Sinkkunaisilla on aina parisänky kotona
Kommentit (99)
On kivempi olla optimisti kuin pessimisti. Yksin nukun siinä kuitenkin toistaiseksi ja totta puhuen, hankittu edellisen pitkän suhteen aikana.
Ootko sä saanut pakit joltain sinkkunaiselta, kun näitä mustisaloituksia täällä aina välillä vilisee?
Mulla on todella iso parisänky. Olin naimisissa aikasemmin. Pitäisikö sinkkuna myydä nyt koko sänky pois vai?
Isossa sängyssä on yksinkertaisesti mukavampi nukkua kun on paljon tilaa levitellä ja kääntyillä. Itseä kapeat sängyt ahdistaa ja aina joku raaja roikkuu sängyn ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Isossa sängyssä on yksinkertaisesti mukavampi nukkua kun on paljon tilaa levitellä ja kääntyillä. Itseä kapeat sängyt ahdistaa ja aina joku raaja roikkuu sängyn ulkopuolella.
Laihduta!
Vierailija kirjoitti:
Olen 183cm/82kg mies ja ei kyllä ole tuollaisia ongelmia, vaikka 80cm moottorisängyssä nukunkin. En tiedä miksi olisin käyttänyt toisen 4500€ sänkyyn, jossa en nuku. :D
Jaa. Nukun joskus diagonaalisti, mutta pannut en ole tuossa sängyssä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisänky ostettiin kun muutin eksän kanssa yhteen. Ei ollut miehiä avioeron jälkeen.
En ymmärrä kirjoitusta.
ostettiin ja muutin yhteen exä avioero (kuka ja mitä)
Kun muutin yhteen miehen niin ostettiin parisänky. En ole vaihtanut sänkyä pienempään avioeron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu kissat paremmin nukkumaan. Mitään miehiä samaan sänkyyn päästetä, nehän häiritsee unia kuorsaamalla, pyörimällä, hinkuttamalla ja varastamalla peiton.
Kissatko eivät?
Joskus tuntuu, että kissat ymmärtävät paremmin huumoria. Jopa sarkasmia.
Tällaisesta valittava mies lienee sekä fyysisesti että henkisesti köyhä. Leveä sänky vain itselle on arjen luksusta. Ajatella että tuollaisestakin on naisille kateellinen 😅 terv. 140 vm sänky, bmi 21
Minulla on parisänky koska oli hintaluokaltaan ja sopivuudeltaan minulle halvin. Tarjouksesta ostin. Olen ollut todella tyytyväinen. Kaveri mahtuu myös sängylle nukkumaan eikä tarvitse säilöä enää vieraspatjoja nurkissa.
Näin sinkkunaisena voin todeta ettei minulla ole tarvetta hankkia kotiini mitään, joka liittyisi miehiin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisänky ostettiin kun muutin eksän kanssa yhteen. Ei ollut miehiä avioeron jälkeen.
En ymmärrä kirjoitusta.
ostettiin ja muutin yhteen exä avioero (kuka ja mitä)
Kun muutin yhteen miehen niin ostettiin parisänky. En ole vaihtanut sänkyä pienempään avioeron jälkeen.
Te akatko olette kaikki jääneet erossa sinne entiseen yhteiseen kotiin asumaan???
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parisänky koska oli hintaluokaltaan ja sopivuudeltaan minulle halvin. Tarjouksesta ostin. Olen ollut todella tyytyväinen. Kaveri mahtuu myös sängylle nukkumaan eikä tarvitse säilöä enää vieraspatjoja nurkissa.
Näin sinkkunaisena voin todeta ettei minulla ole tarvetta hankkia kotiini mitään, joka liittyisi miehiin millään tavalla.
Seli seli!
Vierailija kirjoitti:
80cm sänky riittää vaikka mihin. 160cm voi järjestää jo orgiat.
Eikä voi. 160 pitää olla jos seurustelee ja meinaa että poikkis/tyttis tulee joskus yöksi. Ihan normaalia olla niin miehillä kuin naisillakin. 80 cm on jo pessimismiä ;)
Apn luona ei ole ikinä ollut nainen, ainakaan kahta yötä. Kukaan nainen halua missään 80cm leveässä sängyssä nukkua toisen kanssa.
Ja yhtä lailla mies jolla joku 80 cm sänky on todennäköisesti ankea ja pihi, iloton tyyppi muutenkin. Ja köyhä, jollain opiskelijalla tuo vielä menee.
No aika harva aikuinen ihminen nukkuu sellaisessa yhden hengen teinisängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen ihminen nukkuu sellaisessa kapessa sängyssä?
Yleensä kuolemaa tekevät ja vanhat.
80cm sänky riittää vaikka mihin. 160cm voi järjestää jo orgiat.