Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa lähtemään miehen mukaan?

Vierailija
12.10.2025 |

Siis te jotka harrastatte one night standeja niin mikä saa teiät päättämään? Onko se lähinnä ulkonäkö vai sit joku muu? Mun hyvä kaveri tuntuu suurin piirtein halutessaan iskevän naisia baareissa jne ja mun mielestä mä oon itse asiassa oikeesti komeempi, hyvässä kunnossa jne mut mä jään yleensä ilman mut se ei... Ja sori siis jos tää tuntuu esineellistävältä mut oon sinkku ja haluun kasuaalia seksiä mut tietty arvostan ja kunnioitan naisia jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän on M48, guru. Sitä tietää saavansa intohimoa ja nautintoa. Kukaan muu ei kelpaa.

Vierailija
2/5 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvä ulkonäkö, hyvä suustaan ja hälläväliä asenne. Tuo viimeinen on tärkeä, silloin nainenkin vapautuu, koska ei tunne olevan vastuussa toisen egon kannattelusta, eikä oikein omastaankaan.

Sitä ei voi kuitenkaan feikata, joten jos ei ole sen kategorian miehiä, niin parempi tyytyä osaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän hyvä ulkonäkö, hyvä suustaan ja hälläväliä asenne. Tuo viimeinen on tärkeä, silloin nainenkin vapautuu, koska ei tunne olevan vastuussa toisen egon kannattelusta, eikä oikein omastaankaan.

Sitä ei voi kuitenkaan feikata, joten jos ei ole sen kategorian miehiä, niin parempi tyytyä osaansa.

Mul ehkä jää sit asenteesta kii... :(

Vierailija
4/5 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ratkaisee persoona ja se kuuluisa kemia. Ulkonäkö melko yhdentekevä. Jos mies on itsevarma, kiinnostava, osaa käyttäytyä ja puhua niin niillä pääsee pitkälle. Ylimieliset levottomat kiiltokuvapojat/miehet ei kiinnosta

Vierailija
5/5 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän on M48, guru. Sitä tietää saavansa intohimoa ja nautintoa. Kukaan muu ei kelpaa.

Toi on totta. Mulla oli baarissa M46, guru lappu rintapielessä ja vientiä riitti. Toki muutama ylpeä emakko kyse, että meinaako tuo sun älykkyysosamäärääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme