Nyt on makaroonilaatikko uunissa.
Eilen illalla en jaksanutkaan tehdä mutta nyt tein. Lisään juuston 20 minuutin päästä siihen päälle ja annan olla sitten vielä 20 minuuttia.
Kommentit (23)
Makaroneja siis löytyi kaupasta vai oliko sinulla varastoa? Pk-seudun kaupoissa kuulemma hyllyt yhä tyhjinä kaiken aikaa, pitäisi mennä itsekin kokeilemaan onneani.
Mä heitin pakastimesta 5 litran kattilaan vihannespusseja (1 kg porkkana/parsa/kukkakaali, peruna-sipulisekoitus, keittojuureksia pussi) ja pari kasvisliemikuutiota, aluksi. Lisään mausteita myöhemmin.
Kasvissosekeitto tulossa koko viikonlopuksi kahdelle.
Tilipäivä mutta nyt on pidettävä ruokakulut minimissä, reissuun lähtö ensi viikolla.
Syön yksin ja minulla on vielä 6 pussia makarooneja jotka ostin kauan sitten.
oliko -30 jauhelihaa? ja sikanautaa tietysti???
Jo sulla oli paistettu ja jauheliha ja kypsät makaronit, 30 min riitää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä munamaidon hyytymiseen ja laatikon kunnolliseen ruskistumiseen. Makaroneja ei kannata myöskään keittää kypsäksi asti.
T: makaronilaatikosta haaveileva
Vierailija kirjoitti:
oliko -30 jauhelihaa? ja sikanautaa tietysti???
Ei ollut ale jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
45 minuuttia 190 astetta.
Pakastitko makaroninkeitinveden myöhäisempää käyttöä varten?
Käytitkö aitoa pimpulilla pestyä jauhenlihaa?
Kylkeen raikkaita voileipiä ja jälkiruuaksi vanukkaita tai aroniahyydekakkua
Mulla oli myös tänään makaroonilaatikkoa. Ostin kaupasta aikaisemmin pussin sarvimakaronia. Laatikosta riittää vielä huomiselle päivälle. Makaroonilaatikko yksi lempiruoistani. Hyvä kotiruoka.
Vielä 8 minuuttia uunissa ja sit pääsen syömään. Kauhee nälkä onkin jo. Huomenna syön samaa tietenkin, tein ison vuoan makaroonilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö jo?
Joo syön ja tosi hyvää onkin.
Melkein säikähdin puolestasi, että köyhä tekee ruokaa 30c pörssisähkön aikaan, mutta eihän tuo onneksi ollut kuin 17,83c.
Muista laittaa ketsuppia.
winner kirjoitti:
Melkein säikähdin puolestasi, että köyhä tekee ruokaa 30c pörssisähkön aikaan, mutta eihän tuo onneksi ollut kuin 17,83c.
Muista laittaa ketsuppia.
Mitä väliä, jos on kiinteä hinta?
Mä tein just perunamuusia ja poronlihasta kastiketta. Nam.
Kuullostaa hyvälle, nam!