Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuuko nainen enää ollenkaan yli 40-vuotiaana?

Vierailija
11.10.2025 |

Jotenkin tuntuu miehenä siltä, että naiset ihastuvat vain nuorena miehiin. Vanhemalla iällä heidän tunteensa jotenkin lässähtävät, ja he eivät enää ihastu miehiin?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kuusikymppisenä ihastunut monta kertaa. Suhteeseen olen päätynyt 2 kertaa ja yksi on nyt työn alla.

Vierailija
122/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos on vauvakuume ja arvelee vielä voivansa tulla raskaaksi.

Muuten ei. 

Itselläni ei ole ollut kertaakaan elämässäni vauvakuume. Sen sijaan olen ihastunut jatkuvasti johonkuhun mieheen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, onneksi, olen korvia myöten rakastunut

N48

Vierailija
124/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimapyhävulvaspermaviemäriuli taas riehumassa palstalla. Niin kuin joka viikonloppu.

Ja sinä olet taas riehumassa palstalla, kuten joka päivä.

Vierailija
125/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on suomen suosituin keskustelupalsta, naisvaltainen sellainen. Läpileikkaus suomalaisen naisen sielunmaisemaan.

Te spermaviemärit vihaatte miehiä. Esitätte rakastavaa vain saadaksenne mieheltä jotain. Todistatte sen päivittäin täällä.

Koska viimeksi olet nähnyt miehistä kirjoitettavan mitään positiivista? Entä kuinka paljon tykkäyksiä sataa kun joku spermaviemäri keksii lokakuussa haukkua miehet keksityllä "avasi joulukalenterin luukut" tarinallaan?

Niin, siinä näkee rakastavat pariskunnat."

Lue nyt huolella tuo postauksesi. Ehkäpä ymmärrät luettuasi minkä vuoksi sinuun ei ihastu yksikään nainen.

Voi kultapieni, aloitus ei ole minusta.

Kyllähän sä spermaviemäri edes sen verran ymmärrät?

Vierailija
126/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei vaikuta ihastumiseen.

Sukupuoli vaikuttaa, tuossa puhutaan naisista.

Naiset eivät ihastu tai rakastu miehiin.

Se, että naiset eivät rakastu tai ihastu sinuun ei tarkoita sitä, että he eivät ihastuisi ja rakastuisi johonkin toiseen mieheen. Sitähän tapahtuu koko ajan.

Ketju ei edelleen ole minusta.

Naiset ovat palstalla hokeneet vuosien ajan kuinka naiset ovat onnellisia vain ilman parisuhdetta. Miksi et ole siellä väittämässä vastaan?

Ai koska haluat vain haastaa riitaa? Jos myötäilen mitä sanot, vaihdat mielipidettäsi....

Niin...

Vierailija
127/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus aiemminkin täällä selventänyt sitä, että itse ihastun oikeastaan vain jos mies jollain tavalla huomioi minut. En tietenkään ihan jokaiseen, mutta jos on sattunut kemiat kohtaamaan. Yleensä se on kuitenkin aina tapahtunut miesten tekemistä aloitteista, tai esimerkiksi asiakaspalvelu tilanteessa kun saan erityisen ihastuttavaa kohtelua.

Ja kun iän myötä tuo kaikki on loppunut niin olen tavallaan turvassa näiltä ihastumisilta. Olisi hassua ihastua tyhjästä kun olen käytännössä miehille näkymätön. 

Uskoakseni kyllä pystyisin vielä ihastumaan, jos joku mies alkaisi ekemään tikusta asiaa, ei minulla ole mitään kauheita traumojakaan sitä estämässä. Että kyllä tämä asia miehistäkin on kiinni, eikä vain naisista. Ehkä miehetkin ikääntyessään luovuttaa?

Vierailija
128/128 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta vähän päälle nelikymppinen, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että tuskin sellaisia suuria ihastumisia tai rakastumisia enää tulee. Liittynee biologiaan. Keho valmistautuu jo vaihdevuosiin. Se rakastumishuuma liittyy lisääntymiseen ja lajin jatkumiseen. 

Ei pidä paikkaansa. Olin 50-vuotias, kun tapasin miesystäväni, suhde, joka vei jalat alta moneksi vuodeksi. 

Vaihdevuodet 41-vuotiaana, ja edelleen syön hkh. 

N54