Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuuko nainen enää ollenkaan yli 40-vuotiaana?

Vierailija
11.10.2025 |

Jotenkin tuntuu miehenä siltä, että naiset ihastuvat vain nuorena miehiin. Vanhemalla iällä heidän tunteensa jotenkin lässähtävät, ja he eivät enää ihastu miehiin?

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvaspermaviemäriuli taas riehumassa palstalla. Niin kuin joka viikonloppu.

Toi on hyvin tunnistettava, pakonomaisesti noita mätisäkkejä ja spermaviemäreitä hokeva ipana, joka pyörii täällä selvästi joka helvetin päivä. Ikää luultavasti n. 14. Äitisuhde varmasti ongelmallinen. Parasta olisi, jos kukaan ei vaan reagoisi sen juttuihin mitenkään. Huomiotahan se haluaa. 

Olet siis itse, joka helvetin päivä täällä, ja juuri näissä ketjuissa joissa haukutte miehiä keksityillä tarinoillanne.

Millainen onkaan isäsuhteesi?

Vierailija
142/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuvat. Minäkin suorastaan hävettävän tulisesti  yli nelikympppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvaspermaviemäriuli taas riehumassa palstalla. Niin kuin joka viikonloppu.

Toi on hyvin tunnistettava, pakonomaisesti noita mätisäkkejä ja spermaviemäreitä hokeva ipana, joka pyörii täällä selvästi joka helvetin päivä. Ikää luultavasti n. 14. Äitisuhde varmasti ongelmallinen. Parasta olisi, jos kukaan ei vaan reagoisi sen juttuihin mitenkään. Huomiotahan se haluaa. 

Kyllä Pyhä Vulvukka on valitettavasti ihan aikuinen, sen verran kauan jankuttanut jo. Aloittiko se aikanaan tuikkukupeista vai muumilauluista, joku muu voi muistaa.

Fyysisesti voi olla aikuinen, mutta kehitykseltään on kyllä jäänyt jonnekin lapsen tasolle. Ei aikuinen kirjoita noin lapsellisesti samoja sanoja hokien. Minun 3 vuotias lapsenlapsi oli vasta kuullut kirosanan päiväkodissa ja hoki jonkin aikaa aivan samoin kuin tuo spermaviermäriä ja muita lapsellisuuksia jankuttaa.

incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel incel 

Vierailija
144/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta vähän päälle nelikymppinen, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että tuskin sellaisia suuria ihastumisia tai rakastumisia enää tulee. Liittynee biologiaan. Keho valmistautuu jo vaihdevuosiin. Se rakastumishuuma liittyy lisääntymiseen ja lajin jatkumiseen. 

Ei pidä paikkaansa. Olin 50-vuotias, kun tapasin miesystäväni, suhde, joka vei jalat alta moneksi vuodeksi. 

Vaihdevuodet 41-vuotiaana, ja edelleen syön hkh. 

N54

Jos syö seksisteroideja niin ei lasketa. Kuka tahansa "ihastuu" kun syö huumeita.

Just näin, nämä spermaviemärit käyttää kemikaaleja jotta saavat mitään tunteita. Vain viha on heissä synnynnäisesti.

Vierailija
145/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua voi minkä ikäinen tahansa. Jopa tutkittu asia.

Vierailija
146/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta vähän päälle nelikymppinen, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että tuskin sellaisia suuria ihastumisia tai rakastumisia enää tulee. Liittynee biologiaan. Keho valmistautuu jo vaihdevuosiin. Se rakastumishuuma liittyy lisääntymiseen ja lajin jatkumiseen. 

Ei pidä paikkaansa. Olin 50-vuotias, kun tapasin miesystäväni, suhde, joka vei jalat alta moneksi vuodeksi. 

N54

Jos syö seksisteroideja niin ei lasketa. Kuka tahansa "ihastuu" kun syö huumeita.

Just näin, nämä spermaviemärit käyttää kemikaaleja jotta saavat mitään tunteita. Vain viha on heissä synnynnäisesti.

Yliarvioit vaikutuksesi jos kuvittelet että vihaamme miehiä. 

Vierailija
147/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti jos mies on oikea.

Tämä on totta. Minuunkin on ihastunut useampi vanhempi nainen, mutta itse en ole samanlaistas tunnetta vanhemmalla iällä saanut vielä aikaiseksi.

Vierailija
148/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Yliarvioit vaikutuksesi jos kuvittelet että vihaamme miehiä. 

Vaikutukseni? Minä vain näytän teille peiliä.

Se olet sinä joka näitä miesvihaketjuja tehtailee ja mahdollistaa.

Vierailija
149/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuuko nainen siihen rahaan tai muuhun hyödykkeeseen mitä mies tarjoaa, vai mieheen?

Tiedämme kaikki vastauksen

Vierailija
150/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tuliset rakastumiset ovat oikeastaan rakastumista johonkin käsitykseen toisesta ihmisestä. 

Aikuisena tämän ymmärtää ja varsinkin 40+ sitä miettii pikemminkin, että pidänkö tästä ihmisestä, onko hän hyvä ihminen ja onko minun hyvä elää hänen kanssaan. 

Senkin ymmärtää aikuisena, että elämä on niin paljon kaikkea muutakin ja syvällisempää, kuin tulevat ja menevät ihastumiset. Menettää merkityksensä.

Vierailija
151/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuuko nainen siihen rahaan tai muuhun hyödykkeeseen mitä mies tarjoaa, vai mieheen?

No mitä ihmettä  se mies sitten suomalaisessa parisuhteessa naiselleen tarjoaa? Jättää joka aamu satasen yöpöydälle? Suomessa naiset opiskelevat yleisesti itselleen ammatin, josta saavat palkkaa. Ihan niinkuin miehetkin. Varsinkin vanhemmiten naiset ovat hankkineet itselleen sen haluamansa elintason, ja tosi harva viitsii leikkiä käsilaukkujen, ulkomaanmatkojen tai urheiluautojen kanssa. Eli nainen ihastuu siihen käsitykseen, jonka miehestä saa.

Vierailija
152/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä  se mies sitten suomalaisessa parisuhteessa naiselleen tarjoaa? Jättää joka aamu satasen yöpöydälle? Suomessa naiset opiskelevat yleisesti itselleen ammatin, josta saavat palkkaa. Ihan niinkuin miehetkin. Varsinkin vanhemmiten naiset ovat hankkineet itselleen sen haluamansa elintason, ja tosi harva viitsii leikkiä käsilaukkujen, ulkomaanmatkojen tai urheiluautojen kanssa. Eli nainen ihastuu siihen käsitykseen, jonka miehestä saa.

Parisuhde voi tuoda taloudellisia hyötyjä, kuten yhteisten kulujen jakamisen, suurempien hankintojen helpottumisen ja paremman taloudellisen vakauden. Kun kaksi ihmistä yhdistää resurssinsa, he voivat säästää enemmän ja vähentää yksilöllistä taloudellista taakkaa. Hyvät ja toimivat parisuhteet voivat myös tukea parempaa taloudellista hyvinvointia ja vähentää erojen tuomia kustannuksia. 

Taloudelliset hyödyt

Yhteiset kulut: 

Monia asumiseen, ruokaan ja muihin elämän peruskuluihin liittyviä menoja voi jakaa, mikä vähentää kummankin yksilöllistä taloudellista taakkaa. 

Suuret hankinnat: 

Yhteistyöllä voi olla helpompi saavuttaa suuria hankintoja, kuten asunnon ostaminen tai auton hankkiminen. 

Säästäminen: 

Kun menot ovat pienemmät ja tulot yhdistyvät, on helpompi säästää rahaa tulevaisuuden varalle tai taloudellisten yllätysten varalle. 

Taloushallinnon tuki: 

Kumppani voi tarjota tukea ja tukea taloudellisten päätösten tekemisessä, jopa auttaa toista ymmärtämään paremmin taloutta. 

##

Toki voitte mennä kommuuniin naisten kanssa ja saada samat tulokset.

Tai kuolla yksin, ei kiinnosta.

Vierailija
153/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Äidistäsi ilmeisesti puhe tässäkin. 

Vierailija
154/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Äidistäsi ilmeisesti puhe tässäkin. 

Äidistäni, sinun äidistäsi, sinusta, tyttärestäsi, veljeni tyttärestä...

Kaikista teistä naisista

Vierailija
155/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eronnut ystävättäreni 50 v ihastuu tasaiseen tahtiin 2-3 kk välein ja raporttia kuuluu noin kolmesti vuodessa vähintään. Tinder jotenkin kutistaa ihmisen hahmotusykyvyn ihan selkeästi ja tuntuu että ystäväni muistuttaa päivä päivältä enemmän sitä huomentasuomisannaa joka julkaisi niitä tinderpäiväkirjojaan. Tunnen syvää myötähäpeää molempien touhuista, aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin teini-ikäiset tai jopa nolommin vaikka onhan ihastuminen ilmiönä ihana asia. Liika vaiva sen eteen menee epämääräiseksi sekoiluksi kuitenkin. 

Vierailija
156/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketju ei edelleen ole minusta.

Naiset ovat palstalla hokeneet vuosien ajan kuinka naiset ovat onnellisia vain ilman parisuhdetta. Miksi et ole siellä väittämässä vastaan?

Ai koska haluat vain haastaa riitaa? Jos myötäilen mitä sanot, vaihdat mielipidettäsi....

Niin..."

Omista kokemuksistasi sinä voit vain puhua. Sillä minulla miehenä on ihan toisen lainen kokemus.joten et voi yleistää.

Ja mitä täällä kokemuksistaan puhuviin naisiin tulee, niin eivät he kaikkien naisten puolesta puhu. Ovat vasn itse pettyneitä kaltaisiisi miehiin ja toteavat, että paremmin menee yksinään kuin teidän kanssanne. Näistäkin naisista moni kääntää takkia, kun kohta oikean miehen, kuten minut tai jonkun kavereistani.

Eikä tässä mitään riitaa haasteta vaan kerrotaan omista kokemuksista. Ei se, että on eri mieltä kuin sinä, ole riidan haastamista kenellekään muulle kuin sinulle. Muille tämä on kokemuksista keskustelua.

Vierailija
157/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep me tiedämme vastauksen. Sinä vain kuvittelet tietäväsi.

Vierailija
158/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen voi ihastua vaikka 8- kymppisenä, mutta ei rahaan, vaan muorempaan mieheen. Ymmärrät varmaan miksi.

Vierailija
159/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein enää ihastu,nuorempiin ehkä ja kiva katsella nuorempia miehiä.On rasittavaa,kun 60-75v ukot jahtaa vuodesta toiseen? Mitähän muka tarjottavaa?menkää maksullisiin tai hakekaa Aasiasta,haluan olla rauhassa,miehet on niin nähty.

Vierailija
160/169 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ketju ei edelleen ole minusta.

Naiset ovat palstalla hokeneet vuosien ajan kuinka naiset ovat onnellisia vain ilman parisuhdetta. Miksi et ole siellä väittämässä vastaan?

Ai koska haluat vain haastaa riitaa? Jos myötäilen mitä sanot, vaihdat mielipidettäsi....

Niin..."

Omista kokemuksistasi sinä voit vain puhua. Sillä minulla miehenä on ihan toisen lainen kokemus.joten et voi yleistää.

Ja mitä täällä kokemuksistaan puhuviin naisiin tulee, niin eivät he kaikkien naisten puolesta puhu. Ovat vasn itse pettyneitä kaltaisiisi miehiin ja toteavat, että paremmin menee yksinään kuin teidän kanssanne. Näistäkin naisista moni kääntää takkia, kun kohta oikean miehen, kuten minut tai jonkun kavereistani.

Eikä tässä mitään riitaa haasteta vaan kerrotaan omista kokemuksista. Ei se, että on eri mieltä kuin sinä, ole riidan haastamista kenellekään m

Kulta pieni, et sinä mikään mies ole, et myöskään puhu omista kokemuksistasi.