Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kauheaa jos ei olisi tytärtä. Lähinnä tulevaisuus kun lapset muuttaneet kotoa.

Vierailija
13.04.2007 |

Mitä tuttavapiiriin tulee, tytöillä on aikuisina paljon läheisemmät välit äitiinsä kuin pojilla. Tyttären lapsenlapset ovat läheisempiä kuin pojan lapsenlapset. Pojat eivät aina vastaa kun äiti soittaa tai eivät soita läheskään yhtä usein äidilleen kuin tyttäret. Onneksi minulla on tyttöjä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastaan omistushaluiset kamalat äidit pilaavat sen yhteydenpidon itse. Jos miniää ei hyväksytä ja ylenkatsotaan, ei ole ihme jos välit poikaan ja tämän perheeseen viilenevät. Minulla on se kokemus, että jos anopilla ja miniällä on hyvät välit, yhteys poikaankin on läheisempi ja osittain miniän kautta hoidetaan sitä suhdetta pojan perheeseen.

Minun anoppini on pahimmasta päästä ja kesti 10 vuotta, että nainen tajusi, ettei ole enää poikansa tärkein ihminen. Se kiukuttelu ja ilkeily jätti jäljet väleihimme ja tapaisimme varmasti useammin, jos minuun olisi ollut parempi suhtautuminen.

Vierailija
22/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen lapsista ainoastaan kolme poikaa käy äitiään katsomassa ja auttamassa, sekä miniänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin isä niin toivoi.

Vierailija
24/24 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei oo tullut mieleenkään ruveta suremaan sitä että, joskus poika ei pidä yhteyttä niin paljon kuin tyttö. Mitä järkeä siinä edes ois? eihän niin ehkä tule edes olemaan.

Onneksi mulla on poika ja tyttö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi