Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisilla on aina parisänky kotona

Vierailija
11.10.2025 |

Jotta siinä on hyvä panna alati vaihtuvia miehiä.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalle sinkkunaiselle riittää 80cm peti 👍

Hoikkuuden kanssa sillä ei ole mitään  tekemistä, kuka vie sängyssä eniten tilaa, nukkumatyyli ja pituus merkitsevöt enemmän. Minulla on toinen jalka koukussa edessä ja toinen ojennettuna suoraksi takaviistoon kun nukun kyljellään, lisäksi tyyny halausotteessa käsien välissä. Mistä noita 80-senttisiä sänkyjä edes saa, en ole nähnyt myynnissä alle 90- senttisiä ja ajatuskin on kamala.

Vierailija
82/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos tykkää pyykätä turhaan enemmän. 

160 senttiä leveän sängyn lakana on 80 senttiä leveämpi kuin 80 senttiä leveän sängyn. Ei aiheuta mitään ylimääräisiä pyykkäyskertoja, mahtuu pussilakanan ja tyynyliinojen kanssa sekä pesukoneeseen että kuivausrumpuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä peniksel yltää ihan pohjaan asti.

M64

Vierailija
84/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä herätä nukkuvaa.

Vierailija
85/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällä peniksel yltää ihan pohjaan asti.

M64

Selvitäpä vähän naisen anatomiaa ja siinä sivussa miehenkin, ettet nolaa itseäsi enempää. Aikamoinen minimuna saa olla, jos ei pohjaan asti yllä.

Vierailija
86/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisänky 180 cm ihan vaan että on toinen sänky vieraita varten jotka eivät ole jotakin panoja. 

Vierailija
87/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää tuo 90cm leveä sänky ku en oo tuosta panemisesta enää kiinnostunut. T. mies

Vierailija
88/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella puolella nukkui edesmennyt collie-kokoinen seniori koirani. Ja ex mies. 

Jos tulee vieras, vaikka hyvä kamu, voi nukkua siinä tai sohvallani, joka ei ole vuodesohva, mutta otin sen osin siksi, että siitä saa mukavan varapedin, nukuin itsekin siinä kesällä kun viileämpi lähempänä parvekketta.

Vierailija
89/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Ehkä niillä on, joilla avioerosta vasta vähän aikaa. Sitten kun huomaa, ettei flaksi enää käy, niin parisänky vaihtuu pienempään. 

Miksi joku vaihtaisi hyvän sängyn pienempään, jos se muuten mahtuu hyvin asuntoon?

Vierailija
90/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias ikisinkku ja minulla on 160cm leveä sänky. Yksi ja sama mies on vieraillut luonani noin 15 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti. 

Vierailija
91/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, tässäkin ex-työnantaja vuosiKYMMENTEN takaa jahtaa ja maalittaa jotain ex-työntekijää, joka ei ole tehnyt mitään pahaa kenellekään.

Vierailija
92/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhalla äidilläni oli parisänky, jotta siinä mahtui koira kuorsaamaan vieressä.

Minulla on 90 cm sänky vain siksi, ettei ole ollut varaa vaihtaa. Jos pitäisi ostaa uusi, ostaisin ehdottomasti leveämmän. Ihan vain itseäni ajatellen.

Mulla on parisänky, jotta minä ja kolme koiraa mahdutaan. Kyllä, olen sinkku. 

Vierailija
93/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiön kapealla sängyllä...hieno biisi

Vierailija
94/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kapeat on lasten ja vanhojen poikien sänkyjä, sellasia kapeita ei nää enää muilla. Johan meillä on terhakat teinitkin jossain vaiheessa vaihtaneet vähintään 120 cm leveään sänkkyyn jo ihan nukkumismukavuuden takia, mutta myös siksi, että jos joskus kävisi sellainen onni, että sinne saisi tyttö/poikakaverin peuhaamaan. 

Suosittelen siis ap:llekin vähän leveämpää sänkyä, siinä on tosi miellyttävää nukkua ja se toinen touhu vasta mukavaa onkin, jos vaikka kuitenkin tärppäisi.

Vierailija
95/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolaiseen sinkkutädin parisänkyyn laskisi levolle sen jälkeen kun on syöty hyvin.

Keskivartalolihava insinööri

Vierailija
96/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat sängyt ovat käteviä

- lapsille

- vierashuoneessa

- ahtaissa tiloissa

Muuten aikuiset ihmiset nukkuvat yleensä aikuisten ihmisten isommassa sängyssä oli se sitten yksin tai kaksin. En tunne ketään sinkkua miestä enkä naista, jolla olisi kapea sänky.

Vierailija
97/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kapeat on lasten ja vanhojen poikien sänkyjä, sellasia kapeita ei nää enää muilla. Johan meillä on terhakat teinitkin jossain vaiheessa vaihtaneet vähintään 120 cm leveään sänkkyyn jo ihan nukkumismukavuuden takia, mutta myös siksi, että jos joskus kävisi sellainen onni, että sinne saisi tyttö/poikakaverin peuhaamaan. 

Suosittelen siis ap:llekin vähän leveämpää sänkyä, siinä on tosi miellyttävää nukkua ja se toinen touhu vasta mukavaa onkin, jos vaikka kuitenkin tärppäisi.

Kyllä! sellainen vanhan pojan kammari-sänky, mihin vanha äiti pedannut hyvin mankeloidut lakanat ja mihin voi pitkässä kerrastossa sitten pujahtaa nukkumaan. Sitten jos on päästy omaan asuntoon, niin tämä hyväksi opittu tapa on jatkunut, paitsi äidin kuoltua ei enää ole mankeloituja lakanoita, on vaan vanheneva keho ja kerrasto. Yksin kapeassa sängyssä. Kaikki muu on turhaa irstailua, mistä salaa haaveillaan, mutta kaikki sitä harrastavat haukutaan.

Vierailija
98/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap todella typerä ihminen ja lapsellinen trolli. 

Mulla on 160 cm leveä sänky jonka ostettiin yhdessä exän kanssa. Eron tultua mä jäin tähän taloon asumaan enkä todellakaan vaihtanut sänkyä kapeaan. Nukun välillä yksin ja välillä kissa on mun vieressä. Eron jälkeen en ole nukkunut yhdenkään miehen vieressä ja erosta on aikaa kaksi vuotta. Seksisuhde on ollut erään miehen kanssa kahden vuoden ajan. Mitään vaihtuvia miehiä en halua vaan yksi vakituinen mies on hyvä. 

Mulla on tuon parisängyn lisäksi tässä talossa muitakin sänkyjä. On 90 cm, 80 cm ja 120 cm leveät sängyt ja sohvasänky joka kai 80 cm. Ajatella.

Vierailija
99/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelee, että nainen on lihava, jos tämä nukkuu parisängyssä? Miten tyhmiä ihmiset ovat? Tyhmä on vaikka trollaisikin tuollaisella asialla.