Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kinkyjä ootte seksissä?

Vierailija
12.10.2025 |

Tietty tosi subjektiivinen käsite mutta kuitenkin. Me kyl ollaan sangen kinkyjä, mä vaan rakastan alistua ja palvella mun miestä sängyssä, tykkään saada siltä piiskaa jne :) Eikä todellakaan mitään pahaa jossain täydessä vaniljassakaan, mikä vaan ihmisiä parhaiten tyydyttää!

Miten kinkyjä ootte sängyssä

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subit naiset ovat ehkä tylsimpiä ikinä, niitä on kolmetoista tusinassa.

Vierailija
2/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskausta, anuksen fistausta, virtsan juomista jne 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että minun käsketään pukeutua seksihepeneisiin, jonka jälkeen kahlitaan eri asentoihin toteuttamaan miehen seksitarpeita. Suihinottoja ja nainteja ilman että voin tätä mitenkään estellä 🥰 Rimpuilusta ja vikuroinnista saan rangaistuksena lisää kahle aikaa tai piiskaa.

Vierailija
4/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään että minun käsketään pukeutua seksihepeneisiin, jonka jälkeen kahlitaan eri asentoihin toteuttamaan miehen seksitarpeita. Suihinottoja ja nainteja ilman että voin tätä mitenkään estellä 🥰 Rimpuilusta ja vikuroinnista saan rangaistuksena lisää kahle aikaa tai piiskaa.

Hohhoijaa, tylsää ja mielikuvituksetonta

Vierailija
5/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnnostani en ole erityisen kinky, eikä kohdalleni ole sattunut sellaisia naisiakaan. Jos sattuisi, niin kyllähän sitä kokemuksen vuoksi voisi kaikkea kokeilla. No ehkä eritteillä läträämisen jättäisin väliin vaikka tilaisuus urkenisikin.

Vierailija
6/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle pissaaminen vähintään ottavana osapuolena ja kun on oikein kiihottunut, juominen myös. Nainen ottaa suun täyteen pissaa ja siitä suutelemalla kaikki omaan suuhun😋

Vierailija
7/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päälle pissaaminen vähintään ottavana osapuolena ja kun on oikein kiihottunut, juominen myös. Nainen ottaa suun täyteen pissaa ja siitä suutelemalla kaikki omaan suuhun😋

Kuulostaapa intohimoiselta ja nautinnolliselta. Sovellatteko gurun oppeja? 😘

Vierailija
8/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarviiko sen olla jotain sen kummempaa, mistä vaan ite tykkää ja viel jos löytää kumppanin joka nauttii samoista jutuista? Ei kai tää nyt mikään arvostelulaji ole

Vierailija
9/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, tylsää ja mielikuvituksetonta

Siis tarviiko sen olla jotain sen kummempaa, mistä vaan ite tykkää ja viel jos löytää kumppanin joka nauttii samoista jutuista? Ei kai tää nyt mikään arvostelulaji ole

Vierailija
10/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa intohimoiselta ja nautinnolliselta. Sovellatteko gurun oppeja? 😘

Mä olen v..tun kenguru. Pompin vaan ylös jalas.

Vierailija
11/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omia oppeja.

Kehitetty keskinäistä luottamusta niin että milloin vain sylitellessä saattaa pissa lirahtaa yllättäen mainitsematta toiselle (ei kuitenkaan julkisella paikalla) niin että hieman vaatteet kastuu.. Mahtava tunne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme