kuin on päästetty vapaana metsään? Koira on korvaamattoman arvokas muttei niin arvokas että viitsisi suojella sitä parilla sadalla?
Ei se välttämättä auta. Kohta ei päästetä metsästyskoiria metsään. Sitten vaan ei hirviä metsästetä.
Metsästää voi ilmankin jos pikkasen opiskelee hirvien käytöstä. Väitän, että moni metsästyskoira on osunut omistajansa tähtäimeen ja sitten on väitetty, että susi söi.
Susilaumassa vain alfapari lisääntyy. Kaikki penikat eivät elä aikuisiksi. Jos ja kun te turvejuntit ammutte alfanaaraan tai -koiraan, syntyy uusia susilaumoja, joita johtaa lisääntyvä alfapari. Te aiheutatte itse susiongelmanne lisäämällä laumoja ja lisääntyviä pareja.