Sinkkunaisilla on aina parisänky kotona
Kommentit (99)
Minun vanhalla äidilläni oli parisänky, jotta siinä mahtui koira kuorsaamaan vieressä.
Minulla on 90 cm sänky vain siksi, ettei ole ollut varaa vaihtaa. Jos pitäisi ostaa uusi, ostaisin ehdottomasti leveämmän. Ihan vain itseäni ajatellen.
Oletko nähnyt kuvia nukkuvista kissoista? Miten paljon ne vie tilaa? Sänky on 160 leveä, kissa poikittain n. 100cm. Se naiselle jäävä 60cm ei ole leveä.
Ei pidä paikkansa. Ehkä niillä on, joilla avioerosta vasta vähän aikaa. Sitten kun huomaa, ettei flaksi enää käy, niin parisänky vaihtuu pienempään.
No oli tottakai mullakin. Yksin ollessa voi levittäytyä mukavasti isolle sängylle, mutta mahtuu sitten toinenkin siihen viereen tarvittaessa. Ikävää ois ollut jos ois joutunut miehen vaikka olkkarinsohvalle majoittamaan tapailuvaiheessa...
Parisänky ostettiin kun muutin eksän kanssa yhteen. Ei ollut miehiä avioeron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä käyny panemassa kun tiedät?
Oon!
Juu, unissasi.
Vierailija kirjoitti:
Unelmissasi on. Sinkut asuvat yksiökopeissa joihin ei mahdu mitään.
Asun kaksiossa, sänkyni on 120 cm.
Vierailija kirjoitti:
Hauska vitsi 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Ehkä niillä on, joilla avioerosta vasta vähän aikaa. Sitten kun huomaa, ettei flaksi enää käy, niin parisänky vaihtuu pienempään.
Rahantuhlausta vaihtaa toiseen sänkyyn.
Mahtuu kissat paremmin nukkumaan. Mitään miehiä samaan sänkyyn päästetä, nehän häiritsee unia kuorsaamalla, pyörimällä, hinkuttamalla ja varastamalla peiton.