Sudet tappaneet ihmisen Sastamalassa?
Poliisi ei varmista vielä. Näin arkaluontoisessa asiassa arvitaan perinpohjainen tutkinta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac7bbe1f-829e-4252-953f-d0d138f8f5ca
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin lukee että asialla sudet?
metsästäjä oli susi jo syntyessään.
Suomessa on nykyisin lukemattomia susipareja. Ei malteta odottaa papin aamenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tos facebook ketjussa kerrotaan:
52 - vuotiaan hirttäytyneenä löytänyt 17- vuotias viety sairaalaan järkytyksen vuoksi.
Pää oli irti
No tää selittääkin. Jos on pää irti, paikalliset metsästäjät heti pnis pystyssä väittämässä, että susi järsi kaulan katki :D
Pää on eri paikassa kuin ruumis ja naru jossain korkealla puussa, niin eihän se ensimmäisenä tule mieleen että tyyppi on ihan ite katkaissut kaulansa narulla ja painovoimalla.
Toi irtoaminen oli iso ongelma virallisissa brittihirttäjäisissä sata vuotta sitten. Liikaa painoa, liian pitkä köysi. Ammattimiehen taitolaji on se.
Vierailija kirjoitti:
L a a r d i p e r s e e t, mieluiten vassariakkojen, on mun mieleen, koska niillä on isoimmat perseet. Niitä on kasvateltu sohvilla. Terveisin Susi
Eikö sinulla persu runkkari muuta päässäsi ole kuin hokea vassari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L a a r d i p e r s e e t, mieluiten vassariakkojen, on mun mieleen, koska niillä on isoimmat perseet. Niitä on kasvateltu sohvilla. Terveisin Susi
Eikö sinulla persu runkkari muuta päässäsi ole kuin hokea vassari?
En saa äänestää koska olen susi. Nautiskelen vain vassariakkojen l a a r d i p e r s e i s t ä. Jättikokoisia, mehukkaita, lurps nam Terveisin Susi
Suomen metsissä elää myös mato, joka hyökkää ihmisten kimppuun. En sulkisi tätäkään vaihtoehtoa pois.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6511994e-5878-43ec-a0f0-e7edb0b20ab9
Metsästäjät on kyllä taitavia. Ampuivat samana päivänä kaksi ihmistä kuoliaaksi. Eikös niiden pitänyt hirviä ampua eikä ihmisiä? Onhan tuo sairasta touhua. En uskaltaisi mennä metsään ilman kypärää ja luotiliivejä.
Jäi puun alle. Että sellainen susi oli taas vauhkoilla😂
Mun tyttö asuu Lounais-Suomessa ja heidän pihapiirissä näkyy susia useinkin. Kuulemma 2 pikku koiraa ei uskalla pitää yksin ulkona edes aidatulla pihalla. Uskon, olen nähnyt pihakameransa kuvia.