Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisilla on aina parisänky kotona

Vierailija
11.10.2025 |

Jotta siinä on hyvä panna alati vaihtuvia miehiä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisänky ostettiin kun muutin eksän kanssa yhteen. Ei ollut miehiä avioeron jälkeen.

En ymmärrä kirjoitusta.

ostettiin ja muutin yhteen exä avioero  (kuka ja mitä)

Kun muutin yhteen miehen niin ostettiin parisänky. En ole vaihtanut sänkyä pienempään avioeron jälkeen.

Te akatko olette kaikki jääneet erossa sinne entiseen yhteiseen kotiin asumaan???

Kyllä jäin, ostin eksäni ulos meidän talosta. Eksä sai viedä parisängyn mukanaan ja ostin itselleni uuden pehmeämmän.

Vierailija
62/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisänky ostettiin kun muutin eksän kanssa yhteen. Ei ollut miehiä avioeron jälkeen.

En ymmärrä kirjoitusta.

Kun muutin yhteen miehen niin ostettiin parisänky. En ole vaihtanut sänkyä pienempään avioeron jälkeen.

Te akatko olette kaikki jääneet erossa sinne entiseen yhteiseen kotiin asumaan???

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kirjoitusta.

Tottakai jäin lapsen kanssa kolmioon. Lapsella oli oma huone. Ja eksä muutti ulkomaille.

Vierailija
64/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisänky enkä ole pannut siinä kenenkään kanssa. Tilavammassa sängyssä on vaan mukavampi nukkua ja siihen mahtuu tarvittaessa kaverikin nukkumaan silloin kun on joku kylässä. Eikös miehilläkin sitä paitsi ole yleensä parisänky? En kyllä muista että olisin nähnyt kellään aikuisella yksin asuvalla miehellä yhden hengen sänkyä.

Vierailija
65/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmissasi on. Sinkut asuvat yksiökopeissa joihin ei mahdu mitään.

Onhan se yksiössäkin kivempi iso sänky. koska sängyllä tulee eniten löhöiltyä. Et sä mene sen pienen pöydän ääreen syömään jos asut jossain 26 neliön asunnossa. Mulla oli monta vuotta 90cm sänky ja nyt 120cm sänky ja kyllä tämä on paljon mukavempi vaikka yksin asun.

Vierailija
66/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos panemisesta puhutaan, siihen ei kummoista sänkyä tarvitse. En ymmärrä, miksi kukaan aikuinen ostaisi kapean sängyn, jos tilaan parisänky mahtuu, elämäntilanteen muuttuessa ihan turhaa pistää sänky uusiksi. Itse en osaa nukkua yksinkään alle 120 cm sängyssä ja parisänkykin on ihanaa vallata kunnolla, kun mies on poissa. Seuraavaksi haluan 180 cm sängyn, jotta miehenkin kanssa nukkuessa saa enemmän omaa tilaa.

Vierailija
67/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Ehkä niillä on, joilla avioerosta vasta vähän aikaa. Sitten kun huomaa, ettei flaksi enää käy, niin parisänky vaihtuu pienempään. 

Eikä vaihdu. Miksi sänky pitäisi vaihtaa pienenpään kun isompi mahtuu makuuhuoneeseen hyvin. Ei kaikki asu jossain parinkymmenen neliön yksiössä, jossa pitää miettiä neliöiden riittämistä.

Vierailija
68/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa sängyssä on yksinkertaisesti mukavampi nukkua kun on paljon tilaa levitellä ja kääntyillä. Itseä kapeat sängyt ahdistaa ja aina joku raaja roikkuu sängyn ulkopuolella. 

Laihduta!

No ihan normaalipainoinen olen. Miksi sinua kiinnostaa noin paljon muiden sängyt?

Vierailija
69/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuu kissat paremmin nukkumaan. Mitään miehiä samaan sänkyyn päästetä, nehän häiritsee unia kuorsaamalla, pyörimällä, hinkuttamalla ja varastamalla peiton.

Kissatko eivät?

Minulla oli joskus sängyssä myös kaksi peittoa, koska silloiset kissat veivät aina toisen. Nykyisen kanssa pärjään yhdellä peitolla.

Vierailija
70/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa sängyssä on yksinkertaisesti mukavampi nukkua kun on paljon tilaa levitellä ja kääntyillä. Itseä kapeat sängyt ahdistaa ja aina joku raaja roikkuu sängyn ulkopuolella. 

Olen 183cm/82kg mies ja ei kyllä ole tuollaisia ongelmia, vaikka 80cm moottorisängyssä nukunkin. En tiedä miksi olisin käyttänyt toisen 4500€ sänkyyn, jossa en nuku. :D 

No sinä ilmeisesti nukut rauhallisemmin tai eri asennossa kuin jotkut toiset. Ei kaikilla ihmisillä ole samanlaisia tarpeita kuin sinulla ja siksi on mahdollisuus ostaa juuri sen kokoinen sänky mikä itselle sopii.

Vierailija
71/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos tykkää pyykätä turhaan enemmän. 

Pesukone kuivausrummulla hoitaa minulla homman. N45.

Vierailija
72/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pidä aloitusviestistä, koska se on totta.

Oli mullalin parisänky kun olin sinkkumies.

Miksei elämäänsä voisi tehdä mukavaksi?

Vierailija
73/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panemaan mahtuu kapeaampaankin sänkyyn. AP ei toki ole sitä koskaan tehnyt, joten ei sitä tiedä. Ja jotain random miehiä ei yökylään huolita, panon jälkeen kotiinsa vaan. Itse tykkään leveästä sängystä, on tilaa nukkua. Ja kun en asu missään itsariyksiössä, tilaa on. Ja minulla on kyllä mieskaveri, ei se täällä yötä kuitenkaan ole. Sillä on omakin koti. 

Vierailija
74/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni tulee välillä yöllä nukkumaan viereeni siihen parisänkyyn. 

Vierailija
75/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan kunnon "hotellisängyn" vaikka nukkuisin siinä yksin. 

Hyvä sänky on mulle arjen luksusta ja arvostan unta enemmän, kuin mitään muuta.

Vierailija
76/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kirjoitusta.

Joo

Tottakai, mä tän talon alunperin halusinkin. Miksi mä siis lähtisin?

Vierailija
77/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö äiti ja siskot kertoivat?

Mielenkiintoista.

Vierailija
78/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, onhan se piian kammari

nätisti sisustettu kun parivuode siellä

Vierailija
79/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kirjoitusta.

Kyllä, minä jäin ensimmäisestä liitosta erossa ja toisesta liitosta puolison kuoleman jälkeen. Ja molemmilla kerroilla pidin parivuoteen.

Vierailija
80/99 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut parisänky. M40