Ihastuuko nainen enää ollenkaan yli 40-vuotiaana?
Jotenkin tuntuu miehenä siltä, että naiset ihastuvat vain nuorena miehiin. Vanhemalla iällä heidän tunteensa jotenkin lässähtävät, ja he eivät enää ihastu miehiin?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Jooei kokemukseni mukaan vanhalla iällä ne vaan esittää koukuttaakseen miehen ja taustalla raksuttaa kylmät hyötysuhdelaskelmat ja mikäli ei näytä hyvältä tulokset niin välitön noita-akkamoodi.
Mitäköhän hyötyä tuosta voisi olla? Jos ajattelee kylmästi vaan hyötönäkökulmaa? Ei kyllä tule mieleen, ellet sitten rahaa tarkoita, mutta siitä tulisi järjettömän kiusaantunut olo, varmastikin suurimmalle osalle suomalaisia naisia.
Oon 47 ja aivan lätkässä 30-vuotiaaseen mieheen.. Lisäksi olen naimisissa omanikäisen miehen kanssa. Mieskin jo aivan kyllästynyt juttuihini tästä kolmikymppisestä. En vaan pääse tästä yli ja se nuorempi mieskin viihtyy seurassani..
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei vaikuta ihastumiseen.
Sukupuoli vaikuttaa, tuossa puhutaan naisista.
Naiset eivät ihastu tai rakastu miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdys. Naiset eivät ihastu sinuun, luuserituraani.
Ikävä kyllä. Monet ovat ihastuneet kuolettavasti.
Ihastuu toki, mutta se ei ole enää sellaista koulutyttönä ihastumista ja miehestä höpsöä unelmointia. Tässä iässä on joku pari suhde käyty läpi ja ne ruusunhohtoiset lasit tippuneet nenältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vuosia kertoneet palstalla kuinka kukaan ei tarvitse miehiä enää mihinkään, ja miehet elävät ja kuolevat yksin, naisten ollessa onnellisia.
Sanotko että olette valehdelleet?
Tutuissa on ollut monta vanhana ihastunutta ja ihan niin kuin nuorenakin, olleet yhtä innoissaan. Tämä taitaa riippua enemmän persoonasta kuin iästä. Onko muutenkin sellainen tyyppi, joka innostuu uusista asioista?
Nuorena muiden innostus saa passiivisetkin innostumaan, kun innostuvat joukon mukana. Vanhana ei tällaista joukkoa enää ole näyttämässä mallia. Oma kiinnostus ei sittenkään riitä, eikä olisi ehkä riittänyt silloinkaan nuorena (pariutumaan). Vanhana se vaan näkyy selvemmin.
Tässä se ongelma vähän onkin. Jos nainen ei halua miestä kirjaimellisesti niin mies tekee naisella kovin vähän mitään. Toki elämänkumppanina myös mut jos ei ole seksiä niin ei vaan ole mitään järkeä olla naisen kanssa, koska se on oikeasti ainoa oikeasti uniikki asia mitä juuri nainen voi miehelle tarjota.
Tuskin. Olen jo menettänyt luottoni miehiin. He kelpaavat ainoastaan panoseuraksi. Sitä varten minulla on vakipanoja useampi. Saan heiltä jokaiselta erilaista seksiä. Se on ainoa kiinnostava asia heissä. Olen 55v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Olen jo menettänyt luottoni miehiin. He kelpaavat ainoastaan panoseuraksi. Sitä varten minulla on vakipanoja useampi. Saan heiltä jokaiselta erilaista seksiä. Se on ainoa kiinnostava asia heissä. Olen 55v nainen.
Taas yksi spermaviemäri puhumassa kaikkien naisten suulla.
Katsotaanpa reagoiko kukaan nainen siihen millään tavalla. Mies jos kertoisi että naiset tekevät just noin, se aiheuttaisi myrskyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpa reagoiko kukaan nainen siihen millään tavalla. Mies jos kertoisi että naiset tekevät just noin, se aiheuttaisi myrskyn.
Spermaviemäripä olen ja tyytyväinenkin vielä. Rakastan seksiä. Puhun vain omalla suullani, kunhan ensin nielen nämä kaikki siemennesteet alas. Odota hetki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemäripä olen ja tyytyväinenkin vielä. Rakastan seksiä. Puhun vain omalla suullani, kunhan ensin nielen nämä kaikki siemennesteet alas. Odota hetki...
Ja koska Sinä olet menettänyt luottosi miehiin, kukaan nainen missään tuskin ihastuu miehiin.
Ai että te olette kyllä itseriittoisia.
Tuollaisen saastan kanssa pitäisi sitten elää? Sääliksi käy miehiä.
Peukutin ja tykkäsin! Onko elämä jo pelattu läpi? Valtio tuo heteroseksiseuraa ympäri maailmaa. Armeijaankaan ei tarvitse mennä. Mutta sinne voi mennä verovaroin, jos haluaa voimaantua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vuosia kertoneet palstalla kuinka kukaan ei tarvitse miehiä enää mihinkään, ja miehet elävät ja kuolevat yksin, naisten ollessa onnellisia.
Sanotko että olette valehdelleet?
Harkitse nyt ihan ajatuksen kanssa. Kuinkahan moni nainen palstalle kirjoittaa? Etkö koskaan näe rakastavia pariskuntia, jotka tarvitsevat toinen toistaan päivittäin, oikeassa elämässäsi? Vai elätkö vain palstamaailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä mielisairas taas täällä oksentamassa pahaa oloasi. Jokainen lainaamasi lause on kirjoitettu hänen omasta kokemuksestaan ja näkökulmastaan, ei "kaikkien naisten suulla". Ja jos joku mieskin on menettänyt luottonsa naisiin - ja onhan teitä - ei siinä ole mitään syytä myrskyyn. Onhan se surullista, mutta löydätte varmasti omat selviytymiskeinonne kuten lainaamasikin juuri kuvaili.
Oon vajaa 50, varattu ja ollut noin puoli vuotta ihastunut toiseen mieheen. Siinä määrin etten nuku ja mietin monta kertaa päivässä milloin taas tavataan. Ei tavata treffimielessä vaan ihan arjessa vaikka molemmat taitaa olla kartalla. Ihan kuin olis nuori jälleen. Ehkä tunteiden myllerrys johtuu osittain siitä ettei niitä saisi olla.